Milloin olet seuraavan kerran lähdössä matkalle?
Lähinnä siis ulkomaille :) Ihan mielenkiinnosta kyselen. Ja minne?
Kommentit (14)
3 viikon päästä. Mallorcalle. Malttamattomana odotan sinne pääsyä. Ihana rentouttava loma kaksin mieheni kanssa.
Ylihuomenna takaisin Yhdysvaltoihin töihin. Jee jippii
Gambiaan <3 oon säästänyt vuoden. Ihanat miehet taas pitää mua hyvänä! En meinaa pysyä tuolilla kun ajattelen mitä alapää saa kohta kokea.. 162/136/g110
Just tulin Italiasta muutama päivä sitten. Seuraava reissu vie Viroon, Ruotsiin ja Venäjälle, sitten seuraava Puolaan. Toivottavasti vielä fillarireissu Ranskaan ja ehkä joku äkkilähtö koulun syyslomalla. Talviloma tälläkertaa Thaimaahan
Osittain lomia osittain työmatkoja
Maanantaina Kreikkaan, Lefkakseen. Muita lähtijöitä?
Syyskuussa. Miehen perheen luo Hollantiin, mutta käydään Saksassa ja Belgiassa päivävisiiteillä ja sit mennään Pariisiin kolmeksi päiväksi.
En usko näillä näkymin matkailevani enää koskaan pidemmälle kuin 70 km säteelle, kotoani ja syntymäkunnastani.
Prahaan viettämään pitkää viikonloppua syyskuussa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:42"]En usko näillä näkymin matkailevani enää koskaan pidemmälle kuin 70 km säteelle, kotoani ja syntymäkunnastani.
[/quote]
Hassu päätös.
Malagaan syyskuussa. Voi olla että tehdään tuota ennen ruotsin- tai tallinnanristeily tai päivämatka Tallinnaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:42"]En usko näillä näkymin matkailevani enää koskaan pidemmälle kuin 70 km säteelle, kotoani ja syntymäkunnastani. [/quote] Hassu päätös.
[/quote]
Ei se päätös ole, mutta uskon näin käyvän. Tietysti jos lotossa voitan tai jotain (jos lottoaisin edes). En minä Ruotsia pidemmällä ole tähänkään asti käynyt.
up