Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin juuri Energetix-magneettikorvikset korvaani ja tuli outoja tuntemuksia!

Vierailija
21.07.2015 |

Ihme juttu! Alkoi tuntua ikään kuin huimausta ja päässä outoja tuntemuksia. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on huijausta. Sua jänniti laittaa magneetit korviin ja huimaus on vain psyykkistä.

Vierailija
2/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korviksista, mutta sellaisesta tehoterapiamagneetista, täytyi ottaa parin minuutin kuluttua hartiasta pois, koska niin voimakas vaikutus. Ihan samat tuntemukset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhahhaaa.. ok.

Vierailija
4/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa ainakin kuulla lisää kokemuksia! Oon nähnyt noita kaulakoruina ja sormuksina. T. Random

Vierailija
5/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: niin siis hommasin kerralla useampia eri magneettikoruja, koska kiinnostuin noista luettuani mihin kaikkeen voivat auttaa. Ja koska yritän etsiä luonnollisia tapoja hoitaa itseäni (kun perinteinen lääketiede ei voi enää auttaa minua). En tiedä oliko yhteisvaikutusta kun laitoin monia eri magneetteja samaan aikaan vai pelkästään se hyvin voimakas tehoterapiamagneetti siinä niskassa/hartiassa, mutta tosiaan alkoi humista päässä ja tuntua suorastaan pahalta, niin jouduin ottamaan pois. Muille kun olen sitä kokeillut, niin eivät ole tunteneet samoin. Mulla on niskat, hartiat, pää jumissa, siis oikeastaan koko yläkroppa aivan jumissa ja muutenkin verenkierto-ongelmia, niin tuntemukset olivat vähän samanlaisia kuin silloin kun tuntuu ettei veri pääse kiertämään. Toisaalta taas tuntui vähän sellaiselta vapinaololta. Mutta siis loppui heti tehomagneetin irrottamisen jälkeen.

Jossain esitteessä luki että herkimmille voi aluksi tehdä tuollaisia oireita, mutta pikkuhiljaa voi totuttaa kroppansa magneetteihin. Aluksi en oikein pystynyt nukkumaan yötä pienempigaussisen rannekkeen kanssakaan, mutta nyt voin nukkua jo kahden rannekorun kanssa, eli kroppani on tottunut. Ehkä voisin nyt uskaltautua kokeilemaan taas sitä tehomagneettia. Mutta jos jotain, niin mielestäni en ole ollut viime viikkoina yhtä jumissa kuin aiemmin, eli olisikohan näistä rannekkeista ollut jotain hyötyä :)

Vierailija
6/20 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut piikkimattoa?

Vierailija
7/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, se pisti kyllä pintaveren kiertämään, mutta on ihan erilainen tunne kuin tuo magneetti.

Tilasin muuten niiden korujen ohessa myös sellaisen magneettivesitikun ja jos en ole aivan väärässä, niin se magneettivesi aiheutti minulle rytmihäiriöitä. Mutta voi johtua myös sairauksistani jotka ovat myös aiheuttaneet noita (kummasti vain nyt ajoitus on sattunut aina siihen vähän magneettiveden juomisen jälkeiseen aikaan).

T: 3&6

Vierailija
8/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko  joku tuohon huuhaaseen uskoo?omg

Vierailija
9/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nämä ole jo ajat sitten todettu huijauksiksi.. sama kun joku tasapainoranneke vai mikä se oli...

Vierailija
10/20 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ole humpuukin mainostaminen kielletty?

Vierailija
11/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kysyttiin niin vastasin. En ole myyjä enkä mainostaja, vaan tosiaan monennäköisistä oireista parantumattoman sairauden takia kärsivä yksityishenkilö. Jos vaikka ovatkin huuhaata, niin kumma että aloittajalle tuli samanlaiset tuntemukset magneettikoruista kuin itselleni. Ja kuten sanottu, testasin tehomagneettia pariin muuhun henkilöön ja heille ei tullut samoja tuntemuksia mitä itselleni tuli parissa minuutissa.

Eli jatkan varmasti korujen käyttöä jatkossakin, ei niistä varmaan haittaakaan ole, jos ei sitten ehkä hyötyäkään.

T: 3,6&9

Vierailija
12/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 00:18"]

Tilasin muuten niiden korujen ohessa myös sellaisen magneettivesitikun

...magneettiveden juomisen... 

T: 3&6

[/quote]

Ei hitsinpimpula, mitä mä just luin :D Emäntähän on ihan fiiliksissä ja kauppa käy kuin siimaa :D 

Vierailija
13/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin HuuHaaKypärän päähän ja tuli ihme tuntemuksia!

Vierailija
14/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: vieläkään en ole myyjä ja itse asiassa ostin tuon vesitikun toisen perheenjäsenen terveysongelmien takia. Jos sinua yhtään lohduttaa, niin ketutti kun tilaamisen jälkeen löysin samaisia juttuja paljon halvemmalla mm. eBaysta.

Vierailija
15/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,6,9 &16 on klassinen av provon tukihenkilö! 

Opin tämän toisesta ketjusta tänään :D Olen selvästi roikkunut av:lla aivan liian kauan.  Provoilu on ihan ok, mutta tuotesijoittelu on ehdoton no-no minulle. 

Vierailija
16/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 01:08"]

14: vieläkään en ole myyjä ja itse asiassa ostin tuon vesitikun toisen perheenjäsenen terveysongelmien takia. Jos sinua yhtään lohduttaa, niin ketutti kun tilaamisen jälkeen löysin samaisia juttuja paljon halvemmalla mm. eBaysta.

[/quote]

Mihinkäs ketjun aloittaja on muuten hävinnyt? Pitäskö sun vaihtaa roolia? 

Vierailija
17/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa magneettisydän nivelkipuihin ja päänsärkyyn mut noita korviksia en voi pitää kun tulee semmonen kuvottava olo.

Vierailija
18/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jatkaa jankkaamista kun sulla ei selkeästi kaikki kytkennät päässä toimi että voisit ymmärtää lukemaasi. Kirjoitan anonyymillä palstalla, joten en voi tietää kuka aloittaja on. Itse olen kirjoittanut omista kokemuksistani, kun sattumalta löysin tällaisen keskustelun täältä. Tapanani on jakaa hyviä kokemuksia muillekin ja kommentoida jos on jotain kommentoitavaa. Kuten sanottu, en tiedä onko näistä ollut hyötyä, muttei ainakaan haittaakaan. Ja kuten muutamasti todettu, en ole myyjä, en myöskään edustaja, en markkinointihenkilö, en jälleenmyyjä, en toimitusjohtaja enkä edes kuljettaja, enkä myöskään ole kokeillut aloittajan käyttämää tuotemerkkiä, vaan muita magneettikoruja. Comprendo?

Vierailija
19/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa magneettivyön niin laihtuuko, voishan se vetää vyötärön kapeaksi?

Vierailija
20/20 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:44"]Hahhahhahhaaa.. ok.
[/quote]
Hitto että mua ärsyttää tommonen vittumainen asenne!
Ei kokemusta magneettikoruista enkä edes tiennyt mihin vaivoihin niitä käytetään mutta jos joku sanoo että teki hänelle sitä ja tätä niin mitä nauramista siinä on?
Täällä on tosi veemäistä porukkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän