Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä, miksi suhteessanne on vain vähän seksiä?

Vierailija
03.03.2022 |

Ja tämä kysely on vain ihmisille, joilla on objektiivisesti arvioiden vähän seksiä (max. 2 kertaa kuussa) suhteessaan.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas vaimo ilmoitti että seksi ei kiinnosta. Nyt elellään sitten enemmänkin kämppäkavereina. Eroonhan tämä tulee jossain vaiheessa johtamaan.

Miestä ei kiinnosta, kaikki muu menee suhteen edelle edes keskusteluun ei ole olevinaan aikaa... jos on tahtoa ja halua niin löytyy aikaa.

Naista ei kiinnosta, kaikki muu menee seksin edelle edes seksistä keskusteluun ei ole olevinaan aikaa... jos on tahtoa ja halua niin löytyy aikaa.

Vierailija
122/131 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut puolison jatkuva negatiivisuus, agressio ja valitus tympiä.

Vaikea innostua pahaa oloa täynnä olevasta ihmisestä.

Taidan nukkua mielummin hyvät yöunet.

Sama. Miten kaikki asiat voikin olla niin huonosti vaikka todellisuudessa kaikilla mittareilla mitattuna pitäisi mennä todella hyvin. Ja joka asiasta löytyy jokin negatiivinen sanottava vaikka siivoaisit koko talon lattiasta kattoon ja unohdat vaikka yhden pöydän pyyhkiä niin siitä pitää varmasti huomauttaa vittumaiseen sävyyn.

Tässä yrittänyt vielä keinotekoisesti innostua vaimosta vaikka usein ei haluta naista joka on vielä hetki sitten huutanut jostain turhanpäiväisestä asiasta minulle tai lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ja traumatausta varmaan suurimmat syyt. Mies on 15 vuotta vanhempi ja kokenut paljon seksiä nuoruudessaan ja keski-iässään. Itse olen paljon kokemattomampi ja nyt kun haluaisin tutustua seksuaaliseen puoleeni turvallisen kumppanin kanssa, niin mies on jo ohittanut sen vaiheen.

Minkäs teet. Haluja olisi, mutta miestä ei kiinnosta. 

Vierailija
124/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkanut puolison jatkuva negatiivisuus, agressio ja valitus tympiä.

Vaikea innostua pahaa oloa täynnä olevasta ihmisestä.

Taidan nukkua mielummin hyvät yöunet.

Sama. Miten kaikki asiat voikin olla niin huonosti vaikka todellisuudessa kaikilla mittareilla mitattuna pitäisi mennä todella hyvin. Ja joka asiasta löytyy jokin negatiivinen sanottava vaikka siivoaisit koko talon lattiasta kattoon ja unohdat vaikka yhden pöydän pyyhkiä niin siitä pitää varmasti huomauttaa vittumaiseen sävyyn.

Tässä yrittänyt vielä keinotekoisesti innostua vaimosta vaikka usein ei haluta naista joka on vielä hetki sitten huutanut jostain turhanpäiväisestä asiasta minulle tai lapsille.

Samoja tunnelmia täällä myös.

Oikeastaan kaikki arvostus puolisoa kohtaan on mennyt. Kyseessä nelikymppinen ihminen, jolla käytös kuin perusnegatiivisella angstiteinillä.

Kertakaikkiaan mykistävän lapsellista.

Vierailija
125/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli sitä mieltä että häntä haluttaa 1-2/krt viikossa. Aloin sitten laskemaan ja se on 10pv välein eli 3krt/kk. Toki sekin on enemmän kuin niillä joilla ei ole seksiä lainkaan. 

Vierailija
126/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siksi kun miehelle ei oo seksi tärkeää. Sitä ei paljon kiinnosta panostaa esileikkiin eikä välitä suuseksistä. Useimmiten antaa jotai kerran viikossa, mutta voi mennä kerran 2vk ja monesti menny yli kuukausi. Oon pitäny pitkän suhteen aikana värkin ja ulkonäön kunnossa, tykkää mun muodoista ym mutta ku seksi ei oo tärkeää niin ei ole.

Vierailija
127/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei anna,on se vaan otettava ja hyväksyttävä. Vastaava nainen ilkeä pihtari, joka ei ota miestä huomioon.

Mieheltä ei vaadita.

128/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42269 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas vaimo ilmoitti että seksi ei kiinnosta. Nyt elellään sitten enemmänkin kämppäkavereina. Eroonhan tämä tulee jossain vaiheessa johtamaan.

Miestä ei kiinnosta, kaikki muu menee suhteen edelle edes keskusteluun ei ole olevinaan aikaa... jos on tahtoa ja halua niin löytyy aikaa.

Naista ei kiinnosta, kaikki muu menee seksin edelle edes seksistä keskusteluun ei ole olevinaan aikaa... jos on tahtoa ja halua niin löytyy aikaa.

Niin mies on se jolla ei aika riitä, parisuhde ja seksi ilmeisesti tabuja,yritän aloittaa keskustelua niin huokailee ja pyörittelee silmiään... kaikesta muusta suu käy koko ajan.

Vierailija
129/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoamaani poliitikkoa lainatakseni vastaan: nainen, nainen, nainen.

Vierailija
130/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoamaani poliitikkoa lainatakseni vastaan: nainen, nainen, nainen.

Korjaan vielä, että tuo vain vähän on suurta liioittelua.

Vierailija
131/131 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde kariutui viriliteettiin/liian suureen kaluun. Minun minimi olisi ollut joka toinen päivä ja vaimon maksimi kaksi kertaa viikossa. Vaimo määrää, mutta minulla oli Veto-oikeus avioliitossa.