Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri flirttailee aina humalassa miehelleni

Vierailija
19.07.2015 |

Viime aikoina, nyt jo useamman kerran kaverini on alkanut humalassa yhteisissä illanvietoissa, joissa on muitakin ystäviä mukana, flirttaileman miehelleni. Flirttailu on sellaista, että vihjailee suoraan tai heittää aika härskiä juttua. Tämä tietysti satuttaa minua, erityisesti kun olen kertonut suhteemme ongelmista kaverilleni ja nyt tuntuu kuin hän olisi tunkeutumassa väliin. Ärsyttävää. Tiedän, pitäisi puhua kaverille mutta olen niin huono puhumaan vaikeista asioista. Halusin vain avautua, kiitos.

Mitä itse tekisitte?

Ja p.s. En ole miehestäni yleensä mustasukkainen eikä siihen ole ollutkaan mitään aihetta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan nauroi kerran ja kysyi, että en kai mä vaan nyt tuollaisesta loukkaantunut. Tämä siis eka kerran jälkeen. Pitää puhua ensin miehelle. Ja jos ei kaveri ymmärrä, että loukkaa, saa olla entinen kaveri :( Yritän rohkaista itseni. Jäi vaan taas eilisen jälkeen vaivaamaan tää asia.
- Ap

Vierailija
2/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna flirttailla. Ei mua haittaa jos joku päissään flirttailee mun miehelle. Luotto toimii ja saadaan hyvät naurut jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin vähentäisin sen kaverin kanssa ne illanvietot minimiin.

Vierailija
4/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on jo asiaan suoraan menoa eikä flirttailua. Itsellä inhottaisi ja nolottaisi tuon ihmisen takia. Ei olisi kaveri. Tuo on törkeää käytöstä ja humalan piikkiin ei voi laittaa. PItäisi etäisyyttä.

Vierailija
5/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki ja heti

Vierailija
6/11 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaverini mies taas alkaa humalassa kertomaan ystävälleni, miten minä olisin ystävääni parempi vaimo hänelle. Miten minulla on luonnetta ja miten hän saisi minusta vastusta... Olen sanonut miehelle tiukasti,että kaksi näin kiivasta ihmistä ei todellakaan voisi olla yhdessä jne. Viimeksi, kun olimme ulkona mies kehui ystävälleni, miten tuoksunkin niin hyvälle, hänen pitäisi käyttää samaa tuoksua... Ystäväni kommentoi, että se on Liisan tuoksu. En voi ostaa samaa.

Nyt ystäväni ei pidä minuun yhteyttä. Arvaa harmittaako? En millään tasolla ole hänen miehestään kiinnostunut, en tyrkytä itseäni tms. Mielestäni ystäväni ansaitsisi parempaa.

Vierailija
7/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä hengaa tollasen paskan kanssa.

Vierailija
9/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi.

Vierailija
10/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin tästä suoraan ensin miehen ja sitten kaverin kanssa ja kertoisin, että se loukkaa. Mieheltä kysyisin vain, että onko huomannut ja mitä mieltä asiasta. 

Vierailija
11/11 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies suhtautuu asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi