Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä!? Mistä Facebook arpoo noita et seuraa jotain henkilöä???

Vierailija
29.06.2015 |

oon nyt kaksi kertaa huomannut että nimeni on löytynyt seuraa henkilöä "se ja se". Enkä ole kyllä seurannut! Vähänkö noloa. Meneekö se automaattisesti siihen seuraa-tilaan jos stalkkaa jotain ihmistä? Näkyykö siitä ilmoitus kaikille kavereille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon huomannut että joittenkin Facebook kavereiden kohdalla on lukenut tuo seuraamis juttu. Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
2/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot painanut vahingossa sitä seuraa-nappia. Ja ei siitä tule ilmoitusta kaikille, kun en ole ikinä moisia ilmoituksia nähnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei sitä näe edes se jota seuraat että kuka seuraa. Tai siis näkee vain numeron että montako seuraajaa. Tai itse olen tässä tänään yrittänyt selvittää kuka mua seuraa, mutta ei se selviä mistään.

Vierailija
4/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huoh. Ilmeisesti olen sit vahingossa painanut sitä seuraa näppäintä kun stalkkasin exää. Nyt kyllä nolottaa! Hyvä jos siitä ei mene tietoa kenellekään.

Vierailija
5/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, keitä "seuraa"? En löytänyt mistään. Olen hyvinkin saattanut klikata mobiililla seuraavani jotain ihan randomia...

Vierailija
6/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:53"]

Mistä sen tietää, keitä "seuraa"? En löytänyt mistään. Olen hyvinkin saattanut klikata mobiililla seuraavani jotain ihan randomia...

[/quote]

No tiedät sen siitä että tuon henkilön julkiset päivitykset näkyy sun uutisissa, ja julkiset tykkäyksetkin kai?

Vierailija
7/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:10"]

[/quote]

No tiedät sen siitä että tuon henkilön julkiset päivitykset näkyy sun uutisissa, ja julkiset tykkäyksetkin kai?

[/quote]

No kyllähän kaikkien kavereitteni päivitykset näkyy uutisissa. Vai onko niin, ettei kaveria voi "seurata"?

Vierailija
8/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:53"]Mistä sen tietää, keitä "seuraa"? En löytänyt mistään. Olen hyvinkin saattanut klikata mobiililla seuraavani jotain ihan randomia...
[/quote]

Niin ja myös siitä että kun käyt tsekkaamassa sellaisen ihmisen profiilin jota olet käynyt kurkkimassa joskus aikaisemmin, niin se seuraa- kohta näkyy seurattu eli aktiivisena.

Vierailija
9/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:10"]

[/quote]

[/quote]

No kyllähän kaikkien kavereitteni päivitykset näkyy uutisissa. Vai onko niin, ettei kaveria voi "seurata"?

[/quote]

Kaverit on automaattisesti seuraajia, mutta tuntemattomiakin voi seurata, ilman että ne on kavereita. Eli jos uutisissa näkyy jonkun muun päivityksiä kuin kavereiden, niin silloin seuraat niitä.

Vierailija
10/10 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Selkis. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi