Onko tämä plussa, olenko raskaana? Kuva!
Onko tää plussa vai ei? Onko siinä väriä? Tänään kp 28/29. Joo, teen digin huomenna niin ehkä asia varmistuu mutta mitä mieltä olette? Testi on raskauskeijun one step liuska. Toivottavasti linkki toimii.. http://aijaa.com/upld/
Kommentit (27)
No hitto eikse linkki toimikkaa. Miten sen saa tänne?
No kyllä siinä pienenpieni haamu mun mielestä näkyy :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:04"]No kyllä siinä pienenpieni haamu mun mielestä näkyy :)
[/quote]
Jes, niin mustaki! Väri näkyy ehkä paremmin livenä. Tämäkin on jo voitto meille, kävi jatkossa miten kävi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:09"]Nega!
[/quote]
Voi olla sekin. Huonompi vaihtoehto meille mutta minkäs teet jos on. Kiitos arviosta. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:09"]Nega!
[/quote]
Negatiivinen ei reagoi virtsaan mitenkään. Jos tikussa näkyy vähänkin viivaa, on se merkki siitä että virtsassa on raskaushormonia.
Kyllä viiva näkyy, väristä en tiedä.
Vaikee sanoo..tee huomenna uus! :)
Suurin osa siis sitä mieltä että nega. Hyvä on. Ap
Näkyy viiva ihan selvästi! Jos on vähänkää muuta väriä kun harmaata, niin positiivinen on. Itse tässä muutamia kuukausia sitten tein juuri tuollaisen, nyt rv16+2... :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:43"]Näkyy viiva ihan selvästi! Jos on vähänkää muuta väriä kun harmaata, niin positiivinen on. Itse tässä muutamia kuukausia sitten tein juuri tuollaisen, nyt rv16+2... :)
[/quote]
Onkohan se sitte niin että vois olla plussa. Jotenki tuntuu että viiva vaa tuli vahingossa hah. ap. Noh, huomenna uus.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:49"]Kyllä sie raskaana oot. Onnea <3
[/quote]
Kiitos, toivotaan!
Ihan kuin olis väärässä paikassa tuo viiva. Ja väritön. Erottuuko siitä paljaalla silmällä yhtään punertavaa?
Onnea ap!!