Vierailija

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (150)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en ymmärrä tätä:
"Niin monin kasvoin ennenkin
Sä vierelläni maannut oot"

Siis ihan kuin useista naisista laulaa? Mä olen joskus pelännyt, että tää kertoo yhden yön jutusta, se ois jotenkin tylsä ratkaisu ja pilais hyvän biisin.

Vierailija
Mä oon aatellu että kertoo juurikin yhden illan jutusta.

Miksi se kutsuu sitä naista pikkusiskoksi, vähän perverssiä...

Vierailija
"Ei etäisyys, ei vuodetkaan Ei mikään meitä erota"

Juuri meinasin myös laittaa tän kohdan ja kysyä, että miten se sopii yhden yön juttuun

Mun mielestä kertoo rakkaudesta naista kohtaan. Sellaista naista siis jota ei pysty unohtamaan vaan on ihon alla.

Samaa mieltä kun 12. Rakkaudesta naiseen, jonka kanssa suhde on ohi ja korvikkeena on ollut sitten monia yhden illan juttuja.

Vierailija
Mun mielestä kertoo rakkaudesta naista kohtaan. Sellaista naista siis jota ei pysty unohtamaan vaan on ihon alla.

Nimenomaan rakkaudesta. Niin monin kasvoin ennenkin = toivonut aina olevansa tämän tietyn naisen kanssa

Pikkusisko = kuinka rakas ja suojeluhalua herättävä nainen on

Mun tulkinnat :)

Vierailija
Samaa mieltä kun 12. Rakkaudesta naiseen, jonka kanssa suhde on ohi ja korvikkeena on ollut sitten monia yhden illan juttuja.

Miksi sitä naista kutsutaan pikkusiskoksi, erittäin hämäävää.

Mun mielestä se voi kertoa isoveljestä, jonka pikkusisko on kuollut ja se näkee pikkusiskonsa muissa naisissa. Tämä on niin kuoleman tuntuinen kuvaus:

Kun unessasi pikkusisko, Kuupurrellasi purjehdit, Ja aamutähti otsalla, Astelet yön laitoja

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija
Vierailija

Nimenomaan rakkaudesta. Niin monin kasvoin ennenkin = toivonut aina olevansa tämän tietyn naisen kanssa

Pikkusisko = kuinka rakas ja suojeluhalua herättävä nainen on

Mun tulkinnat :)

Lisään vielä, että naista kuvataan pikkusiskona, koska tuntuu heti niin tutulta ja turvalliselta, vaikka vasta tapasivat. On aina odottanut unelmiensa naista ja yhtäkkiä löytää ja viettää yön hänen kanssaan. Rakkaus jää elämään ikuisesti, ovatko varsinaisesti yhdessä vai ei, sitä biisi ei kerro.

Voi luoja teitä. :D Se kertoo nimenomaan yhdenillanjutuista, ei mistään elämää suuremmasta rakkaudesta yhteen henkilöön. Termi pikkusisko viittaa teinifaneihin, joita Otolla oli tapana panna keikkojen yhteydessä.

• ylös 7
  • alas 19
Vierailija
Voi luoja teitä. :D Se kertoo nimenomaan yhdenillanjutuista, ei mistään elämää suuremmasta rakkaudesta yhteen henkilöön. Termi pikkusisko viittaa teinifaneihin, joita Otolla oli tapana panna keikkojen yhteydessä.

No ei helvetissä ole toi selityksenä

Vierailija

Mammat hei, ei tämä alapeukuttamalla muuksi muutu. Ottakaa nyt järki käteen.

Vierailija

Nainen ei voi mennä ihon alle mutta on olemassa sellaisia lihansyöjätoukkia jotka voivat kaivautua ihon alle ja syödä ihmisen sisältä käsin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.