Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen jolla on huonot hampaat

Vierailija
19.07.2015 |

Olen vuosia tuntenut miehen, jonka kanssa kemiat kolahtavat. Nyt olen miettinyt, voisiko hän olla se "oikea" tai että pitäisikö yrittää suhdetta hänen kanssaan. Ongelmana on miehen huonot hampaat.. Hän on 30-vuotias ja hampaat ovat todella epäsiistit johtuen tupakoinnista ja varmaankin hammashuollon laiminlyönnistä.. Onko hampaat "hyvä syy" hylätä ihminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa, jolta puuttui synnynnäisesti hampaita, yksi näkyvältä paikalta ja hammasluu oli aika keltainen. Noiden lisäksi myös pari muutakin kosmeettista haittaa muualla kehossa.

Silti hampaat oli hyväkuntoiset, eka reikä tuli vasta lähes kolmikymppisenä. Ärsytti, kun ihmiset ihmettelivät minulle hänen hampaitaan ja muuta ulkonäköään, aina niille ei mitään mahda!

Este seurustelulle olisi ainoastaan silloin, jos tietoisesti laiminlöisi terveyttään, ei jos henkilö ei virheelleen mahtaisi mitään.

Vierailija
2/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on, joillekin ei.

Itse menin naimisiin miehen kanssa, jolla muutama hammas oli ihan tynkä. Asia ei ole koskaan häirinnyt koska mies on muuten aivan mahtava tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olisi hylkäys ihan ensihetkillä kun saisin tietää. Ei sellaista ihmistä voi suudella ja itselle suuteleminen on iso juttu parisuhteessa.

Ja lisäksi tuollaiset seikat kertoo aikalailla merkitsevästi millainen ihminen on ja miten paljon arvostaa omaa terveyttään. Hampaiden kohdalla kun ei ole kyse edes esteettisistä seikoista, vaan tutkimusten mukaan hammasterveys vaikuttaa jopa kuolleisuuteen.

Vierailija
4/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten suhtaudut asiaan itsekin. Minä huomasin miehellä jo melkein ensisilmäyksellä, että onpa ikävän näköiset hampaat. Asia vaivasi minua koko ajan loppujen lopuksi. Eikä kyse ole vain huonoista hampaista "muuten ihanalla ihmisellä", vaan siitä että oikeasti laiminlyö hampaiden hoidon. Ja jos pitää niin tärkeää asiaa toissijaisena tai tarpeettomana, ei hygienian taso ole muutenkaan paras mahdollinen.

Nalkuttaa ja valittaa voi niin paljon kun jaksaa, se voi tehota tai sitten ei. Minä en enää katsoisi huonohampaista ihmistä kumppaniksi. Kyse ei ole vain pinnallisuudesta, vaan terveydestä ja puhtaudesta ylipäätään. Jos aikuinen ihminen ei ymmärrä hoitaa suuvärkkiään siedettävään kuntoon, ei se välitä oikein muustakaan.

Vierailija
5/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hampaiden hoito oli jäänyt vuosien saatossa. Sitten päätin hoitaa homman kerralla kuntoon - 3000€. Nyt on kehuttu jopa hyvähampaiseksi. Kaikki hampaat eivät ole enää omia, mutta eipä sitä kukaan ulkopuolinen huomaa.

Vierailija
6/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä syy ! Tärkeintä on kaunis hymy ja vaaleat hampaat ! Jos on huonot, keltaiset tai pahin ruskeantummat hampaat niin heti lainaa ja kuoret päälle , tosin on kallista mutta look:ki muuttuu kyllä 

Vierailija
7/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä syy hylätä ihminen. Kokemuksesta voin sanoa että mies joka ei hoida hampaitaan on muutenkin vaikeuksissa. Usko minua. Yli 30-vuotias ei enää opi hoitamaan hampaitaan.

Vierailija
8/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:36"]

Erittäin hyvä syy hylätä ihminen. Kokemuksesta voin sanoa että mies joka ei hoida hampaitaan on muutenkin vaikeuksissa. Usko minua. Yli 30-vuotias ei enää opi hoitamaan hampaitaan.

[/quote]

Kokemuksesta voin kertoa, että myös yli nelikymppisenä vielä voi oppia huolehtimaan itsestään - myös hampaista.

Vierailija
9/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minun ihastuksillani on ollut mm. huonot hampaat, huono ryhti, huono hygienia, kaljuuntumista, ylipainoa, alipainoa, liikaa ikää, liian vähän ikää, liian vähän pituutta, lievää päihdeongelmaa jne, mutta jokainen on ollut kokonaisuutena fyysisesti viehättävä ihminen. Jos olisin karsisin menneistä ihastuksistani kaikki, joilla on fyysisesti jokin asia epäihanteellinen, niin jäljelle jäisi tasan nolla miestä.

Vierailija
10/10 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:40"]

Hmm, minun ihastuksillani on ollut mm. huonot hampaat, huono ryhti, huono hygienia, kaljuuntumista, ylipainoa, alipainoa, liikaa ikää, liian vähän ikää, liian vähän pituutta, lievää päihdeongelmaa jne, mutta jokainen on ollut kokonaisuutena fyysisesti viehättävä ihminen. Jos olisin karsisin menneistä ihastuksistani kaikki, joilla on fyysisesti jokin asia epäihanteellinen, niin jäljelle jäisi tasan nolla miestä.

[/quote]

Tietysti meissä jokaisessa on virheitä (mitä sellaisiksi sitten katsoo), mutta hampaat on niin perustavanlaatuinen juttu, ettei kannata katsoa läpi sormien. Puhtaat hampaat ovat osa perushygieniaa, yhtä tärkeää kuin deodorantin käyttö, hiusten pesu jne. Jos näissä on jotain häikkää, fyysinen viehättävyys kärsii kovasti...