Voisitko hyväksyä pettämisen jos...
... nainen ketä mies panee on ihan saatanasti paremman näköinen kuin sinä? Tyyliin olet itse seminätti mutta selvästi ylipainoinen ja mies käy panemassa Satu Tuomiston näköistä naista? Tai olet perusnätti nainen, mutta mies panee jotain jumalaista kaunotarta a la Aishawarya Rai?
Vaikket hyväksyisi, niin vaikuttaisiko tämä asiaan?
Kommentit (17)
Se ny olis aivan sama vaikka olis miss suomi! Mä en pettämistä hyväksy, ukko sais kenkää heti.
AI että mun pitäis olla hyvilläni kun mies sai mua parempaa? Kaikkea sitä..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:26"]Ei, ollaan poikien kanssa vaan joskus mietitty, että oisko mahdollista että pettäis niin hyvännäköisen naisen kanssa, että tyttöystävä vaan menis sanattomaks eikä edes suuttuisi?
AP
[/quote] No ei ole mahdollista.
Vaikka minua olisi petetty, en silti sallisi itseni pettävän. En hyväksy pettämistä ikinä koskaan!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:26"]Ei, ollaan poikien kanssa vaan joskus mietitty, että oisko mahdollista että pettäis niin hyvännäköisen naisen kanssa, että tyttöystävä vaan menis sanattomaks eikä edes suuttuisi?
AP
[/quote]
Aivan sama minkä näkösen akan kanssa pettäis, niin mies olis teholla.
Huoh. Pettäminen pettäminen pettäminen ja pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:32"]Huoh. Pettäminen pettäminen pettäminen ja pettäminen.
[/quote] niinpä! Nykyään ei enää arvosteta toisia eikä osata olla uskollisia, toisiin kunnioittavia. Todella surullista!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:22"]Se ny olis aivan sama vaikka olis miss suomi! Mä en pettämistä hyväksy, ukko sais kenkää heti.
[/quote]
Paitsi ettei miss suometkaan ole järin häävejä nykysib
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:22"]Se ny olis aivan sama vaikka olis miss suomi! Mä en pettämistä hyväksy, ukko sais kenkää heti.
[/quote]
Paitsi ettei miss suometkaan ole järin häävejä nykysib
[/quote] kuten sanoin, olkoon ny mikä nainen tahansa, en hyväksy pettämistä. En edes some pettämistä. Jos ei voi olla uskollinen, olkoon sinkku joka hyppii kukasta kukkaan, mutta jos on halunnut sitoutua, erotkoon ja tehköön sitten mitä haluaa. Jos ei oo munaa erota, olkoon uskollinen.
En todellakaan hyväksyisi.
Itse en ole mikään kaunotar ja jos mies paneskelisi vierasta ja vieläpä jotain erittäin kaunista, niin mun itsetunto ei toipuisi siitä ikinä.
Saattaisi jopa pahentaa tunnetta. Mies lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs ja saisi noukkia tavaransa asfaltilta parvekkeen alta.
Yleensä petoskumppani on rumempi kuin oma puoliso, joten ulkonäöllä ei siihen ole paljon vaikutusta.
Asia on aivan sama oli nainen sitten sotanorsu tahi kaunotar. Minun mieheni tarvitsee "panemiseen" vahvan tunnesiteen, on aina tarvinnut nuoresta asti, ja jos hän menee vieraisiin, tiedän ihan satavarmasti että hän ei rakasta minua enää vaan on siirtänyt tunnesiteen toiseen naiseen.
Asiaa on kuitenkin hyvin vaikea kuvitella koska meillä on niin loistava yhteys kun rakastelemme.
Ei, ollaan poikien kanssa vaan joskus mietitty, että oisko mahdollista että pettäis niin hyvännäköisen naisen kanssa, että tyttöystävä vaan menis sanattomaks eikä edes suuttuisi?
AP
En, en hyväksy minkäänlaista pettämistä. Typerä kysymys.