Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheisriippuvaisuus

Vierailija
06.08.2015 |

Ensiksi vähän taustoja. Edelliset parisuhteeni ovat olleet aika kamalia, minua on petetty ja huijattu jne. Olen siis tavallaan tottunut siihen, että minua kohdellaan huonosti ja epäreilusti. Nyt olen tässä n. Neljä kuukautta seurustellut uuden miehen kanssa, ja hämmästyn usein, kuinka hyvin hän minua kohtelee. Tai kohtelee niin, kuin kai pitäisikin, ei siis mitään yliampuvaa läpertelyä. Hän tietää taustoistani ja pystymme puhumaan kaikesta. Hän ensimmäisen kuukauden aikana yöpyi paljon luonani. Varmaan kuukauden päästä annoin toisen avaimen hälle (teen yötyötä). Tähän väliin että tiedetty ollaan toisemme jo vuoden verran, ei ole ihan uusi tuttavuus siis, muuten tuskin olisin avainta luovuttanut.

Nyt ongelmana on mun läheisriippuvaisuus. Kun olen töissä, tekee mieli laittaa viestiä että mitä tekee. Kun hän pääsee päivällä töistä, odotan että hän laittaisi heti viestiä. Kun ei heti viestiä kuulu, alkaa ahdistaa, eikö hän haluakaan tavata mua? Meillä menee välillä aika ristiin työt. Kun oon töissä, ootan et hän laittais viestiä. Toisaalta, en mäkään hälle laita hänen työpäivänsä aikana viestiä ellei ole asiaa. Hän kuitenkin osoittaa kiintymystä, harmistuu jos pari päivää menee ettei kunnolla nähdä töiden takia. Silti mulla on jatkuva huoli että entä jos hän ei jaksa minua tai haluaa jonkun toisen. Tästäkin ollaan puhuttu, olen ensimmäinen kelle on sanonut rakastavansa ja ensimmäinen kenen kanssa haluaa olla ainoastaan.

Tiedostan siis, että tämä on mun omassa päässä. Jotain olen miehelle puhunut esim mun mustasukkaisuudesta jne, eli tietää jonkin verran asioita. Vaikka erittäin mustasukkainen olenkin, niin saan sitä kyllä hillittyä, en kysele ketä naisia on samassa illanvietossa ollut tai vihjaillen sano mitään. Jos mietin kuka soitti niin voin kysyä sen. En halua hänen kärsivän mun omista ongelmista.

Vähän sekava teksti, toivottavasti ei tule putkeen kun kännykällä kirjoitan. Löytyykö täältä ketään, kuka on kokenut samankaltaista, ja päässyt siitä jotenkin yli tai elämään sen kanssa? Tällä hetkellä kun ahdistaa päivittäin tämä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No putkeenhan se sitten tuli. Voi kökkö. Kiitos jos jaksoitte kilometrin mittaisen sanapötkön lukea!

Vierailija
2/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään rakastatte toisianne joten keskustelkaa miten sopii, myös pitäkää kiinni tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:18"]Näköjään rakastatte toisianne joten keskustelkaa miten sopii, myös pitäkää kiinni tästä.
[/quote]

Näinhän se täytyisi. En vaan halua hänelle oloa, että hänen pitäisi vakuuttaa minut siitä että riitä, koska kyse on omista päänsisäisistä ongelmista.