Palkkani on 5500 e kuukaudessa
Olen 64 v. Olen töissä vajaan vuoden. Ihan ok palkka.
Kommentit (18)
Niin. Mikä tämän aloituksen tarkoitus oli? Palkkasi on ihan ok, sillekö halusit vahvistusta? Riippuu varmaan alasta. Joillakin aloilla jo vastavalmistuneet saavat tuon palkan, ei tarvitse tosiaankaan odottaa 64-vuotiaaksi. Joillakin aloilla 64-vuotiaatkaan eivät koskaan saa ko. summaa.
no, tämä on yksi syy, miksi työnantajilla on kova hinku eroon yli 50-vuotiaista
suuret palkat verrattuna nuoriin työntekijöihin
Hyvä juttu sulle :) vuoden kun vielä jaksat pääset eläkkeelle.
Ja veroja et maksa, vaan saat koko ökypalkkasi pimeänä veroparatiisiin. Tämän tiedän, kun Arhinmäen Pave sen minulle kertoi. Olet siivellä eläjä, etkä kanna vastuuta heikoimmassa asemassa olevista.
Ehkä ap haluaa tietää, että minä saa tuon verran puolessa vuodessa.
Enkä käytä kenenkään verorahoja elämäni tukemiseen, omillani tulen toimeen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:42"]Minä olen vasta 32-vuotias ja mun palkka on jo nyt 200 euroa enemmän kuukaudessa kuin sinun.
[/quote]
paljonko saatte käteen? Eli verojen jälkeen. Palkkani on 3100€\kk ja käteen tulee 2200€. Minulla ei ole muuta verotettavaa tuloa, eikä mitään matkakulujakaan verovähennyksissä. Palautuksia olen saanut noin 200€ vuodessa. Kiinnostaa vaan teidän käteen jäävä osuus...
kävin työkkärin vuoden koulutuksen ja palkka 5500e/kk. Ja ikää 23v.
AP jatkaa: Maksan veroja melkein 40 %, joten tuen "pienellä palkalla", kuten joku teistä vertasi, hyvn sosiaalipuolta.
Olen kateellinen :) Minun palkkani on niin pieni, että joudun hakemaan asumistukea ja toimeentuloturvaa, ja jokainen kuukausi on todellista penninvenyttämistä, että pystyisin käymään töissä.
Normaali palkka monella alalla ja etenkin pk-seudulla.
Kiva. Toivottavasti nautit rahoistasi. Itse ostelisin ja matkustaisin ja söisin mukavasti tuolla palkalla.
ihan sama mitä saat liksaa, mutta hemmetin vanha olet ainakin
kuolema paljon lähempänä kuin parikymppisillä ja hölmö painaa suoli pitkällä töissä
suurin osa suomalaisista nauraa ap:lle
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:42"]Minä olen vasta 32-vuotias ja mun palkka on jo nyt 200 euroa enemmän kuukaudessa kuin sinun.
[/quote]
paljonko saatte käteen? Eli verojen jälkeen. Palkkani on 3100€\kk ja käteen tulee 2200€. Minulla ei ole muuta verotettavaa tuloa, eikä mitään matkakulujakaan verovähennyksissä. Palautuksia olen saanut noin 200€ vuodessa. Kiinnostaa vaan teidän käteen jäävä osuus...
[/quote]
Minulla sama. Suomen verotus on törkeää. Mutta tähän ap:n aloitukseen ja palkkapröystäilyyn liittyen kerron että teen 6tunnin työpäivää.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"]Mitä sä ap teet työksesi?
[/quote]
Veikkaan valtiota tai kuntaa. Muualla ei työskennellä eläkkeelle asti.
Minä olen vasta 32-vuotias ja mun palkka on jo nyt 200 euroa enemmän kuukaudessa kuin sinun.