Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
Suurin osa vastaajista on ymmärtänyt kysymyksen väärin. Tässä haetaan sellaisia miehiä tai naisia, joita itse pidät kuumana, mutta MUUT EIVÄT PIDÄ eli eivät ymmärrä miten joku voi pitää henkilöä kuumana. Hyvä esimerrkki minulla on laulaja Jenni Vartiainen: minun mielestäni Suomen hotein Nainen mutta kaikkien muiden palstalaisten mielestä hirvittävän ruma kääkkä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:21"]Anna Abreu
Oikeastaan, ei häntä nyt yleisesti rumana (mitä hän ei todellakaan ole) pidetä, mutta tällä palstalla on häntä haukuttu milloin kääpiöksi, lapsenkasvoiseksi, tukevaksi, rumaksi jne. Olen bi-nainen ja olen pitänyt häntä aina tosi viehättävänä ja kauniina. Hänellä on nätit piirteet ja ihana hymy. Pidän pienistä naisista muutenkin.
[/quote]
Voisitteko vähän avata näitä alapeukkuja? Sekö, että pidän häntä viehättävänä?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 04:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:21"]Anna Abreu Oikeastaan, ei häntä nyt yleisesti rumana (mitä hän ei todellakaan ole) pidetä, mutta tällä palstalla on häntä haukuttu milloin kääpiöksi, lapsenkasvoiseksi, tukevaksi, rumaksi jne. Olen bi-nainen ja olen pitänyt häntä aina tosi viehättävänä ja kauniina. Hänellä on nätit piirteet ja ihana hymy. Pidän pienistä naisista muutenkin. [/quote] Voisitteko vähän avata näitä alapeukkuja? Sekö, että pidän häntä viehättävänä?
[/quote]
Alapeukkujen idea on, että alapeukuttaja ei pidä sinun suosikkiasi viehättävänä. Minä alapeukutin koska mielestäni Anna Abreussa ei ole mitään kaunista, seksikästä, kuumaa tai viehättävää. Sen sijaan yläpeukutan jos joku mainitsee minun kuumana pitämäni henkilön. Ymmärsitkö?
Vähän outoa ja/tai noloa mut Hades :D (siitä Disneyn elokuvasta "Hercules")
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:46"]Jackson Galaxy
[/quote]
Tämä mullakin! :D
Vaan ulkoisesti se on ääh...ei mun makuun, mut se ulkonäkö niin unohtuu kun se alkaa niille pikku kisuille lepertelemään!♡
Justin Bieber, vaikka hänhän on homo ;)
Samuli Edelmann Häjyissä, siis lihavana rasvalettinä. Ja tiedän etten ole ainut.
Rumer Willis <3 Periny molemmmilta vanhemmiltaan ne "oudot" piirteet, mutta niiiiin kuuma.
Hans Välimäli