Ostitteko Cittarista Ben&Jerry jätskiä?
Minä ostin, kun oli hyvässä tarjouksessa ja sitä aina niin kehutaan. No, ei ollut kyllä kummoista, aivan liian makeaa. Kymppi meni ihan hukkaan. Eipä tartte enää ikinä ostaa.
Kommentit (32)
Mitä se haittaa jos on makeaa? Syö vähemmän! Eiks se oo hyvä kun vähempi riittää.
Ostettiin kun ollaan ennenkin ostettu ja mahtava makuelämys, ihan joka euron arvoinen...
Mä en kanssa tajua näitä "liian makeaa" tyyppejä. Vedätteko koko purkin kerralla ja jos niin miksi? Siinähän on tolkuton määrä kaloreitakin.
Tietysti, parasta jätskiä mitä maa päällään kantaa.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ostin 3 eri makua, sitä missä on banaania, sitten jotain New York -juttua ja Chocolate Fudge Brownieta.
Sen parempaa jätskiä ei olekaan!!!! Meillä syödään (2 aikuista ja 4v) se kolmistaan ja on just hyvä annos ja níiin hyvää, kuin vaan olla voi!! Harvoin ostetaan mitään herkkuja, mut silloin kun ostetaan niin ei ole Benkun voittanutta!! NAM!
Olen jäätelön suursyömäri, mutta Ben & Jerry's ei maistu. Äklömakeaa ja omituisia (lähinnä pikkulapsille suunnattuja?) makukombinaatioita. Muut "premium" jäätelöt ovat paljon parempia ja jopa ketjujen halpismerkitkin. Sääli, sillä Ben &. Jerry's:in yritysideasta pidän.
Pienenä mainoksena, uusi kotimainen puolukan makuinen Jymy-luomujäätelö on sairaan hyvää.. :)
Kiitos 11, kiva jos on muitakin joille Ben&Jerry ei maistu. Ja koska se on NIIN makeaa, en pysty syömään sitä yhtään. Tuli tosiaan mieleen kun olis joillekin lapsille suunnattu koko sarja.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:38"]
Mä en kanssa tajua näitä "liian makeaa" tyyppejä. Vedätteko koko purkin kerralla ja jos niin miksi? Siinähän on tolkuton määrä kaloreitakin.
[/quote]
Liian makeaa vaikka söisi pari lusikallista.
Keinotekoisen makuista, siksi tökkii itselläni.
Ostettiin sitä korvapuustijädeä, mansikkajuustokakkua ja jotain Blondie Brownieta tms. Kohta korkkaan jonkun purkin! Harmittaa vaan kun meidän kaupassa ei ollut Chunky Monkey -jädeä, se on parasta.
Maistoin tänään ekaa kertaa Ben&Jerrys jäätelöä, ja oli kyllä parasta jäätelöä mitä oon syönyt :D Ihan törkeen hyvää. Todella makeaa, kyllä, mutta ei sitä koko purkkia tarvitse yksin tai kerralla vetää.........
Minulla myös tökkii se keinotekoinen maku.
Chunky monkey ei saa enää. Niillä on toinen banaanijäätelö ilmeisesti korvaavana.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:51"]
[/quote]mikä vitun keinotekoinen maku?!? :D Niillä saatana lehmätkin nukkuu patjoilla, lähes kaikki on luomua/reilun kaupankamaa, niin ympäristötietoista ja kaikkea muuta viherpiiperrystä... :D
Enpä ostanut kun pakkanen on täynnä jo sitä. Tiiättekö, pahan päivän varalle.
Mä tykkään, cookie doughista. Strawberry cheesecake ei oo hyvää. Eikä se suklaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:51"]
[/quote]mikä vitun keinotekoinen maku?!? :D Niillä saatana lehmätkin nukkuu patjoilla, lähes kaikki on luomua/reilun kaupankamaa, niin ympäristötietoista ja kaikkea muuta viherpiiperrystä... :D
[/quote]
Siksi onkin melkoinen suoritus saada jäätelö maistumaan niin uskomattoman esanssiselle.
Mitä voit olettaa amerikkalaisesta jäätelöstä