Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intohimoinen työmatkapyöräilijä tukee vihreää siirtymää

Vierailija
02.03.2022 |

Hyvä Jussi!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette nyt hurraa mestarillenne?!

Vierailija
2/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli äsken ruskea siirtymä kun kävin vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli äsken ruskea siirtymä kun kävin vessassa.

Älä enä koskaan aliarvioi Jussin älykkyyttä. Et ole sitä tehnyt tähäänkään asti.

Vierailija
4/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kommentteja?

Nyt on jo paskottu mestarin päälle…

Vierailija
5/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia jäi kiinnostamman. Millä mietteillä aiotte jatkaa ps:n jäseninä?

Vierailija
6/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussihan osallistui Elokapinaan.

Vierailija
7/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan tässä yhteydessä että intohimoinen työmatkapyöräilijä fillaroi viime kesänä Elokapinan miekkariin.

Vierailija
8/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä-Jussi tullut kaapistaan ulos.

Vierailija
9/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä tyhmempi luulee.

Onhan tuo ollut tiedossa jo vuosia.

Esim tuo pyöräilyfanitus on Jussilta tunnetusti ekologisen liikennemuodon statement.

Oliko vielä joku yllättynyt?

Vierailija
10/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ituviherwokehippejä tämä pyöräily innostaa enenevästi.

Ei niillä sähköpyörillä tavaraa kuljeteta kuin sinkkutalouteen. Ja kun valtion varoilla infraa pidetään hippipyöräilijöille edes jotenkin kunnossa, on aivan kansalaisaloitteen paikka siinä että myös kevyenliikenteenväylillä liikkuville tulee laissa asettaa käyttömaksut kulkuväylien käytöstä.

Ja nyt sentään on punasävyiset hinnat joilla saadaan kunnolla ilmastonmuutosta näin alkuun jarruteltua - agendahan on että Valtion Ilmapuhdistuslaitos toimii sitä paremmin mitä enemmän autoilijat maksaa autoilustaan valtiolle kerättäviä veroja.

Ja Kok-unelma lienee että alle 5000 euroa kkk tienaavat menettävät autonsa lopullisesti jolloin heidän yksilönvapaus saadaan rajoitettua sopivasti ylihintaisen vuokratun neukkukuution ja työpaikan väliin. Kuin Hyvään Aikaan.

Kunhan tästä Kespu/Kok-sijoittaja-valtiontuet-kelpaa hinnat lähtee vetämään kuluttajahinnoissa niin polttoaineet maksaa sen kolme euroa litra, toiset ajaa tesloilla ja kepulaiset laittaa firman piikkiin polttoaineensa.  Inflaatio saadaan sinne viitosen ja kympin väliin että heilahtaa, sijoittajat myhäilee kun kansan enemistö ajelee vanhoilla jopoilla ja kävelee.

Tietenkin tulee nyt esittää kysymys miksi kotimainen kiertotalouden sivuvirroista jätteistä tehty biodiesel on kalleinta mitä maa kantaa päällään eli ne paljon työtä tekevät pieni palkkaiset kansalaiset on totutettava maksamaan enemmän mukisematta jos patteriauton ostaminen ei ota onnistuakseen.

Näin sitä viedään pässiä kohti saunaa jossa tarkoitus sen lihaa palvata.

Vierailija
11/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjesta, Tillasen Eero.

Painupa paskapusseinesi esim. Vittuuntäältä.

Vierailija
12/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan voi olla intohimonen pyöräiliä työ matkat läpi vuoden ajan.Hoitaa sillä kehoa ja säästä rahaa matkakuluissa.Voi hyvin ja nautii elämä.Kun ei tarvii lukea laihdutus ohjeita ja yritää nitä noudataa,ninkuin ne joilla oma auto tai julkinen lkenne kysyyksessä soffa perunoina.Kadehtivat esim.Työmatka pyöräilijötä.Ne kun öitä ei valvo vaan nukuu hyvin lisäksi sen ulkoilun ansiosta.

Vierailija
13/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan voi olla intohimonen pyöräiliä työ matkat läpi vuoden ajan.Hoitaa sillä kehoa ja säästä rahaa matkakuluissa.Voi hyvin ja nautii elämä.Kun ei tarvii lukea laihdutus ohjeita ja yritää nitä noudataa,ninkuin ne joilla oma auto tai julkinen lkenne kysyyksessä soffa perunoina.Kadehtivat esim.Työmatka pyöräilijötä.Ne kun öitä ei valvo vaan nukuu hyvin lisäksi sen ulkoilun ansiosta.

Meidän verorahoilla elävä ja ilmaiset taksimatkat saava kansanedustaja ei tässä tapauksessa säästä työmatkapyöräilyllään yhtään rahaa. Ilmastoa kylläkin.

Vierailija
14/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim tuo pyöräilyfanitus on Jussilta tunnetusti ekologisen liikennemuodon statement.

Jaa sinä tiesit jo vuosia etukäteen.

Itsehän Halla-aho sanoi mielensä nyt muuttuneen. Eli ei tiennyt vuosia etukäteen.

Vierailija
15/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16 km työmatka (teen etänä ja käyn vain 1 krt/vk toimistolla) ja välillä tekisi mieli pyöräillä työmatka, mutta täällä ei helkkari soikoon ole pyöräteitä! Tiellä on 80/100 rajoitus enkä todellakaan lähde rekkojen kanssa pyöräilemään. Hyvä se on sieltä pyöräteiltä huudella. Muuten kyllä pyöräilen, mutta en työmatkoja.

Vierailija
16/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sinä tiesit jo vuosia etukäteen.

Itsehän Halla-aho sanoi mielensä nyt muuttuneen. Eli ei tiennyt vuosia etukäteen.

Tänään hän siis päätti että Suomi luopuu fossiilista polttoaineista.

Jussi on guruna tietenkin tiennyt jopa elämän tarkoituksen jo syntyessään.

Vierailija
17/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 16 km työmatka (teen etänä ja käyn vain 1 krt/vk toimistolla) ja välillä tekisi mieli pyöräillä työmatka, mutta täällä ei helkkari soikoon ole pyöräteitä! Tiellä on 80/100 rajoitus enkä todellakaan lähde rekkojen kanssa pyöräilemään. Hyvä se on sieltä pyöräteiltä huudella. Muuten kyllä pyöräilen, mutta en työmatkoja.

Kuinka fillaroit tuolloin muulloin jos rekat silloinkin tappavat sinut?

Vierailija
18/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan eri asia mitä Jussi tietää kuin mistä hän puhuu.

Hän on ammatiltaan poliitikko.

Jussi tietää muun muassa että on ihana rakastelella useamman naisen kanssa mutta ei hän puhu koskaan siitä. Jotkin poliitikot puhuvat. Muun muassa Satu Söderström (ps.)

Vierailija
19/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entäs sitten? Minun puolesta kuka vaan saa fillaroida ja edistää omalta osaltaan vaikka sitten vihreää siirtymää, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Kunhan minä saan tehdä itse omat valintani, eikä jonkun muun mielipiteitä yritetä survoa minun kurkusta alas.

Vierailija
20/33 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entäs sitten? Minun puolesta kuka vaan saa fillaroida ja edistää omalta osaltaan vaikka sitten vihreää siirtymää, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Kunhan minä saan tehdä itse omat valintani, eikä jonkun muun mielipiteitä yritetä survoa minun kurkusta alas.

Muistuttaisin että täällä AV:lla on täysin estoitta fanitettu Mestaria.

Eivätkä ne ’palstapersujen’ mielipiteet olleet omia valintoja vaan masinoituja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan