Onko koolla väliä?
Mitä ajattelisitte jos yhden yön suhteella olisi 13cm vehje?
Kommentit (16)
Riippuu vehkeestä. Kerro tarkemmin, niin tiedetään mitä vehjettä kommentoidaan.
Kunhan ei ole kokoa katkarapu tai kokoa patonki niin olen tyytyväinen. Jos miehellä on keskivertoa pienempi vehje niin opettelee käyttämään kieltään.
Mielenkiintoista on minusta se, miten vähän puhutaan peniksen muista ominaisuuksista kuin koosta; onhan ulkonäölläkin jonkinlaista merkitystä. Koon puolesta ihanteellinen penis voi olla väritykseltä, iholta tai muodon puolesta tavallista rumempi ja sen lisäksi on yleistä, että penis on epäsymmetrinen eli kaartuu joko oikealle tai vasemmalle. Toki nämä samat viat voivat löytyä myös pienestä peniksestä.
-Mies 29v + 1v-
Joo, muuten toi sun kysymys olisi:
Ono oolla väliä.
eli koolla on väliä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:51"]
Kunhan ei ole kokoa katkarapu tai kokoa patonki niin olen tyytyväinen. Jos miehellä on keskivertoa pienempi vehje niin opettelee käyttämään kieltään.
[/quote]Suuseksi ei ole naisille läheskään yhtä jännittävä juttu kuin miehille ja on 50/50 mahdollisuus, ettei nainen halua sitä yhdeltäkään mieheltä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:54"]Mielenkiintoista on minusta se, miten vähän puhutaan peniksen muista ominaisuuksista kuin koosta; onhan ulkonäölläkin jonkinlaista merkitystä. Koon puolesta ihanteellinen penis voi olla väritykseltä, iholta tai muodon puolesta tavallista rumempi ja sen lisäksi on yleistä, että penis on epäsymmetrinen eli kaartuu joko oikealle tai vasemmalle. Toki nämä samat viat voivat löytyä myös pienestä peniksestä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Kyseessä ei ole vika vaan persoonallinen ominaisuus. Omalla miehelläni on kaareva ja todella purppuran värinen stondiksessa ja silti saa himot minulla hyrräämään
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:51"]
[/quote]Suuseksi ei ole naisille läheskään yhtä jännittävä juttu kuin miehille ja on 50/50 mahdollisuus, ettei nainen halua sitä yhdeltäkään mieheltä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei kyse ole jännittävyydestä vaan nautinnosta. Suurin osa naisista saa orgasmin helpoiten suuseksissä tutkimusten mukaan
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:51"] Kunhan ei ole kokoa katkarapu tai kokoa patonki niin olen tyytyväinen. Jos miehellä on keskivertoa pienempi vehje niin opettelee käyttämään kieltään. [/quote]Suuseksi ei ole naisille läheskään yhtä jännittävä juttu kuin miehille ja on 50/50 mahdollisuus, ettei nainen halua sitä yhdeltäkään mieheltä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Ei kyse ole jännittävyydestä vaan nautinnosta. Suurin osa naisista saa orgasmin helpoiten suuseksissä tutkimusten mukaan
[/quote]Siitä tutkimuksesta on varmaan jäänyt pois kaikki ne naiset, joita suuseksi ei edes kiinnosta ja niitä on varsin paljon. Ei niitä kaikkia suuseksistä nauttimattomia naisia voi vain pakottaa orgasmiin.
-Mies 29v + 1v-
Koolla ja ulkonäöllä on väliä, myös sillä miten sitä osaa käyttää.
Vaikka minulla onkin vain yhdestä peniksestä kokemusta, niin kyllä sitä silti huomaa, että esim eri asennoissa tuntuu erilaiselta jne... Kullallani on 18cm pitkä ja on lähes ranteeni paksuinen (huom ei nyt mikään tosi paksu, itselläni pieni ranne :DD) ja olen aina ajatellut että se on juuri sopiva :) joskus jopa menee liian syvälle, eli sanottakoon ettei liiankaan iso ole mukava.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:51"] Kunhan ei ole kokoa katkarapu tai kokoa patonki niin olen tyytyväinen. Jos miehellä on keskivertoa pienempi vehje niin opettelee käyttämään kieltään. [/quote]Suuseksi ei ole naisille läheskään yhtä jännittävä juttu kuin miehille ja on 50/50 mahdollisuus, ettei nainen halua sitä yhdeltäkään mieheltä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Ei kyse ole jännittävyydestä vaan nautinnosta. Suurin osa naisista saa orgasmin helpoiten suuseksissä tutkimusten mukaan
[/quote]Siitä tutkimuksesta on varmaan jäänyt pois kaikki ne naiset, joita suuseksi ei edes kiinnosta ja niitä on varsin paljon. Ei niitä kaikkia suuseksistä nauttimattomia naisia voi vain pakottaa orgasmiin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
On aikalailla yhtä monta naista kun miestä jotka siitä suuseksistä ei nauti. Tosin sinun av kirjoituksia nähneenä mielestäsi naiset ovat hankalia ja pohjasakkaa ja miehet kaikki samanlaisia ja ylijumalia
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:55"]
Joo, muuten toi sun kysymys olisi:
Ono oolla väliä.
eli koolla on väliä.
[/quote]
Ja herkuttelustakin tulisi vaan heruttelua.
Kokonainen = OONAINEN
Joten kyllä, kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:56"]
[/quote]
Viitsisitkö laittaa linkin tutkimuksiin. Kiinnostaa.
Mulle ihan sama mut joku saa mun 20cm meisseliä tänään. Nyt lähden yökerhoon.