Tissini pilaavat elämäni
Olen siis 20 vuotias nainen,enkä ole ikinä seurustellet.Monesta olen ollut kiinnostunut mutta en pysty rakastamaan ketään,koska en rakasta itseäni.Olen myöskin neitsyt juuri tämän syyn takia.Rintani ovat pienet eivät täytä 70A kuppia ja kaikenlisäksi ketunnokat.Tunnen itseni mitättömäksi ja tuntuu,ettei kukaan halua eikä voi ikinä rakastaa minua rintojeni takia.
Leikkaukseenkaan ei ole varaa mitä oiken tään ? :( Kauhean masentunut fiilis..
Tämä voi tuntua muista pieneltä ongelmalta muttaa en tiedä minulle on aina ollut elämää suurempi juttu.
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:54"]
Hei, teillä on pillu eli pimppi eli pilde, ja SE on se mitä miehet kaipaa. Tissit on sivuseikka, samoin pylly, toiset tykkää, toiset ei. Mut pillu on se mikä on sun valttikortti, muista se. ;)
[/quote]
Nimenomaan. Kunhan on vagina, mihin pökkiä, niin kaikki muu onkin sitten plussaa. Varmasti 20-vuotiaassa on vaikka mitä ihailtavaa sen vaginan lisäksi. Vartalot muuttuu ajan myötä ja isot tissit valuu vuosi vuodelta alemmas.
[/quote]
Juuri näin. Silti voi olla hyvää seksiä, koska pillu ja pippeli ne yhteen soppii...
Olet tyhmä ämmä. Tissisi on todennäköisesti hyvät koska noin pienet. Lisäksi siinä on varaa kasvaa jos tulee raskaaksi niin että raskaus ei pilaa tissejä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"]Tissit pilaavat munkin elämän vaikka osaankin järjellä ajatella asiaa. Silti ahdistaa kaikki niihin liittyvä. En myöskään jaksa uskoa että ei miehet välitä tällaisista jutuista koska välittäähän ne. Sisimmässään kuitenkin pitävät isompia kunnon tissejä kiihottavampina. Oma miehenikin kyllä joskus kiimoissaan sanonu että näyttää hyvältä mutta muuten ei huomioi mitenkään. Uskallan väittää että jos mulla olisi näkyvät kivat isot tissit niin varmasti olisi niissä kiinni ihan muutenkin vain. Nytkin Hollywoodleffan jälkeen tulin ulos tupakalle koska vituttaa niin paljon. Jos ei suoraan viitata tissien kokoon niin vähintään on aina joku "miten sulla on noin isot tissit vaikka äidilläsi on pienet". Enkä tykkää mistään "kyllä pienetkin tissit on kivat" koska sekin vain viittaa siihen että isot ON kivat. Pienet VOI olla.
[/quote]
Et varmaankaan mun tekstiäni lukenut, mutta mua ei ainakaan kiinnosta tissien koko. Kunhan on luomut eikä silikonit. Mua kiinnostaa vaan naisen luonne ja pikkasen miltä näyttää naamasta. Eikä haittaa vaikka lihavakin olis. Melkein 18v M
Kyllä vaan niiden pienitissisten muijien miekkoset tuijottaa aika pitkään 80D-kupin rintavakoani mitä nyt on huomannut kaupungilla ;D saahan ne miehet fantasioida sellaisesta mitä ei ole..
80D on läskin rintsikkakoko!
80 ympärys! Haloo!
Mun 11v tytär totesi tänään, että hyi äiti sulla on mummotissit. Jeejee, kaikesta huolimatta minua rakastetaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:37"]
80D on läskin rintsikkakoko! 80 ympärys! Haloo!
[/quote]
No en nyt sanois. :D Hyvältä näytän. Miksi käytät huutomerkkejä joka sanan jälkeen, ootko jotenkin vihainen? senkin epänaisellinen lauta. :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:34"]Kyllä vaan niiden pienitissisten muijien miekkoset tuijottaa aika pitkään 80D-kupin rintavakoani mitä nyt on huomannut kaupungilla ;D saahan ne miehet fantasioida sellaisesta mitä ei ole..
[/quote]
Noh mä katon luonnetta jos puhun naisen kanssa, en tissejä. Mutta no olenki vaan yks henkilö. Melkein 18v M
Tissit on sama asia kuin kyrpä miehelle.
Isommat on paremmat. Tottakai on poikkeuksia. Tottakai on eri makuja. Mut jos aivan rehellisesti ilman lässytyksiä puhutaan, niin yleisesti ottaen isommat on paremmat.
Naisilla on sentään onneksi silarit vaihtoehtona. Pienimunaiset miehet on yksinkertaisesti shit out of luck.
Alapeukkuja odotellessa itselleen valehtelijoilta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:33"]75D kokoiset roikkuvat tissit ei ole sen paremman näköiset. Vähänkin avoimemmassa paidassa näyttää lehmältä.
[/quote] Sanoo pienirintainen?
AP Olen 70aa, vittu vihasin itseäni! Olen 24v. En halunnut mennä sänkyyn kenekään kanssa kun mietin vain rintojani. Mieheni haukkunut minut paskaksi! Älä ikinä ota silareita olet arvokkaampi kun ne hiton muovi pallot ! Olen oppinut aja myötä rakastamaan itseäni. Vittttuuuun vaikeeta olla Tälläinen pienirintainen kun joka paikassa vaan hehkutetaan isoja tissejä. Vitduttaaaaa vieläkin mutta älä alennu !
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:45"]Tissit on sama asia kuin kyrpä miehelle.
Isommat on paremmat. Tottakai on poikkeuksia. Tottakai on eri makuja. Mut jos aivan rehellisesti ilman lässytyksiä puhutaan, niin yleisesti ottaen isommat on paremmat.
Naisilla on sentään onneksi silarit vaihtoehtona. Pienimunaiset miehet on yksinkertaisesti shit out of luck.
Alapeukkuja odotellessa itselleen valehtelijoilta.
[/quote]
Eivät ole ihan sama asia. Pienet rinnat/rinnattomuus eivät vähennä naisen kykyä rakastella ja saada siitä nautintoa. Miehellä pieni penis haittaa toimitusta, jos anatomiat eivät sovi yksiin täydelleen. Eikä silikonista ole pelastajaksi. Näin miehelle on vähemmän tärkeää minkä kokoiset rinnat naisella on.
m41
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"]Tissit pilaavat munkin elämän vaikka osaankin järjellä ajatella asiaa. Silti ahdistaa kaikki niihin liittyvä. En myöskään jaksa uskoa että ei miehet välitä tällaisista jutuista koska välittäähän ne. Sisimmässään kuitenkin pitävät isompia kunnon tissejä kiihottavampina. Oma miehenikin kyllä joskus kiimoissaan sanonu että näyttää hyvältä mutta muuten ei huomioi mitenkään. Uskallan väittää että jos mulla olisi näkyvät kivat isot tissit niin varmasti olisi niissä kiinni ihan muutenkin vain. Nytkin Hollywoodleffan jälkeen tulin ulos tupakalle koska vituttaa niin paljon. Jos ei suoraan viitata tissien kokoon niin vähintään on aina joku "miten sulla on noin isot tissit vaikka äidilläsi on pienet". Enkä tykkää mistään "kyllä pienetkin tissit on kivat" koska sekin vain viittaa siihen että isot ON kivat. Pienet VOI olla. [/quote] Et varmaankaan mun tekstiäni lukenut, mutta mua ei ainakaan kiinnosta tissien koko. Kunhan on luomut eikä silikonit. Mua kiinnostaa vaan naisen luonne ja pikkasen miltä näyttää naamasta. Eikä haittaa vaikka lihavakin olis. Melkein 18v M
[/quote]
Et nyt ymmärrä, ap on naislassukka. Hänelle on tärkeämpää selittää nuoruuden angstinsa miesten pahuudella kuin hyväksyä se vaihtoehto, että totuus ei ole hänen hallussaan. Hänen mielestään sinua ei lasketa, tai olet erehtynyt.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"]
Tissit pilaavat munkin elämän vaikka osaankin järjellä ajatella asiaa. Silti ahdistaa kaikki niihin liittyvä. En myöskään jaksa uskoa että ei miehet välitä tällaisista jutuista koska välittäähän ne. Sisimmässään kuitenkin pitävät isompia kunnon tissejä kiihottavampina. Oma miehenikin kyllä joskus kiimoissaan sanonu että näyttää hyvältä mutta muuten ei huomioi mitenkään. Uskallan väittää että jos mulla olisi näkyvät kivat isot tissit niin varmasti olisi niissä kiinni ihan muutenkin vain. Nytkin Hollywoodleffan jälkeen tulin ulos tupakalle koska vituttaa niin paljon. Jos ei suoraan viitata tissien kokoon niin vähintään on aina joku "miten sulla on noin isot tissit vaikka äidilläsi on pienet". Enkä tykkää mistään "kyllä pienetkin tissit on kivat" koska sekin vain viittaa siihen että isot ON kivat. Pienet VOI olla.
[/quote]
No voi jeesus. USA on maailman tissipakkomielteisin maa. Ylivoimaisesti. Ei kannata ottaa niiden horinoista nokkiinsa. Katso vaikka joku Kate Hudson-leffa. Se on ihan lauta ja ylpeä siitä.
Tuskinpa ne rinnat siihen seurusteluun vaikuttaa. Itse olen omasta takaa 70G, 25v, enkä ole koskaan seurustellut. Mulla taitaa mättää naamassa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:34"]
Kyllä vaan niiden pienitissisten muijien miekkoset tuijottaa aika pitkään 80D-kupin rintavakoani mitä nyt on huomannut kaupungilla ;D saahan ne miehet fantasioida sellaisesta mitä ei ole..
[/quote]
Kyllä sellaiset saa jos haluaa. Mies tietää meilläkin, missä ovi on jos kotona oleva nainen ei kiinnosta.
Mutta koska mies edelleen on tuossa vieressä, minussa lienee jotain paljon tärkeämpää ja ihanampaa kuin rinnat =)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:14"]
Pienet tisuthan on oikein kivat.
[/quote]
Mutta mistä voimme tietää että tämän viestin kirjoittaja on oikeasti edes mies?
Vauva-sivustolla on vaikeata nostaa naisen itsetuntoa tällaisissa tilanteissa kun kuka tahansa nainen voi esiintyä täällä miehenä ja kirjoittaa että kaikki tissit kelpaa nostaakseen naisen itsetuntoa.
No ei tääkää parempi. Terv 20v riippareilla 15v lähtien ja järkyttävän isoilla nännipihoilla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:46"]Tissit pilaavat munkin elämän vaikka osaankin järjellä ajatella asiaa. Silti ahdistaa kaikki niihin liittyvä. En myöskään jaksa uskoa että ei miehet välitä tällaisista jutuista koska välittäähän ne. Sisimmässään kuitenkin pitävät isompia kunnon tissejä kiihottavampina. Oma miehenikin kyllä joskus kiimoissaan sanonu että näyttää hyvältä mutta muuten ei huomioi mitenkään. Uskallan väittää että jos mulla olisi näkyvät kivat isot tissit niin varmasti olisi niissä kiinni ihan muutenkin vain. Nytkin Hollywoodleffan jälkeen tulin ulos tupakalle koska vituttaa niin paljon. Jos ei suoraan viitata tissien kokoon niin vähintään on aina joku "miten sulla on noin isot tissit vaikka äidilläsi on pienet". Enkä tykkää mistään "kyllä pienetkin tissit on kivat" koska sekin vain viittaa siihen että isot ON kivat. Pienet VOI olla. [/quote] Et varmaankaan mun tekstiäni lukenut, mutta mua ei ainakaan kiinnosta tissien koko. Kunhan on luomut eikä silikonit. Mua kiinnostaa vaan naisen luonne ja pikkasen miltä näyttää naamasta. Eikä haittaa vaikka lihavakin olis. Melkein 18v M
[/quote]
Et nyt ymmärrä, ap on naislassukka. Hänelle on tärkeämpää selittää nuoruuden angstinsa miesten pahuudella kuin hyväksyä se vaihtoehto, että totuus ei ole hänen hallussaan. Hänen mielestään sinua ei lasketa, tai olet erehtynyt.
[/quote]
Jaaaa, pahoittelen siis. Melkein 18v M
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:54"]
Hei, teillä on pillu eli pimppi eli pilde, ja SE on se mitä miehet kaipaa. Tissit on sivuseikka, samoin pylly, toiset tykkää, toiset ei. Mut pillu on se mikä on sun valttikortti, muista se. ;)
[/quote]
Nimenomaan. Kunhan on vagina, mihin pökkiä, niin kaikki muu onkin sitten plussaa. Varmasti 20-vuotiaassa on vaikka mitä ihailtavaa sen vaginan lisäksi. Vartalot muuttuu ajan myötä ja isot tissit valuu vuosi vuodelta alemmas.