Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on paha aavistus jostain, kannattaako sanoa ääneen?

Vierailija
20.07.2015 |

Näin viime yönä unta, jossa oli isäni. Emme ole yhteydessä usein, mutta tänään hän yllättäen soitti ja sanoi, että on ehkä lähdössä pitkälle automatkalle (mutta ei ole vielä päättänyt varmaksi lähteekö). Tuli heti se uni mieleen ja vahvasti sellainen olo, ettei hänen kannattaisi mennä sinne reissuun. Että jotain pahaa tapahtuu.

En ole mikään hörhö, eikä minulla ole koskaan aiemmin ollut tällaisia aavistuksia. Sanonko ääneen vai olenko ihan hiljaa vaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano. Mä ainakin sanoisin

Vierailija
2/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että sanot. Ite saan silloin tällöin etiäisiä, aavistuksia tms. ennakointeja ja hyytävän usein se tunne on ollutkin totta... Ihmisen mieli noukkii sen verta tarkasti pienetkin vihjeet että voi olla vaikka perusteltu sinun aavistus. En halua pelotella mutta jos oot kerta järjellä ajatteleva ihminen muuten, sano sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa.

Vierailija
4/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
5/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi, ei kohtaloon voi puuttua, jos niikseen tulee.

Vierailija
6/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon sitten. Ei hän kyllä varmaankaan ota tätä tosissaan, mutta yritän. ap

Vierailija
7/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu kuoli viimeisellä työreisullaan. Ei olisi halunnut lähteä sinne kun oli itsellä paha aavistus mutta lähti silti ja kuoli työtapaturmassa.

En mäkään halua pelotella mutta kannattaa ottaa vakavasti. Isäsi itse päättää ähteekö vai ei mutta jos lähtee ja mitään pahaa ei tapahdu niin erittäin hienoa, jos lähtee ja jotain sattuu olet ainakin "varoittanut", muuten sinulle jäisi epäily ja syyllisyys olisitko voinut estää tapahtuman.

Vierailija
8/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:25"]

En sanoisi, ei kohtaloon voi puuttua, jos niikseen tulee.

[/quote]Mutta jos ap on saanut etiäisen juuri siksi että voi varoittaa isäänsä?

Vierailija
9/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahoja aavistuksia joka ainoa kerta kun joku läheinen lähtee jonnekin tai ylipäänsä ei ole mun valvovien silmien alla. Jos sanoisin niistä ääneen, olisi perheeni kyllästynyt, hajonnut ja menettänyt mielenterveytensä jo kauan zitten. Onneksi tajuan pitää vahvat aavisteluni omana tietonani.

ja oikeasti kenellekään ei ole sattunut mitään 99,9 osassa noidta aavistuksista. Tai voi jopa olla, että sinä päivänä kun isäni kuoli, en aavistellut mitään, jälkeenpäin vain kuvittelen aavistelleeni.

Vierailija
10/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:38"]

Mulla on pahoja aavistuksia joka ainoa kerta kun joku läheinen lähtee jonnekin tai ylipäänsä ei ole mun valvovien silmien alla. Jos sanoisin niistä ääneen, olisi perheeni kyllästynyt, hajonnut ja menettänyt mielenterveytensä jo kauan zitten. Onneksi tajuan pitää vahvat aavisteluni omana tietonani.

ja oikeasti kenellekään ei ole sattunut mitään 99,9 osassa noidta aavistuksista. Tai voi jopa olla, että sinä päivänä kun isäni kuoli, en aavistellut mitään, jälkeenpäin vain kuvittelen aavistelleeni.

[/quote]

Mut se on vaan sun tunne, ei etiäinen. No, silti miettisin sanoisinko vai en.

Vierailija
11/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:38"]Mulla on pahoja aavistuksia joka ainoa kerta kun joku läheinen lähtee jonnekin tai ylipäänsä ei ole mun valvovien silmien alla. Jos sanoisin niistä ääneen, olisi perheeni kyllästynyt, hajonnut ja menettänyt mielenterveytensä jo kauan zitten. Onneksi tajuan pitää vahvat aavisteluni omana tietonani.

[/quote]

Se on eri asia olla neuroottinen

Vierailija
12/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varottaa, ehdottomasti.

Vierailija
13/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ottaa varovasti, en sanoisi, että älä lähde. Mutta kertoisin kyllä. Minä näin eräänä yönä unta, että isäni kuoli, no, ei kuollut, mutta oli vakavasti loukkaantuneena kotonaan (niskamurtuma). Onneksi ehti aamulla ajoissa sairaalaan ja saa nyt hoitoa. Siitä ei olisi ehtinyt varoittaa, mutta näitä tämäntyyppisiä unia voi ottaa vakavasti. 

Uneni oli hyvin todentuntuinen. Erityisesti se on varoittavan unen merkki, mitä todemmalle se unessa tuntuu. Näin siis itsellä.

Vierailija
14/14 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin.
Mä oon noita etiäisiä saanu aina aika-ajoin. Ja aina ne on paikkaansa pitäny.
Herkästi varotan ystäviä ja joskus ne uskoo mua joskus ne naureskelee vaan.