Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ensimmäisen kirjoitus kiellon tälle palstalle

Vierailija
20.07.2015 |

Yleensä autan täällä ihmisiä joilla on ongelmia, ja sit luen keskusteluja. Viimeyönä tänne tuli ärsyttävä ketju jossa vitutti ap niin paljon että haukuin sitä kullitelineeksi yms, noh aamulla kun yritin avata uuttta keskustelua ja vastata ketjuun niin tuli 'posting not allowed' tätä tuli monta tuntia eli mulla oli varmaan 12 h estot. Miten hitossa noi trollaajat sitten pystyy jokapäivä trollailee ilman kieltoja? T. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun olis tarvinnu muuta ku mobiililla sulkea nettiselainsovellus puhelimesta tai koneella vaan sulkea selain, toi tulee jos on ollut liian kauan auki. Mutta et kyllä nätisti sanonut.

Vierailija
2/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole esto. Posting not allowed on sivun bugeja.....
Tulee aina silloin tällöin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sit ei toiminu moneen moneen tuntiin? Ap

Vierailija
4/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:32"]Minkä takia sit ei toiminu moneen moneen tuntiin? Ap
[/quote]n

No sulje ne selaimesi välillä kokonaan, tai ota incognito tilassa...onko android?

Vierailija
5/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin jo että se johtui yhdys sana virheistäsi

Vierailija
6/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:17"]

Yleensä autan täällä ihmisiä joilla on ongelmia, ja sit luen keskusteluja. Viimeyönä tänne tuli ärsyttävä ketju jossa vitutti ap niin paljon että haukuin sitä kullitelineeksi yms, noh aamulla kun yritin avata uuttta keskustelua ja vastata ketjuun niin tuli 'posting not allowed' tätä tuli monta tuntia eli mulla oli varmaan 12 h estot. Miten hitossa noi trollaajat sitten pystyy jokapäivä trollailee ilman kieltoja? T. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin

[/quote]

Mikä se keskustelu oli, jossa apn haukuit?

Vierailija
7/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen poistumaan kokonaan internetistä

Vierailija
8/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan bannin, voin lukea keskusteluja, mutta kirjoittaessani jotain herjaa sitä että ketju on muka poistettu, vaikka ei olekaan. 

Suljen vain laitteen 3 minuutiksi noin ja taas pelittää. Olen saanut ehkä 3 tai 4 kertaa bannia. Ihan aiheesta, kun ei ole ollut tuon pahempi banni. Mutta EN ole saanut bannia mamuihin liittyen.

Vierailija
9/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut bannit vittu -sanasta.

Vierailija
10/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:43"]Kun saan bannin, voin lukea keskusteluja, mutta kirjoittaessani jotain herjaa sitä että ketju on muka poistettu, vaikka ei olekaan. 

Suljen vain laitteen 3 minuutiksi noin ja taas pelittää. Olen saanut ehkä 3 tai 4 kertaa bannia. Ihan aiheesta, kun ei ole ollut tuon pahempi banni. Mutta EN ole saanut bannia mamuihin liittyen.
[/quote]

Ei näin.

Kun saat bannin....
Voit lukea ketjuja mutta yrittäessäsi vastata tai aloittaa uutta ketjua, näyttöön tulee teksti :
IP-OSOITTEESI ON BLOKATTU

Vierailija
11/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro missä topicissa tämä vittuuntuminen tapahtui

Vierailija
12/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt ymmärrät miten miesvihasi satuttaa tunteita ja tästä lähtien kohtelet miehiä paremmin.

Vierailija
13/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain joskus jostain bannikakkua...

t: Beaver

Vierailija
14/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:43"]Kun saan bannin, voin lukea keskusteluja, mutta kirjoittaessani jotain herjaa sitä että ketju on muka poistettu, vaikka ei olekaan.  Suljen vain laitteen 3 minuutiksi noin ja taas pelittää. Olen saanut ehkä 3 tai 4 kertaa bannia. Ihan aiheesta, kun ei ole ollut tuon pahempi banni. Mutta EN ole saanut bannia mamuihin liittyen. [/quote] Ei näin. Kun saat bannin.... Voit lukea ketjuja mutta yrittäessäsi vastata tai aloittaa uutta ketjua, näyttöön tulee teksti : IP-OSOITTEESI ON BLOKATTU

[/quote]

No ei mun iPad minillä tule. Luuletko, että sepitän? Tulee se istuva vauva, ja ruudussa lukee, että ooops, ketju on poistettu. Siis se sama, kun ketju oikeasti on poistettu. Mutta silti sitä EI ole poistettu. Ja voin jatkaa kommentointia kun oon sammuttanut laitteen. Nih.

Vierailija
15/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:50"]Toivottavasti nyt ymmärrät miten miesvihasi satuttaa tunteita ja tästä lähtien kohtelet miehiä paremmin.
[/quote]

Käsilaukkuparasiittiko herreillä vielä :D. Ihana nähdä sua *pus*

Vierailija
16/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi vittu mikä vajakki :D :D :D :D :D :D

Vierailija
17/17 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:43"]Kun saan bannin, voin lukea keskusteluja, mutta kirjoittaessani jotain herjaa sitä että ketju on muka poistettu, vaikka ei olekaan.  Suljen vain laitteen 3 minuutiksi noin ja taas pelittää. Olen saanut ehkä 3 tai 4 kertaa bannia. Ihan aiheesta, kun ei ole ollut tuon pahempi banni. Mutta EN ole saanut bannia mamuihin liittyen. [/quote] Ei näin. Kun saat bannin.... Voit lukea ketjuja mutta yrittäessäsi vastata tai aloittaa uutta ketjua, näyttöön tulee teksti : IP-OSOITTEESI ON BLOKATTU

[/quote]

No ei mun iPad minillä tule. Luuletko, että sepitän? Tulee se istuva vauva, ja ruudussa lukee, että ooops, ketju on poistettu. Siis se sama, kun ketju oikeasti on poistettu. Mutta silti sitä EI ole poistettu. Ja voin jatkaa kommentointia kun oon sammuttanut laitteen. Nih.
[/quote]

Et sepitä mutta et tiedä mistä puhut. ei sinua ole bannattu. Tuo ooops-juttu on vain sivuston bugeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän