Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko muilla opiskelijoilla menee ruokaan rahaa/kk?

Vierailija
06.08.2015 |

Olen juuri lukiosta valmistunut ja asun omassa asunnossa poikaystäväni kanssa. Kiinnostais tietää paljonko muilla opiskelijoilla menee ruokaan rahaa kuukaudessa, missä kaupassa käytte ja suunnitteletteko ostoksianne?

Mulla menee rahaa ruokaan n. 100-150e/kk mutta maksamme poikaystävän kanssa ruoat puoliksi. Eli n. 300e menee yhteensä. Suunnittelemme viikon ruoat etukäteen ja käymme vain lidlissä. Yksi kauppakerta viikossa tai harvemmin maksaa yleensä maks. 40e

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:53"]Mulla menee itseeni jo 500e. Sis. satunnaiset ravintolakäynnit. Ostan lohta ja kaikkea hyvää. Mitä syötte satasen budjetilla?
[/quote]
Syön salaattia, lohta, kanaa, jauhelihaa, pastaa, maitoa, maitorahkaa... Ihan normiruokaa siis. Ei tuu hirveesti käytyä ravintoloissa niin rahaa ei siihen kulu. Ap

Vierailija
2/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja mulla menee ruokaan ihan jo itselleni se 300 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, kuukaudessa menee 150-200e. Käyn kerran viikossa kaupassa ja suunnittelen ostokset etukäteen.

Vierailija
4/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee itseeni jo 500e. Sis. satunnaiset ravintolakäynnit. Ostan lohta ja kaikkea hyvää. Mitä syötte satasen budjetilla?

Vierailija
5/5 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee varmaan n.250e. Ei mitenkään vähän siis. Asun valintatalon ja K-kaupan vieressä, niin lähinnä suosin niitä. Valintatalosta mukaan tarttuu aika paljon tarjoustuotteitta, koska muuten hintataso on aika korkea.
Nyt kesällä ostan paljon kaikkea 'turhaa' mm. Mansikoita, jätskiä ym.. niin rahaakin menee eri tavalla.

En kyllä ihan satasen budgetilla pärjäisi, haluan kuitenkin syödä aika monipuolisesti. Talvella vois hyvin riittää kerran viikossa kauppaan ja silloin koko viikon ruokaostokset esim. Lidlistä, silloin pärjäisin varmaan 150e budgetilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi