Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
Barack Obama on ainakin ihan hemmetin seksikäs. Ja Michael Jackson myös munkin mielestä, varsinkin 80-90-luvuilla. Myös Diego Luna leffassa Ja äitiäs kans oli aika kuolattavan näköinen :P
Ihana,puhtoinen maalaislaulajatyttö Anne Mattila...<3
Täytyy myöntää että Steve Jobs nuorena, vaikka ihmisenä olikin täys kusipää. Hänellä oli vangitseva katse.
Katsoin äskettäin Whiplashin ja pakko sanoa: J. K. Simmons on kuumis! :)
Heikki Lampela (varmaan mainittu jo täällä)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:15"]Ranskalainen näyttelijä Gaspard Ulliel :( Kukaan tuttava ei tajua, ja toisaalta minä en tajua miten helvetissä he eivät tajua, koska tuo on maailman komein mies. Joskus aiemmin täällä palstallakin jossain "komeat miehet" -ketjussa Gaspard sai paljon alapeukkuja. Siis mitä hittoa! Ei ole kuitenkaan mistään "erikoisella tavalla komeasta" (vrt. Benedict Cumberbatch) kyse, vaan Gaspard Ulliel on niin klassisen komea kuin voi olla, ihan kuin jokin nuorta kreikkalaista jumalaa esittävä patsas...
No mutta, makuja on näemmä monenlaisia.
[/quote]
Monet naiset eivät tosiaan pidä komeista miehistä, haluavat itse kai olla se kauniimpi puolisko. Gaspard ei varsinaisesti ole mun mieleen mutta varmasti kääntää naisten päät livenä. Älyttömän komea.
Toni Wirtanen <3 (tutuille terkkuja! :D)
Mullakin on Hugo Weaving... etenkin Elrondina.
Pirjo Nuotio
Marjo Rein
Anne Borgström
Helena Lindgren
Anna.Leena Tilus
Tiia Hasa
Hahmona alkuperäisen Star Trekin Spock. Siis Leonard Nimoyn esittämänä (ja nimenomaan tuo hahmo eikä Nimoy itse), niiden uusien leffojen Spock jättää täysin kylmäksi. :D
Jussi Halla-aho (en ole siis oikeen mistään asiasta sen kanssa samaa mieltä)
Tappajaklovni Pennywise