Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden tavat/tottumukset, jotka ihmetyttävät tai ärsyttävät sinua

Vierailija
21.06.2015 |

Kommenteja, mielipiteitä!

Itseäni ärsyttää suuresti se, että jos ottaa margariinirasiasta veitsellä margariinia niin se veitsikin laitetaan margariinirasian kanssa jääkaappiin. Ei jääkaappi ole ruokailuvälineiden säilytyspaikka, ruokailuvälineille on ihan omat paikkansa keittiössä. Jääkäpissa säilytetään ruokaa!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-ämmien julmettu perseen jakaminen ja ympäriinsä huoraaminen. Siis aivan käsittämättömiä lutkia täällä.

Vierailija
42/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsyttäminen lapselle! Hirveetä kuunneltavaa, tekee mieli kävellä omien lasten kanssa pois leikkipuistosta kun nämä aikuiset alkavat vielä lässyttämään minunkin lapsille, tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää omat tavat. Mutta löytyy niitä toisistakin, erityisesti poikaystävistä. Käsiä ei pestä kun aletaan laittaa ruokaa, vessanpöntöstä ei kuurata omia vauhtiraitoja vaikka vessaharja löytyy pöntön vierestä, ei osata pitää hetkeäkään suuta kiinni jos on otettu edes pari kaljaa, ei laiteta tavaroita paikoilleen jos esim. tiputtaa jotain pöydältä, ja pahin kaikista: kaivetaan nenää sängyssä ja pyyhitään löydös mun lakanoihin samalla kun luullaan mun nukkuvan. Se jätkä ei tullut enää ton jälkeen yöksi.

Vierailija
44/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:50"]Jotkut aloittavat niin uuden leviterasian kuin vaikka makaronilaatikon kaivamalla keskeltä. Rasia ja uunivuoka ovat heti sotkuisen ja ronkitun näköisiä. Mutta kaikillehan ei kotona ole opetettu siistimpää tapaa ottaa. [/quote] En tajua. Siis laatikot, kakut jne. aloitetaan toki reunasta, mutta levite?

[/quote]

En minä kyllä tajua, mikä ongelma siinäkään on, jos makaroonilaatikon aloittaa keskeltä. Kakut ja piirakat on eri asia.

Vierailija
45/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"] Kommenteja, mielipiteitä!   Itseäni ärsyttää suuresti se, että jos ottaa margariinirasiasta veitsellä margariinia niin se veitsikin laitetaan margariinirasian kanssa jääkaappiin. Ei jääkaappi ole ruokailuvälineiden säilytyspaikka, ruokailuvälineille on ihan omat paikkansa keittiössä. Jääkäpissa säilytetään ruokaa! [/quote] Se veitsi jätetään siihen rasiaan / sen päälle, jottei joka kerta tarvitse uutta ottaa. Ihan selkeetä.  [/quote] Itse jätän sen veitsen siihen päälle, koska ei ole mitään järkeä ottaa joka kerta uutta voiveistä. Itseäni taas ärsyttää, kun mies joka kerta ottaa sen veitsen sieltä jaakaapista ja heittää tiskialtaaseen. [/quote] Meillä on puinen voiveitsi, jota säilytetään yleensä puisen leikkuulaudan päällä. Jos siihen jää jotain ylimääräistä voita, se on vain hyväksi puulle.

[/quote]

En myöskään tajua näitä kommentteja että pitäisi ottaa uusi voiveitsi joka ikistä leipäpalasta varten erikseen. Ei ole kyllä käynyt näiden kolmen vuosikymmennen aikana mielessäkään että se veitsi jotenkin menisi pilalle rauhassa siinä pöydällä ollessaan? Sehän pyyhkäistään puhtaaksi rasian sisälaitaan? Vai mitä tahmatassuja täällä oikein pyörii...

Vierailija
46/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenisyys (erityisesti ruuanlaitossa)!

Ruuanmaiskutusäänet!

Helteistä hehkuttaminen!

Vierailija
47/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää aasialaisten tapa seisoa kengät jalassa wc-pöntön renkaan päällä, niin että renkaaseen jää jälki kengistä ja virtsaroiskeita on pitkin pitäjiä (ovat tottuneet reikävessoihin). Vaikka wc:ssä olisi "No squatting" -kielto, niin ei mene jakeluun edes nuorille ja fiksuille opiskelijoille. Myös paskapaperin laitto roskikseen ärsyttää (johtuu siitä, että olettavat wc-paperin tukkivan pöntön).

Vierailija
48/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:47"]Appivanhemmilla pitäisi käydä vessassa ilman valoja. Toimituksen aikana ei tarvitse valoja, ja kun pesee kädet niin oven kun aukaisee niin näkee pestä kätensä. No mä kyllä käytän valoja, mistäpä ne sen tietää käytänkö vai en. Ovat todella rikkaita, mutta äärimmäisen pihejä.
[/quote]

No kyllä minullakin olisi ensimmäinen ja tärkein tehtävä sytyttää valo, jos käyn vessassa missä muut paskantelevat ja kuseskelevat pimeässä. :D

Vierailija
49/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"] Kommenteja, mielipiteitä!   Itseäni ärsyttää suuresti se, että jos ottaa margariinirasiasta veitsellä margariinia niin se veitsikin laitetaan margariinirasian kanssa jääkaappiin. Ei jääkaappi ole ruokailuvälineiden säilytyspaikka, ruokailuvälineille on ihan omat paikkansa keittiössä. Jääkäpissa säilytetään ruokaa! [/quote] Se veitsi jätetään siihen rasiaan / sen päälle, jottei joka kerta tarvitse uutta ottaa. Ihan selkeetä.  [/quote] Itse jätän sen veitsen siihen päälle, koska ei ole mitään järkeä ottaa joka kerta uutta voiveistä. Itseäni taas ärsyttää, kun mies joka kerta ottaa sen veitsen sieltä jaakaapista ja heittää tiskialtaaseen. [/quote] Meillä on puinen voiveitsi, jota säilytetään yleensä puisen leikkuulaudan päällä. Jos siihen jää jotain ylimääräistä voita, se on vain hyväksi puulle.

[/quote]

En myöskään tajua näitä kommentteja että pitäisi ottaa uusi voiveitsi joka ikistä leipäpalasta varten erikseen. Ei ole kyllä käynyt näiden kolmen vuosikymmennen aikana mielessäkään että se veitsi jotenkin menisi pilalle rauhassa siinä pöydällä ollessaan? Sehän pyyhkäistään puhtaaksi rasian sisälaitaan? Vai mitä tahmatassuja täällä oikein pyörii...
[/quote]
No siinähän se voi sitten oikeen eltaantuu lämpimässä! Yök. Mieluummin jätän sen kaappiin missä on oikea lämpötila voin ja muiden maitotuotteiden säilyttämiseen.

Vierailija
50/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia. Osittain tämä johtuu kai laiskuudesta, mutta veikkaan, että monet vain ovat todella tietämättömiä.

Ei siis pestä käsiä vessakäynnin jälkeen tai ennen ruoanlaittoa, ei huuhdella kasviksia, ei välitetä ruokien säilytyslämpötiloista, rapsutellaan ruoanlaiton lomassa välillä koiraa tai kaivetaan nenää (eikä tietenkään pestä käsiä sen jälkeen), saatetaan pestä siivousrätillä ensin vessanpönttöä ja sitten vaikka peilikaappia tai jopa keittiötä jne.

Huonot peruskäytöstavat. Eli ei tervehditä, ei osata kiittää, ei oteta muita ihmisiä huomioon, istutaan liian leveästi esim. julkisissa, ei osata esitellä itseään, puhutaan tai maiskutetaan ruoka suussa, ei siivota omia sotkuja, jätetään paskaraidat pönttöön, räitään ja syljeskellään mahdollisimman näkyvästi, ei osata sanoa anteeksi jne.

Vierailija
51/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa ensin käsien pesu ja vasta sen jälkeen pöntön vetäminen!

Vierailija
52/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariinin "puukottaminen" siinä rasiassa. Siis niin, että kaivetaan hirveitä monttuja ympäri margariinirasiaa, upotetaan veitsi mahdollisimman syvälle, eikä vedetä sitä kevyesti vaan siitä päältä. Mun silmiin se margariini näyttää sen jälkeen niin ällöttävältä, ettei sitä tee mieli enää ottaa, sama myös jos rasvassa on hirveästi leivän muruja. Yök!

Vierailija
53/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetyyli " eka mä olin et for real ? Sit se oli et joo ja mä olin et oh my god " :D en tiiä miksi

Vierailija
54/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:39"]

Kommenteja, mielipiteitä!

Itseäni ärsyttää suuresti se, että jos ottaa margariinirasiasta veitsellä margariinia niin se veitsikin laitetaan margariinirasian kanssa jääkaappiin. Ei jääkaappi ole ruokailuvälineiden säilytyspaikka, ruokailuvälineille on ihan omat paikkansa keittiössä. Jääkäpissa säilytetään ruokaa!

[/quote]

Se veitsi jätetään siihen rasiaan / sen päälle, jottei joka kerta tarvitse uutta ottaa. Ihan selkeetä. 
[/quote]
Ai, mä laitan voiveitsin ja juustohöylän pöydän kulmalle taikka veitsitelineen alaosassa olevaan rakoseen ja käytän seuraavalla kerralla niitä samoja. Kyllä meillä lapsuuden kodissa laitettiin yleensä veitsi jääkaappiin, mutta omaan kotiini en sitä ole omaksunut.
[/quote]
Ai ihan voiveitsin

Vierailija
55/57 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää monet asiat. En tosin enää anna itseni varsinaisesti ärsyyntyä näistä. Mutta siis

-tyhjentämätön tiskikone jos ollaan paikalla
-tyhjentämätön pyykkiteline
-petaamaton sänky
-vanhentuneet ruoat jääkaapissa
-roskis eteisessä (miksei voi suoraan viedä astialle asti?!?)

Vierailija
56/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:47"]Appivanhemmilla pitäisi käydä vessassa ilman valoja. Toimituksen aikana ei tarvitse valoja, ja kun pesee kädet niin oven kun aukaisee niin näkee pestä kätensä. No mä kyllä käytän valoja, mistäpä ne sen tietää käytänkö vai en. Ovat todella rikkaita, mutta äärimmäisen pihejä.
[/quote]

No kyllä minullakin olisi ensimmäinen ja tärkein tehtävä sytyttää valo, jos käyn vessassa missä muut paskantelevat ja kuseskelevat pimeässä. :D
[/quote]

Hyvä huomio. :D

Vierailija
57/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko syö karkkia vessaistunnolla ollessaan. Joskus löysin tyhjän karkkipussin vessasta ja kerran hän itsekin mainitsi tekevänsä niin. Hyi saasta!!! :-X

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän