kirjotusvirheistä.....
Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!!
Kommentit (18)
Anteeksi että kirjoitusasusi kritisointi ja virheidesi oikominen tuotti sinulle tarpeetonta tuskaa.
et sitten varmaan koskaan ite kiroile,hä?????
ootko olevinas joku siveyden sipuli
Hyvä kieliasu on kuin hyvä hygienia: kukaan ei tule kiittelemään, kun se on kunnossa, mutta jos laiminlyöt sen, vaikutat toistaitoiselta, eikä asiaasi oteta vakavasti. Käytä hetki aikaa tekstisi huolitteluun, niin viestisi menee varmemmin perille.
Se pn nökönuukaa! Joo, muakin ärsyttää se kun pitää päästä pätemään vaikka asia on ymmärrettävissä. Joskus tosin niistä kirjoitusvirheistä saa revittyä hyvää huumoria.
No ei ole nökö. Noko(n)nuuka on laina ruotsista, noko tulee sanasta någon,något.
Täytyyhän sitä jossain päteä. Varsinkin silloin, jos ei ymmärrä sitä asiaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:34"]
[/quote]no en, ei sovi aikuiselle naisellle
Niinpä. Moni ei ymmärrä, että äidinkieli ei välttämättä kiinnostanut koulussa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:41"]
[/quote]
ei sovi aikuiselle naiselle.....ei helvetti.kyllä täällä meitä hienostelijoita on joka lähtöön ja osa jää asemallekin.taidat olla yks niistä.kyllä tekee kuule joskus hyvää päästellä ärräpäitä, ku oíkeen ottaa pattiin. mutta ai niin, eihän sua varmaan koskaan ees mikään ota ees pattiinkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:41"]
[/quote]
ei sovi aikuiselle naiselle.....ei helvetti.kyllä täällä meitä hienostelijoita on joka lähtöön ja osa jää asemallekin.taidat olla yks niistä.kyllä tekee kuule joskus hyvää päästellä ärräpäitä, ku oíkeen ottaa pattiin. mutta ai niin, eihän sua varmaan koskaan ees mikään ota ees pattiinkaan.
[/quote]etkö tosiaan tunne yhtään joka ei kiroile? aika wt porukoissa taidat pyöriä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:30"]Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!!
[/quote]
Se on nokon nuukaa!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:30"]Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!! [/quote] Se on nokon nuukaa!
[/quote]
Ja vielä pitää huutaa, vaikka asia on todettu jo useamman kerran :D Kirjoitusvirheet ovat pientä tällaisen älyllisen valon rinnalla ;D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:30"]Mua sitten v....tuttaa nää helvetin äidinkielen nerot, jotka takertuu sitten jokaiseen kirjotusvirheeseen.Ei se nyt oo niin nöpönnuukaa, jos asia tulee kuitenkin ymmärretyksi. Perk.....!!!!! [/quote] Se on nokon nuukaa!
[/quote]
Anteeks nyt vaan kun näitä murteitakin on erilaisia, niin meilläpäin sanotaan tämä sana tällätapaa.
[/quote]
En oo ikinä kuullukkaan sanaa nokon nuukaa
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:52"]
[/quote]
Ja vielä pitää huutaa, vaikka asia on todettu jo useamman kerran :D Kirjoitusvirheet ovat pientä tällaisen älyllisen valon rinnalla ;D
[/quote]
Iloa ja VALOA sinnekin... Kun kerran trollataan niin trollataan kunnolla.
Metatason vittuilua.
Mua taas ärsyttää kiroilevat kirjoittajat.