Ärsyttääkö menestyviä akateemisia kolmekymppisiä naisia....
se, että "markkina-arvossa" se 17v perseposkishortseissa (pienet shortshit joista se pieni muodakas peppu pursuaa puoliksi ulos) teinityttö pesee sinut mennen tullen?
Eli toisin sanoen miehet arvostavat sitä hottia 17v mimmiä sinua enemmän (koska haluavat päästä pöksyihin).
Kommentit (45)
Entä jos haluan laittaa mielummin maturempaa mimmiä, jonka tiedän kykenevän pistämään mulle luun kurkkuun? Tyyliin jotain juristimimosaa.. Joka hitaasti ottais silmälasit pois kun selittäis mulle perintöasioita.. Anam nam
t. mies 42v
Ei muuten pese. 30 ver itsenäinen nainen on tosi hottis. On kokemusta sänkytaidoissa. On ammatti ja aivot. 17 vee kuuluu vielä sinne poikien kanssa.
Tottakai se ärsyttää ja raapii minun, keski-ikäisen ja lattaperseisen naisen itsetuntoani. Suorastaan kihisen raivosta ja kateudesta nähdessäni perseposkishortseja.
Ei ärsytä. Vaikka sainko edes vastata kun olen jo 40-vuotias.
Ärsyttää, koska haluaisin kumppanikseni ehdottomasti just sen miehen, joka on kiinnostunut 17-vuotiaista persposkishortsipissiksistä!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"]
Ärsyttää, koska haluaisin kumppanikseni ehdottomasti just sen miehen, joka on kiinnostunut 17-vuotiaista persposkishortsipissiksistä!
[/quote]
Tämä xD !!!
[/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:46"]
Entä jos haluan laittaa mielummin maturempaa mimmiä, jonka tiedän kykenevän pistämään mulle luun kurkkuun? Tyyliin jotain juristimimosaa.. Joka hitaasti ottais silmälasit pois kun selittäis mulle perintöasioita.. Anam nam
t. mies 42v
[/quote]Vai olisiko sittenkin nainen 42v?
-Mies 29v + 1v-
Niin, on miehiä ja miehiä. Ehkä liikumme eri piireissä.
Loppujen lopuksi täyspäiset miehet eivät himoitse liian nuoria likkoja. Jos itse olisin kolmekymppinen, en tosiaan kaipaisi sellaista miestä joka juoksee sortsipyllyjen perässä.
t. 21v.
Öh.....??? Kyllä mun havaintojeni mukaan just ne kolmekymppiset jakkupuku-uranaiset ovat kaikista kuuminta hottia miesmarkkinoilla. Heille olen kyllä vähän kateellinen, mutta en todellakaan millekään 17v:lle! :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"]
[/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta!
[/quote]
Vituttaa mikä? Itse oon 38 ja vieläkin kysytään baareissa papereita. Eli nuoren ulkonäön lisäksi minulla on älyä, rahaa, ammatti ja mielipiteitä sekä hurjasti elämänkokemusta. Veikkaanpa että moni 17-vuotias ei kuitenkaan tasolleni yllä. Enkä kyllä onneksi edes heistä kiinnostuneista miehistä ole kiinnostunut :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:43"]
Ei liikuta minua, 12 vuotta saman miehen kanssa ja niistä 6 vuotta naimisissa. Niin karua kuin se onkin näin sanoa, on mies se voittaja tässä suhteessa, hän olisi uskomattoman typerä jos jättäisi minut etsiäkseen jonkun 17-vuotiaan perseposkishortseissa.
[/quote]
Sama täällä, mut lisään, et jättäkää vanhat ukot (koska niitä te teinien silmissä olette) rauhaan! Ei niitä 17 v kiinnosta.
[/quote]
Et taida olla feministi?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Ei ärsytä, koska miehet, jotka minua kiinnostavat, pitävät 17-vuotiasta lapsena. Ihan kuten minulle 17v. poika on lapsi.
Se, että sinun tyyppisesi ihmiset laskevat lapselle markkina-arvon olisi säälittävää, jos ei olisi sairasta. Kukaan älykäs nainen ei halua lapsia himoitsevaa miestä oli sitten 20' 30, 40 tai mitä vain.
Mutta sinä olet sitä ihmistyyppiä, jolle mikä tahansa vasta-argumentti puhuu SINUN asiasi puolesta (muut kateellisia, harhaisia jne.). Sinä kun tiedät, mitä Kaikki miehet haluavat, toki. Sitten pitäisi enää tehdä, miksi noin tietävä ihminen hakeutuu keskusteluun? Kun on ihan sama, mitä sinulle vastaa. Sinulle se tarkoittaa, että kjäh, kjäh, akkaa vituttaa. Jatka vain elämää perseposkimaassasi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"] Ei ärsytä. Vaikka sainko edes vastata kun olen jo 40-vuotias. [/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta! [/quote] Vituttaa mikä? Itse oon 38 ja vieläkin kysytään baareissa papereita. Eli nuoren ulkonäön lisäksi minulla on älyä, rahaa, ammatti ja mielipiteitä sekä hurjasti elämänkokemusta. Veikkaanpa että moni 17-vuotias ei kuitenkaan tasolleni yllä. Enkä kyllä onneksi edes heistä kiinnostuneista miehistä ole kiinnostunut :)
[/quote]
Oot säälittävä
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:47"] Ei ärsytä. Vaikka sainko edes vastata kun olen jo 40-vuotias. [/quote]Tätä kurppaa varmaan vituttaa mutta jauhaa tietysti päinvastasta! Se on fakta! [/quote] Vituttaa mikä? Itse oon 38 ja vieläkin kysytään baareissa papereita. Eli nuoren ulkonäön lisäksi minulla on älyä, rahaa, ammatti ja mielipiteitä sekä hurjasti elämänkokemusta. Veikkaanpa että moni 17-vuotias ei kuitenkaan tasolleni yllä. Enkä kyllä onneksi edes heistä kiinnostuneista miehistä ole kiinnostunut :)
[/quote]
Ei tarvitse veikata. 17 vuotiaista pikkutytöistä kiinnostuvat vain jonnet tai pedofiilit. Aikuista eivät tyhjäpäät kiinnosta.
Ei liikuta minua, 12 vuotta saman miehen kanssa ja niistä 6 vuotta naimisissa. Niin karua kuin se onkin näin sanoa, on mies se voittaja tässä suhteessa, hän olisi uskomattoman typerä jos jättäisi minut etsiäkseen jonkun 17-vuotiaan perseposkishortseissa.