Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luoda kulissit luksuselämästä?

Vierailija
06.08.2015 |

Kuinka täytyy toimia luodakseen mielikuva ylempiluokkaisesta elämästä? Vinkit pinoon!

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit vaatteet riittää pitkälle sekä sivistynyt puhetyyli ja käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus. Eli yliopistossa suoritettu kandi + maisteri

Vierailija
4/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:48"]Akateeminen koulutus. Eli yliopistossa suoritettu kandi + maisteri
[/quote]
No ei tuo riitä eliittikulissiksi

Vierailija
5/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:48"]Akateeminen koulutus. Eli yliopistossa suoritettu kandi + maisteri
[/quote]
[/quote]

No ei tietenkään riitä. Ei pelkät vaatteet ja puhetyylikään riitä. Eikö ollut tarkoitus, että tätä ketjua voivat muutkin täydentää. Koulutus on sivistyksen pohja. Jos meinaa ylempiluokkaiseksi niin mielestäni on hyvä aloittaa yliopistosta. Vai meinasitko, että koulujakäymätön vain naamioituu Chanelliin?

Vierailija
6/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa asunto yksityiseltä isosta kaupungista, autoa ei silloin tarvitse. Voit väittää säästäväsi luontoa kulkemalla julkisilla. Opettele ompelemaan hyvin, voit muokata valmisvaatteista sopivampia tai ommella ihan kokonaan itse. Satsaa muutamaan hyvälaatuiseen (kalliiseen) vastekappaleeseen, henkkamaukat, ellokset ja muut tuntee kaikki. Istuvuus vaatteissa tärkeetä, ei liisn pieni eikä liian iso. Ei liikaa meikkiä. Seuraa vaikka tuntemiasi tai tietämiäsi varakkaita ihmisiä, miten pukeutuvat tai käyttäytyvät.
Toisaalta sellaiset joilla on rahaa' on varaa olla oma itsensä, jossain vaiheessa paljastat kuitenkin moukkamaisuutesi esittämällä jotakin mitä et ole :-)

Vierailija
7/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:48"]Akateeminen koulutus. Eli yliopistossa suoritettu kandi + maisteri
[/quote]
[/quote]

No ei tietenkään riitä. Ei pelkät vaatteet ja puhetyylikään riitä. Eikö ollut tarkoitus, että tätä ketjua voivat muutkin täydentää. Koulutus on sivistyksen pohja. Jos meinaa ylempiluokkaiseksi niin mielestäni on hyvä aloittaa yliopistosta. Vai meinasitko, että koulujakäymätön vain naamioituu Chanelliin?
[/quote]valitettavan moni erittäin koulutettu on kuitenkin käytöstavoiltaan sivistymätön.

Vierailija
8/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuasioista se lähtee. Et voivottele rahapulasta muiden mukana, puhut kalliista asioista kuin itsestäänselvyyksinä muttei brassaillen, esim. viiden tähden hotellit lomilla, ulkona syömisistä hienoissa paikoissa jne.

Vierailija
9/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissihan tarkoittaa sitä että oikeasti ei ole varuksia luksuselämään mutta sellaista haluaa esittää eli tässä ei nyt kysytty miten saavuttaa luksuselämä:)

Mä olen seurannut juuri luksuselämää kopioivia blogeja ja niiden perusteella olen huomannut että ihmiset tuntuvat uskovan ihan mihin vaan kunhan muutama juttu on hanskassa. 

Vierailija
10/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoista ei saa koskaan puhua, eikö hintoja kyselllä ainakaan muiden kuullen. Hiusten tulee olla hyväkuntoiset ja myös kynsien.

Vierailija
11/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:05"]Kulissihan tarkoittaa sitä että oikeasti ei ole varuksia luksuselämään mutta sellaista haluaa esittää eli tässä ei nyt kysytty miten saavuttaa luksuselämä:)

Mä olen seurannut juuri luksuselämää kopioivia blogeja ja niiden perusteella olen huomannut että ihmiset tuntuvat uskovan ihan mihin vaan kunhan muutama juttu on hanskassa. 

[/quote]

Totta. Kannattaakin siis vain puhua yliopistosta. Ehkä käydä joku avoimen kurssi, johon voi aina viitata ja hämätä muita luulemaan, että on maisteri.

Vierailija
12/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu rahasta lainkaan, ei edes välillisesti hankintojen kautta. Älä käytä logollisia vaatteita tai asusteita. Älä käytä tekoripsiä, hiustenpidennyksiä, räikeää meikkiä tai keinotekoisen näköisiä kynsiä. Hiukset yksinkertaiset. Luonnollisen väriset ja esim matalalla ponnarilla. Vaatteet hillityt, perusvärejä ruskean sävyt tai sinistä ja punaista melko puhtaina väreinä. Käyttäydy ystävällisesti ihmisille, korostamatta itseäsi. Lue paljon kaunokirjallisuutta, jolloin saat monipuolisen sanavaraston ja hyvän yleissivistyksen, mutta älä brassaile sillä.

Vierailija
13/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 20:05"]

Kulissihan tarkoittaa sitä että oikeasti ei ole varuksia luksuselämään mutta sellaista haluaa esittää eli tässä ei nyt kysytty miten saavuttaa luksuselämä:)

[/quote]

Mitkä asiat ovat niitä kulmakiviä?

Vierailija
14/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, miksi pitäisi ?

Vierailija
15/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia pipsasta

Vierailija
16/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:48"]Akateeminen koulutus. Eli yliopistossa suoritettu kandi + maisteri
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Kulisseja tässä haettiin pintaa vailla sisältöä

Vierailija
17/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakkailla on itsevarmuutta mitä köyhiltä puuttuu, koska heidän elämänsä ei ole kiinni työpaikasta ja sen mahdollisesta menetyksestä. Heillä on varaa olla ystävällinen työkavereille,koska kilpailu työpaikasta ei ole kaikki kaikessa. Ja itsevarmuus näkyy ulospäin seesteisyytenä.

Vierailija
18/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea puhumaan suomenruotsia. Ruotsinruotsi ei käy, koska sinua voitaisiin luulla Ruotsista palanneeksi autotehtaantyöntekijäksi.

Vierailija
19/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on paljon mukavampi näyttää köyhältä olematta sitä !

Vierailija
20/104 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa kiinnostaa. Mitä merkkejä vaatteita pitäisi suosia? Millainen meikki? Miten esim. lapset pitää pukea ja mihin merkkeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi