Alle 30-vuotiaat, onko teillä vielä isovanhemmat elossa?
Mietin vaan onko kuinka yleistä että alle kolmekymppisillä on vielä isovanhemmat elossa? Itseltäni kuollut isän puolelta kummatkin jo ennen syntymääni ja äidin puolelta molemmat ollessani noin 10-12v. Ja oma isäkin jo kuollut. Nykyään sitä osaisi jo arvostaa että olisi niitä mummuja ja ukkeja, varhaisteininä tuli lähinnä kiukuteltua kun piti lähteä toiselle puolelle maata mummulaan vierailulle....
-N27
Kommentit (52)
Äidin puolelta molemmat on elossa, isän puolelta ukki kuoli ennen syntymääni ja mummo silloin kun olin 7v.
N21
No mä on jo 33v, mut vastaan silti. Kun olin 30v, kaikki isovanhemmat oli jo kuolleet. Olin 27v, 20v ja 13v, kun he kuolivat. Yksi oli jo kuollut ennen syntymääni.
Isän äiti vielä porskuttaa menemään.
Kaksi mummia ja yksi vaari on. -N21
Mummoni kuoli kolme vuotta sitten, kolme muuta isovanhempaa ovat vielä elossa. Vanhin heistä (76v) on tosin hoivakodissa ja huonossa kunnossa edenneen muistisairauden vuoksi.
Itse olen 27-vuotias.
Mun papat kuolivat 10 vuotta ennen kuin synnyin. Mummot kuolivat kun olin 10-11-vuotias.
Mä oon 36 ja yks mummu on vielä elossa.:)
Äidin molemmat vanhemmat ovat, isän puolelta vain mummo. Ukki kuoli ennen syntymääni. Olen 27v.
24-vuotias olen ja kaikki isovanhempani ovat vielä elossa. :)
Mä 32v ja mummot ja isoisä elossa.
No olen nyt jo 31, mutta olin 28v kun viimeinen isovanhempi kuoli.
2/4. Yksi kuoli jo 20v ennen syntymääni. N23.
Olen lähemmäs 40v. ja kaikki paitsi yksi isovanhemmistani ovat elossa. Hän kuoli muutama vuosi sitten.
Kaikki isovanhemmat ja yksi isoisovanhempikin vielä elossa.
N30
Kyllä, kaikki. äidinisänäiti eli isomummoni oli elossa vielä 2 vuotta sitten (menehtyi 99-vuotiaana). Lapsellani oli 11 isovanhempaa elossa kun hän syntyi. Taitaa olla aika harvinaista?
N29
Mä oon 36 ja äitin vanhemmat on molemmat elossa ja hyvässä kunnossa jotenkin. Muistisairautta :(
Isän puolen oikea isoäiti on kuollut jo isäni ollessa pieni. Isän isä kuoli ennen syntymääni. Varaisoisääni isän puolelta en myöskään ole nähnyt, mutta varaisoäiti kuoli, kun olin päälle 20 v. Äidin puolen isovanhemmat kuolivat, kun olin 7 v ja 15 v.
Mulla on elossa vielä 3 isoisovanhempaa
M20
Iskän puolelta molemmat elossa ja äidin isä kuoli kun olin pieni. Äidin äiti on vielä elossa.
Ei ole.
Kaksi isovanhemmista kuoli 80-luvun alussa, yksi 70-luvulla ja yksi 2002.
N29