Onko kukaan käynyt lukemassa
Lapsensa menettäneiden palstaa facebookissa? Ihan viimeisin päivitys, näkyy tuttuja. Että mua oksettaa. Ei taida kanssasurijat hoksata kuka siellä sääliä kerää.
Kommentit (14)
Ei tunnu kiinnostavan ketään, vaikka kovasti ko. asiaa täällä puitiin kun oli ajankohtainen. Nyt tuo nähtävästi saa ihan facebookkailla ja käydä kerjäämässä sääliä ihmisiltä, jotka ovat vasten tahtoaan menettäneet lapsensa, toisin kuin tämä rouva itse.
Sinne lähti se ketju alta aikayksikön, senpä takia kirjoitinkin ensin tällaisen neutraalimmalla otsikolla varustetun jutun, kun arvasin että poistoon menee, mutta tätä ei sitten taas tyypit hoksaa lukea!
Nyt on joku vinkannut ko. ryhmän ylläpidolle, hyvä.
Kas kun ei kukaan ole vielä hoksannut kysyä kuolinsyytä. Mitähän rouva vastaisi.
No menkää lukemaan! Ihan on avoin ryhmä.
Lapsensa menettäneet, sellainen ryhmä. Onko tuo se kuopiolaisäiti? Saman näköinen ainakin. Esiintyy vaan eri nimellä.
Minfossakin asia huomattu ja sanovat kyllä että kyseessä tosiaan on tämä lapsensa tappanut kuopiolaisäiti. Voi kamala.
Olette inhottavia. Kyllä hänelläkin on oikeus ikävöidä lapsiaan.
Siellä sitä niin hymyillään suu korvissa ja kirjoitellaan runoja pojille, jotka on itse tappanut.