Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
Näyttelijä Mikael Persbrandt. Niin kuuma!
Christopher Walken ja Marilyn Manson.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:02"]
Petyr Baelish game of thronesista huh huh:D
[/quote]
Tässä roolissa, omana itsenään ei vetoa ollenkaan niin paljon.
[/quote]
Minusta oli kuuma jo nuorempana, Queer As Folk -pääroolissa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:50"]
Jan Vapaavuori sais lähettää mulle seksiviestejä koska vaan!
Lisäksi Game of Thronesin Jorah Mormont eli näyttelijä Iain Glen. Siis ei siinä varmaan olisi mitään erikoista jos olisin 40+ nainen, mutta kun oon 22 :D kaverit ei oikein tajua, mun mielestäni hän on NIIIIN helvetin kuuma!
[/quote]
Glen on kyllä todella karismaattinen. Se vetoaa ainakin muhun enemmän kuin ulkonäkö. Ja mäkin olen alle 30.
[/quote]
hän saisi katsoa minua silmiin ja huokaista; khaleesi
Grand Designs-juontaja Kevin McCloud.
Willem Dafoe (näytellyt mm. Spiderman 2002, Platoon 1986 ...)
Ranskalainen näyttelijä Gaspard Ulliel :( Kukaan tuttava ei tajua, ja toisaalta minä en tajua miten helvetissä he eivät tajua, koska tuo on maailman komein mies. Joskus aiemmin täällä palstallakin jossain "komeat miehet" -ketjussa Gaspard sai paljon alapeukkuja. Siis mitä hittoa! Ei ole kuitenkaan mistään "erikoisella tavalla komeasta" (vrt. Benedict Cumberbatch) kyse, vaan Gaspard Ulliel on niin klassisen komea kuin voi olla, ihan kuin jokin nuorta kreikkalaista jumalaa esittävä patsas...
No mutta, makuja on näemmä monenlaisia.
Taneli Ihranainen. Se ihana näyttelijä siitä Ostakaa makkaraa sarjasta. Plus Pertti Pyllynen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:44"]
Tom Hiddleston
[/quote]
Minä taas en tunne ketään, joka ei pitäisi Tomia kuumana :) Kaikin puolin ihana mies.
Eikun joo, yhden tunnen joka pitää Hiddlestonia liian poikamaisena, mutta hänen miesihanteensa onkin Peter Capaldi :D
Remontti ohjelman Jorma Piispanen? Vai mikähän hänen sukunimi onkaan.
Stan Saanila, kyllä! Mietin usein että haiseekohan Stan pahalle (ihan oikeesti mietin!), kun hurjan ulkonäön takia voisi ajatella että haisee, mutta olen tullut siihen tulokseen, että hänellä on hyvä ominaistuoksu. Harmi kun ei voi telkkarin kautta haistaa. Mutta on fiksu ja komea mies! Ja hyvä huumorintaju.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:51"]Christopher Walken ja Marilyn Manson.
[/quote]
Marilyn on kyllä ihana.
Mullahan näitä riittää, ainakin: Andy Samberg, André Wikström (haa, jollakin muullakin oli!) sekä Frendien Chandler (ei ehkä itse Matthew vaan roolihahmo). Yleensäkään en tykkää Brad Pitt-tyyppisistä miehistä, vaan jostakin ihan muusta.
Kaikki nä on just niitä komeita kiiltokuvapoikia eikö tarkoitus ollu kertoa erikoisia??
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:04"]
En maan voiestää että tämä nainen saaminut kiihottumaan, Jenni <3<3
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11378229_839549479426767_1581045644_n.jpg
[/quote]
Siinä kuvassahan Jerpsa oikein huutaa sällejä levitettyjen jalkojensa väliin hommiin...