Vierailija

Emma on suosittu nyt ulkomailla ja se on suosittu Suomessa.

Mutta mistä ihmeestä johtuu että Emmi ei ole läheskään yhtä suosittu vaikka noissa kahdessa nimessä on vain YHDEN kirjaimen ero? :D

Veikkauksia?

Sivut

Kommentit (41)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

"Olkoon Emmi kunhan ei koko ikäänsä emmi."

Mä en tykkää kummastakaan mutta vielä vähemmän Emmasta. Se kuulostaa sellaiselta 7 leivän uunin levyiseltä naiselta.

Mun tytön nimeksi piti tulla Emma. Mielikuva nimestä on sellainen rauhallinen prinsessa, mutta tyttö onkin sellainen vähän kipakampi tapaus niin nimeksi tuli Emmi. Tämä tyttö ei emmi.

Vierailija
Mun tytön nimeksi piti tulla Emma. Mielikuva nimestä on sellainen rauhallinen prinsessa, mutta tyttö onkin sellainen vähän kipakampi tapaus niin nimeksi tuli Emmi. Tämä tyttö ei emmi.

Vahinko alapeukku! :/

Mä en tykkää yhtään nimestä Emmi, sitäpaitsi kaikki tuntemani Emmit on rumia ja ärsyttäviä. Emma on kaunis ja kansainvälinen nimi mielestäni, mutten antaisi omalle juuri sen takia että on niin yleinen...

Miksi ko. nimien pitäisi olla suosittuja tismalleen juuri samaan aikaan, vaikka ovatkin lähellä toisiaan? Emmi oli erittäin suosittu uusvanha pikkutytön nimi 80-luvun loppupuolella, sitten se meni muodista ja nyt on sitten taas Emman vuoro.

Ymmärrän kyllä, jos olet kovin nuori etkä ole elänyt tuota aikaa tai muista sitä. Eihän mitään ennen omaa syntymää tapahtunutta ole edes olemassa :).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat