Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
Ray Winstone ja Sean Pertwee (se ääni...mmm, uuh)
Mikko Kivinen, antautuisin milloin vaan! Niin uljas ja miehekäs. n18
Se Daníel siinä Yövuorossa/Päivävuorossa :-O
Samuli putro ja ville niinistö.
Loska-Tomppa. No viitsi vitsii.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:59"]Suurin osa vastaajista on ymmärtänyt kysymyksen väärin. Tässä haetaan sellaisia miehiä tai naisia, joita itse pidät kuumana, mutta MUUT EIVÄT PIDÄ eli eivät ymmärrä miten joku voi pitää henkilöä kuumana. Hyvä esimerrkki minulla on laulaja Jenni Vartiainen: minun mielestäni Suomen hotein Nainen mutta kaikkien muiden palstalaisten mielestä hirvittävän ruma kääkkä.
[/quote]
Av-palstalaisten (naisia) mielipiteet eivät vastaa yleistä mielipidettä Kyllähän Jenni Vartiaista pidetään yleisesti kovin kauniina, eteerisenä ja seksikkäänä.
.
Täällä on mainittu myös muitakin yleisesti komeina/kauniina/karismaattisina/seksikkäinä pidettyjä, esim. se ranskalainen mies, joka oli kuin valokuvamalli. Lisäksi on mainittu Bruce Willis, Tommi Korpela, Kevin Costner, Mads Mikkelsen, Sean Connery, Anthony Kiedis, Dave Grohl, Jaana Pelkonen, Olli Herman, Viggo Mortensen, Hugh Jackman, Samu Haber, Elijah Wood, Aleksi Valavuori ja Daniel Craig. Nämä ovat mielestäni kaikki viehättävinä pidettyjä.
Michael C. Hall eli Dexter<3 Niiiiiin kuuma mies ja se miten se puhuuki ja äwrrrr ihana!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:28"]
Jeremy Irons
[/quote]
Kelpais mullekin;-)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 06:52"]
Mervi Tapola; kaunis ja rempseä mies 24v
[/quote]
Mervi Tapola on kyllä nainen... Ja aika paljon vanhempi kuin 24, mutta rempseä hän kyllä on.:-D
Laulaja Mariska. Siinä vasta ihana nainen. En tunne, mutta vaikuttaa erittäin fiksulta ja on kauniskin :)
Andre Wickström (sillo pikkasen nuorempana ainakin)
Anders Breivik on niiiiiin HOT! Ensiksi inhosin häntä, mutta nykyisin oon aina vittu kosteana, kun näen vaikka telkusta hänet! En ole kehdannut kertoa kavereille.
Elijah Wood.Siis nyt nykyisen ikäisenä(33-34)ja max 5 vuotta nuorempana.