Alapää kuiva ja kutisee
Otsikossa se tulikin, muutaman päivän ajan siis kutissut ja lisäksi on ihan kuiva, ja raapiminen vain pahentaa tietysti asiaa. Älyttömän inhottavaa, mikähän on vikana? Sukupuolitaudit ei mahdollisia. Valkovaseliinilla olen rasvaillut, se oli ainoaa minkä uskoin sopivaksi. Joku perusvoide, voiko niitä käyttää?
Kommentit (13)
Öljy toimii yleensä parhaiten, jos sulta ei ceridalia/vauvaöljyä löydy, kokeile oliiviöljyä. :) Ja maitohappobakuja jos on.
Alkava hiiva? Huuhtele käsisuihkulla vessakäyntien yhteydessä. Älä käytä pesuaineita. Ja antaisin ilmakulpyjä eli kotona ilman alkkareita. Oletko katsonut sinne näkyykö kokkareisuutta?
Ei näy kokkareita, hiukan punoittaa mutta liekö lähinnä raapimisesta. Täytyy tuota öljyä kokeilla!
Pese piimällä tai jugurtilla.Hapanmaito tuotteet saattavat auttaa,vaikka omituiselta kuulostaakn.
Maitohappo-karpalotabletit ja bepanthen auttoi mulla.
Mulle tuli vähän vastaavaa mutta pakaroiden väliin..ei siis ihan p-reiän alueelle vaan siihen ylös josta pakarat alkaa :D juuh. Luulen että johtui liiasta pesemisestä kun tuli nyt kesällä juostua suihkussa kolme kertaa päivässä kun hikoilin tallilla. Laitoin sitten siihen pantysonia niin rauhottui toisen laittamiskerran jälkeen. Oli siis todella kutiseva ja oli pakko raapia ja meni ihan punaiseksi ja märäksi. Nyt helpotti.
Niin ja jos siis on limakalvoalueella jne niin sitte ei varmaan saa tota pantysonia laittaa kai. Mutta jos esim uloimmissa häppäreis ja siinä nii sit
Onko kuiva limakalvoilta vai muualta? Öljyjä ja ilmakyloyjä.suosittelen minäkin. Oletko vaihtanut pesuainemerkkiä, pesuainetta, kuukautissuojaa tms?
kannattaa koittaa yks kuuri apteekista saatavia maitohappobakteeri-puikkoja. jos nekään ei auta kysyisin jo lekurilta
Ikää tosiaan vasta 21, enkä koe olevani hiekkapillu :D Lähinnä häpyhuulet ja sitten klitoriksen alueelta, mitään aineita tai muita en ole vaihtanut..
Siis sopivaksi niistä, mitä kotoa löytyy.