Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut työterveyslääkäriini, miten toimia??

Vierailija
11.07.2015 |

Olen viime aikoina käynyt työterveyslääkärissä normaalia useammin, kun on pitänyt selvitellä oireitteni alkuperää. Työterveyslääkärini on vaihtunut ja hän on melko nuori mies, tosi mukava ja minusta tuntuu, että välillämme on kemiaa.

Hän alkoi kysellä asioita, jotka ei mielestäni kuuluisi ehkä normaalisti kyseltäviksi, esim. olenko parisuhteessa, onko mulla lapsia, missä asun? Hän hymyilee ja katsoo pitkään silmiin flirttailevasti. Hän pyytää aina varaamaan uuden ajan, vaikka tuloksia voisi varmaan soitella puhelinajan perusteellakin? Olen käynyt nyt siis noin kerran viikossa hänen vastaanotollaan. Hän myös venyttää vastaanottoaikaa kohdallani niin, että olen siellä pidempään kuin on oikea kestoaika.

Olen hieman ihastunut häneen itsekin, mutta mietin, että voinko asiassa mitenkään edetä? Eikö lääkäreillä ole kuitenkin aika tiukat säännöt ettei potilaisiin saa sekaantua? Pitäisikö mun lopettaa käynnit hänellä? Mitä teen? :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:49"]

Kerrot ens vastaanotolla että sulla on gynevaivaa ja pyydät sisätutkimusta. Riippuen miten tekee sen voit tehdä päätelmiä.

[/quote]

En kyllä halua häntä ronkkimaan sinne! :D Olisi vain superkiusallista. Lisäksi, en usko että työterveyslääkäri edes tekisi sellaista?? Enkä halua hänen luulevan, että mulla on jotain siellä :D t.AP

PS. Muita keinoja voi kyllä kertoa. Mikä olisi sellainen vaiva tai tauti, jota voisi tutkia ilman että on mitään vakavaa?

Vierailija
42/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo, pahvi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fiksu mies noin tyhmästä (ap) piittaa.

Vierailija
44/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ammatti olikaan?

Vierailija
45/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:58"]

[/quote]

Olen vakuutusalalla, korkeasti koulutettu. Ihastuneena ihminen ei aina anna ehkä kaikista järkevintä kuvaa itsestään... ;)t.AP

Vierailija
46/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli. Ap, liikaa noita :D hymiöitä.

Vierailija
47/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:58"]

[/quote]

Olen vakuutusalalla, korkeasti koulutettu. Ihastuneena ihminen ei aina anna ehkä kaikista järkevintä kuvaa itsestään... ;)t.AP
[/quote]

Ja vitut olet. Joku lähäri tylsistyneenä kesämökillä.

Vierailija
48/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimia? Jos ekaksi et olis noin teini. Noloja hymiöitä. :D

Vierailija
49/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin positiivista porukkaa täällä! Älä välitä, ap :)

Vierailija
50/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että tää oli vaan vitsi! T.Ap :D

Vierailija
51/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan niin tylsää kun mies on kalassa ja lapset kesäleirillä. Ootte mussuja! T. Ap : D

Vierailija
52/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri mainitsi toimivansa myös toisella yksityisellä asemalla, ja mietin, että voisinko hakeutua sinne hänen potilaakseen ei-työterveysasioissa? Vaikka toisaalta ei ehkä kannata nyt korostaa mitään potilassuhdetta jos toivon että olisi jotain muutakin? Pitäisikö mun vaihtaa lääkäriä ja sitten pyytää häntä ulos? joskaan en suoraan taida kehdata pyytää ulos... t.AP

Vierailija
53/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla varmaan selviää missä asuu ja ehkä myös siviilisääty. Minkä näköinen hän on?

Vierailija
54/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös ihastunut meidän K-kaupan myyjään. Se katto mua niin syvälle silmiin. Oisko makuja? T. Ap :D

Vierailija
55/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein oikein käyt työterveyslääkärillä? Mä kävin edellisen työsuhteeni aikana kerran ja se työsuhde kesti kahdeksan vuotta.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun käsittääkseni työterveyshuoltokib maksaa. Tietysti jos on akuuttia vaivaa, niin pitäähän se hoitaa.

Vierailija
56/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:09"]Mä oon myös ihastunut meidän K-kaupan myyjään. Se katto mua niin syvälle silmiin. Oisko makuja? T. Ap :D
[/quote]

Siis tarkotan MAHKUJA! :D t.AP

Vierailija
57/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:08"]

Mulla on vaan niin tylsää kun mies on kalassa ja lapset kesäleirillä. Ootte mussuja! T. Ap : D

[/quote]

Hei, tää on oikeasti vakava juttu mulle!! Oon yksinelävä sinkku, jonka miesrintamalla ei oo tapahtunut yhtään mitään kiinnostavaa pitkään aikaan (enkä ole kauheasti edes katsellut ketään sillä silmällä, kun oon käynyt läpi eroa). Nyt oon vihdoin tavannut mukavan, fiksun, komean miehen, joka vaikuttaa kiinnostuneelta musta, mutta en voi olla varma ja mietin, miten saisin tilanteesta selvyyden. Oon ihastunut korviani myöten pitkästä aikaa, ja joo, tiedän kuulostavani lapselliselta ja varmaan vähän typerältäkin, mutta oikeasti olen ihan fiksu, tavallinen nuori nainen! t.AP

Vierailija
58/58 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:10"]Kuinka usein oikein käyt työterveyslääkärillä? Mä kävin edellisen työsuhteeni aikana kerran ja se työsuhde kesti kahdeksan vuotta.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun käsittääkseni työterveyshuoltokib maksaa. Tietysti jos on akuuttia vaivaa, niin pitäähän se hoitaa.
[/quote]

Käyn joka viikko varsinkin nyt kesällä kun mies on töissä. Aina on jotain kolotusta. T.AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan