Mies 42v, petin vaimoani unissani!
Hei, olen mies, 42v, petin vaimoani unissani. Ehkä näin on käynyt aiemminkin, mutta en muista. Tämä kerta jäi kuitenkin muistiin niin, että muistin asian herätessänikin. Onko palstalla asiantuntijoita, onko tällainen unessa pettäminen vaarallista avioliiton tulevaisuutta ajatellen, vai vain harmiton tapahtuma, joka sattuu lähes jokaiselle miehelle?
terveisin, Mies 42v
Kommentit (13)
Noh. Tiedän tapauksen jossa nainen itse näki unta että miehensä petti häntä. Nainen suuttui unesta. Mökötti aikansa, viikon pari, ja jätti miehensä. Ei ollut edes taikauskoisesta naisesta kyse että olisi joku enneuni ollut.
Varmuuden vuoksi älä kerro vaimollesi, jotkut ovat oikeasti hulluja.
No minä saan nykyisin hyviä orkkuja unissani, miehen kanssa en ole koskaan saanut. Mitäs tykkäisit jos olisit joku miehistäni?
Unia voi nähdä milloin minläkinlaisia, ei kannata liikaa analysoida! Riippuu riitä rakastatko omaa vaimoa :)
Vaimoni näki pettämisunen ja petti oikeasti kuukautta myöhemmin.
Minä näin unta että olin mies ja tunnustelin naisen ihanan pyöreää takamusta. Todella elävä uni. Tuntui hyvältä, mutta kello soi kesken. Olen siis heteronainen. Seksuaalisuus on haulikkoammuntaa.
Olen ajatellut pitäisikö lapsistamme teettää isyystestit, ainakin toisesta eli siitä joka ei ole niin ilmiselvästi mieheni näköinen, kun olen ehkä joskus myös nähnyt vastaavia unia.
t. kahden äiti
Mä oon monta kertaa pettänyt miestäni unissani. Viimeksi eräs lspsuudenystävä tuli ja otti mut takaapäin ja homma jatkui lattialla. Mä veikkaan tän johtuvaan ihan vaan siitä, että olen puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:34"]Olen ajatellut pitäisikö lapsistamme teettää isyystestit, ainakin toisesta eli siitä joka ei ole niin ilmiselvästi mieheni näköinen, kun olen ehkä joskus myös nähnyt vastaavia unia.
t. kahden äiti
[/quote] Ja koskaan ei voi tietää tuleeko unessa jopa raskaaksi :D Teineille sitten tämä edellä mainittu jotka lukee! Se on!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:36"]Mä oon monta kertaa pettänyt miestäni unissani. Viimeksi eräs lspsuudenystävä tuli ja otti mut takaapäin ja homma jatkui lattialla. Mä veikkaan tän johtuvaan ihan vaan siitä, että olen puutteessa.
[/quote] Sama täällä, tullut harrastettua seksiä niin monen eri henkilön kanssa unissaan! En ole potenut huonoa omaatuntoa tai miettinyt: mitähän se tarkoittaa vaan toivonut, että tulisipa sama uni takaisin jos jatkan unia vielä!
Siis kävelit unissasi vieraisiin, petit ja tulit takaisin vaimon viereen nukkumaan? Ei tuota kyllä joka miehelle tapahdu.
up
ap