Mitkä oudot piirteet himottavat sinua vastakkaisessa sukupuolessa?
Siis sellaiset asiat, jotka normaalisti olisi yök yök?
Esim naisen jalkahiki tai miehen rasvainen tukka?
Kommentit (31)
Isohko/iso vatsa miehellä. Tykkään siis ylipainoisista (20-30kg) miehistä. Useimmille tuo taitaa olla aika yäk.
Raskausvatsa+ sen arvet sekä tietysti raskaustissit. Mulla taitaa olla jonkinasteinen raskausfetissi...
Vinot hampaat, iso nenä, olematon leuka, änkytys. Siinä jotain. Olen biseksuuali mies, joten pätee kumpaankin sukupuoleen. Naisissa lisäksi karvaisuus viehättää, ja silmälasit.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:28"]Vinot hampaat, iso nenä, olematon leuka, änkytys. Siinä jotain. Olen biseksuuali mies, joten pätee kumpaankin sukupuoleen. Naisissa lisäksi karvaisuus viehättää, ja silmälasit.
[/quote]
Ei sillä, että silmälaseissa olisi mitään pahaa. Mulla vain on kai tavallaan fetissi huononäköisiin ihmisiin. Se on niin seksikästä ottaa niiltä lasit ja tehdä ne avuttomiksi. Ja ilman laseja lasilliset näyttää alastomammilta. Pätee kyllä oikeastaan kaikkiin sukupuoliin. Uuh. Tykkään siitä, että saan riisua lasit toiselta ja se räpyttelee ja siristlee ensin. Seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:30"]
Karvaiset kainalot naisella saattaa hieman kiihottaa.
[/quote]
Siis kiihottaa paljon. Samoin pillukarvoitustakin saisi löytyä.
Pidän poikamaisista naisista ja naisellisista miehistä. Eivät kyllä ole yök yök kumpikaan, mutta ei vamaan miellytä kaikkia...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 02:37"]
Likaiset pikkarit
[/quote]
... mutta en ole vielä päässyt käsiksi tällaisiin
Monesti kun joku nainen pieraisee, tekee mieli mennä haistelemaan ihan likeltä.
Hikinen nainen esim jonkun urheilusuorituksen jälkeen niin että hiki myös tuoksahtaa.
Pieni vittumaisuus ja sovinismisuus, sellainen isovelimäinen vittuilu. En femisitinä ole tästä kovin ylpeä.
Naisessa älykkyys