Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

janina frostellin ohjelma - mitä siinä oli? en nähnyt :( (ev)

Vierailija
28.09.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns ravitsemusasiantuntija puhui puuta heinää ja antoi ihmeellisiä ohjeita. Ei voinut kyllä olla virallinen ravitsemusterapeutti.

Vierailija
2/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttui minun ja miehen mielestä huonompaan suuntaan. Varsinkin meikki oli kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joka päivä syö samoja ruoka-aineita elimistö kehittää niitä vastaan intoleranssin. Mulla pitäis siis olla esim. kahvi ja leipäintoleranssi.

Kehoitti kasvissyöjän kiinnittämään enemmän huomiota proteiinin saantiin, mutta kielsi maidon juonnin koska " se ruokkii elimistössä vääriä bakteereita" . En seurannut kunnolla huolehtiko kalsiumin saannista.

Joka päivä pitäisi syödä vähintään 25 ei ruoka-ainetta. Mistä ihmeestä tuokin luku on keksitty.

Nämä jäi mieleen koska olen opiskellut jonkin verran ravitsemusoppia ja tarvinnut sitä työssäni.

Vierailija
4/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttujat kaameat uudet vaatteet.

Vierailija
5/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravitsemussuositukset oli oudot (sen lisäksi että se nainen jolle suosituksia annettiin oli kasvissyöjä... ;-D) ja heti suositusten perään " ravintoterapeutti" esitteli parikymmentä purkkia vitamiineja, hivenaineita, lactobasillusta... huh huh. Eli ruokavalio oli pielessä ja pillereitä pitäisi popsia muutama kymmen.

Jos tuo on uusin nuorten naisten ruokatrendi niin olen mieluusti

epätrendikäs. En tiennyt itkeäkö vai nauraa koko ohjelmalle.

Mutta se muuttuja olikin OPETTAJA. Ja opettajista olen saanut aika hassahtaneen kuvan viime aikoina (vrt. BB ja Sorella -jupakka)

=DD

Vierailija
6/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttumishommassa kyllä epäonnistuttiin mun mielestä, esim hiukset oli käsittelyn jälkeen kauhean likaisen näköiset.

Vierailija
7/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

konseptin naisten omaan kauneusohjelmaan...

Eipä yllättänyt ohjelman heikko taso, eipä tarvi vahdata sitä ohjelmaa enää, sen sijaan itse menen lenkkipolulle ja sen jälkeen syön MITÄ TAHDON JA MITÄ ENNENKIN

Vierailija
8/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka sen ohjelmaa seuraamalla saisi itseäänkin vähän samaan suuntaan :)

Vierailija
9/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruoka kypsennetään.

Vierailija
10/10 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä 25 eri ruoka-ainetta... Kuulostaa kyllä vähän hullulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän