Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian nuori saamaan lapsen

Vierailija
21.07.2015 |

Olen 20 ja parisuhteessa 5 vuotta ollut asun miehen kanssa yhdessä jo 4 vuotta. Haluan kovasti lapsen ja olen lapsi rakas. Olen lastenhoitajana useammalle naapurilleni . Nyt olen useamman vuoden halunnut lapsen. Ja vakituisissa töissä. Eli olenko teidän mielestä liian nuori saamaan lapsen , ?. Tiedän että tulen olemaan lapselleni mitä parhain äiti kuuntelen ja auran ja huolehdin ja rakastaisin tätä kovasti ja Olisin itse jo valmis tähän. Minä olen 20 ja mies 27

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.. Jospa odottaisit että kasvat älykkyydeltäsi vielä vähäsen.

Vierailija
2/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse koet olevasi valmis varmasti olet ja jos mieskin lapsen haluaa mikäs sitä estää :) onnea vauvan hankintaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole anna palaa, lastit pilluun.

Vierailija
4/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:35"]Jos itse koet olevasi valmis varmasti olet ja jos mieskin lapsen haluaa mikäs sitä estää :) onnea vauvan hankintaan! :)
[/quote] voi että kiitos :) mukavaa kun saa positiivista ja asiallista viestiä toivottavasti onnistuu! :)

Vierailija
5/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ensin päästä peruskoulusta, sillä kirjoitustaitojesi perusteella olet toivottavasti vielä siellä.

Vierailija
6/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka sukua. Saattaa tuo kirjoitustyylisi vaikka periytyä.

Vierailija
7/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tarkkaan asiaa harkinnut ja koet olevasi valmis äidiksi, niin anna mennä vaan. Kannattaa myös varmistaa, että miehesi on myös koko sydämestään mukana ja valmis isäksi. Itse en olisi "yksin" siihen projektiin lähtenyt, mutta kun tiesin, että mies on vähintään yhtä innokas kuin minä ja tiesi, että isäksi tuleminen muuttaa kaiken, niin yhdessä ollaan tätä tietä kuljettu toisiamme tukien.

Vierailija
8/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kirjoittaa mutta puhelimessa on T9. On se kumma kun ihmisten pitää tulla muille ihmiselle aina aukomaan päätään ja vittuilemaan ihan olemattomia. Varmaan johtuu siitä että teillä on jokin pahasti vinossa omassa elämässä ja täytyy purkaa täällä muihin ihmisiin, koittamalla loukkaamalla ap.n tunteita. Koittakaa pärjätä tuolla asenteella en ihmettelisi jos teillä ei ketään ole.

Vierailija
9/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:39"]Jos olet tarkkaan asiaa harkinnut ja koet olevasi valmis äidiksi, niin anna mennä vaan. Kannattaa myös varmistaa, että miehesi on myös koko sydämestään mukana ja valmis isäksi. Itse en olisi "yksin" siihen projektiin lähtenyt, mutta kun tiesin, että mies on vähintään yhtä innokas kuin minä ja tiesi, että isäksi tuleminen muuttaa kaiken, niin yhdessä ollaan tätä tietä kuljettu toisiamme tukien.
[/quote] siis joo tottakai mies on kanssani samaa mieltä ja haluaa samoja asioita . Mutta laitoin kysymyksen minun osaltani Koska olen itse miettinyt että pitääkö muut ihmiset minua jotenkin liian nuorena. Kiitos tsempistä!

Vierailija
10/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun et hanki lasta kun ei sinusta ole hoitamaan

Vierailija
11/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:47"]Paras kun et hanki lasta kun ei sinusta ole hoitamaan
[/quote]kuka sinä luulet olevasi kun sanot noin minusta kun et edes tunne..

Vierailija
12/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti puututaan kirjoitustaitoon ja ap:n oletettiin tyhmyyteen. Arveletteko ehkä oikeinkirjoituksen kovastikin paranevan kahdenkymmenen ikävuoden jälkeen? Mikä vanhemmuuden kriteeri se edes on? On paljon ap:ta vanhempia ihmisiä, jotka joku voisi luokitella tyhmiksi tai sivistymättömiksi (en väitä, että ap on) mutta jotka kuitenkin ovat kelpoja vanhempia. En mitenkään näe, että älykkyys olisi keskeinen hyvän vanhemman kriteeri. Jos perusasiat ovat nyt jo kunnossa (vakaa parisuhde, työpaikka, lapsiperheelle sopiva asunto) eikä bilettäminen kiinnosta, mitä "älyllistä kirkastumista" ap:n tulisi odottaa?

Vierailija
13/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse et pidä itseäsi liian nuorena ja tiedät pärjääväsi, niin ei tarvi välittää siitä, mitä muut ajattelee. Onnea vaan yritykseen! T. 8

Vierailija
14/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:24"]Olen 20 ja parisuhteessa 5 vuotta ollut asun miehen kanssa yhdessä jo 4 vuotta. Haluan kovasti lapsen ja olen lapsi rakas. Olen lastenhoitajana useammalle naapurilleni . Nyt olen useamman vuoden halunnut lapsen. Ja vakituisissa töissä. Eli olenko teidän mielestä liian nuori saamaan lapsen , ?. Tiedän että tulen olemaan lapselleni mitä parhain äiti kuuntelen ja auran ja huolehdin ja rakastaisin tätä kovasti ja Olisin itse jo valmis tähän. Minä olen 20 ja mies 27
[/quote]
Sinä olet nainen parhaassa iässä lapsen tekoon.

Vierailija
15/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:53"]Heti puututaan kirjoitustaitoon ja ap:n oletettiin tyhmyyteen. Arveletteko ehkä oikeinkirjoituksen kovastikin paranevan kahdenkymmenen ikävuoden jälkeen? Mikä vanhemmuuden kriteeri se edes on? On paljon ap:ta vanhempia ihmisiä, jotka joku voisi luokitella tyhmiksi tai sivistymättömiksi (en väitä, että ap on) mutta jotka kuitenkin ovat kelpoja vanhempia. En mitenkään näe, että älykkyys olisi keskeinen hyvän vanhemman kriteeri. Jos perusasiat ovat nyt jo kunnossa (vakaa parisuhde, työpaikka, lapsiperheelle sopiva asunto) eikä bilettäminen kiinnosta, mitä "älyllistä kirkastumista" ap:n tulisi odottaa?
[/quote] kiitos ihanaa kun on sinunlaisia ihmisiä vielä eikä kaikki tuollaisia joita kommentoinut täällä. :) olen kyllä poikkeuksellinen nuori tiedän mitä haluan aloitin vakavan suhteen jo 16 vuotiaana ja nyt yhdessä jo 5 vuotta ja yhdessä asuttu 4v. En tykkää bilettää enkä koskaan ope baarissa käynyt. olen koti kissa joka tykkää tehdä miehelleen ruokaa, siivota hoitaa kotia käydä vakituisesti töissä. Olen vanhan aikainen koti rouva :)

Vierailija
16/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:58"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:24"]Olen 20 ja parisuhteessa 5 vuotta ollut asun miehen kanssa yhdessä jo 4 vuotta. Haluan kovasti lapsen ja olen lapsi rakas. Olen lastenhoitajana useammalle naapurilleni . Nyt olen useamman vuoden halunnut lapsen. Ja vakituisissa töissä. Eli olenko teidän mielestä liian nuori saamaan lapsen , ?. Tiedän että tulen olemaan lapselleni mitä parhain äiti kuuntelen ja auran ja huolehdin ja rakastaisin tätä kovasti ja Olisin itse jo valmis tähän. Minä olen 20 ja mies 27
[/quote]
Sinä olet nainen parhaassa iässä lapsen tekoon.
[/quote]osaatko kertoa miten voisin tästä puhua vanhemmilleni että halutaan alkaa lasta tekemään? Ovat jo kyllä aavisttelleet että olen kovasti vauvaa haluamassa :)

Vierailija
17/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:54"]Jos itse et pidä itseäsi liian nuorena ja tiedät pärjääväsi, niin ei tarvi välittää siitä, mitä muut ajattelee. Onnea vaan yritykseen! T. 8
[/quote] mukavaa kun olet niin positiivinen ja halusit ja jaksoit kommentoida minulle hyvän neuvon :)

Vierailija
18/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet aikuinen ihminen jo ja saat tehdä omat päätöksesi. Ei muuta kuin pullat uuniin ja sitten ilmoitus tuleville isovanhemmille, kun on pikkuitu kasvamassa masussa. T. 8

Vierailija
19/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ota video reaktiosta! :D

Vierailija
20/36 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 03:01"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:53"]Heti puututaan kirjoitustaitoon ja ap:n oletettiin tyhmyyteen. Arveletteko ehkä oikeinkirjoituksen kovastikin paranevan kahdenkymmenen ikävuoden jälkeen? Mikä vanhemmuuden kriteeri se edes on? On paljon ap:ta vanhempia ihmisiä, jotka joku voisi luokitella tyhmiksi tai sivistymättömiksi (en väitä, että ap on) mutta jotka kuitenkin ovat kelpoja vanhempia. En mitenkään näe, että älykkyys olisi keskeinen hyvän vanhemman kriteeri. Jos perusasiat ovat nyt jo kunnossa (vakaa parisuhde, työpaikka, lapsiperheelle sopiva asunto) eikä bilettäminen kiinnosta, mitä "älyllistä kirkastumista" ap:n tulisi odottaa?
[/quote] kiitos ihanaa kun on sinunlaisia ihmisiä vielä eikä kaikki tuollaisia joita kommentoinut täällä. :) olen kyllä poikkeuksellinen nuori tiedän mitä haluan aloitin vakavan suhteen jo 16 vuotiaana ja nyt yhdessä jo 5 vuotta ja yhdessä asuttu 4v. En tykkää bilettää enkä koskaan ope baarissa käynyt. olen koti kissa joka tykkää tehdä miehelleen ruokaa, siivota hoitaa kotia käydä vakituisesti töissä. Olen vanhan aikainen koti rouva :)
[/quote]

Tuskin sitä "älyllistä kirkastumista" tosiaan tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi