Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:26"]
Tiedänettä tulee alapeukku-tulva mutta pidän kyllä Jenni vartiaista kuumana naisena. Ja mulla on oikeus mun mielipiteeseen ilman että dissaaminen teiltä alkaa.
m23
[/quote]
Naiset on vaan kateellisia Jennille. On se upea nainen. t. vähän vanhempi mies
[/quote]
Sehän on ihan taviksen näköinen. Siis kaunis muttei mitään ihmeellistä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:24"]Michael Jackson (alusta loppuun)
[/quote]
Mullakin on tämä, mutta ainoastaan aikuisiästä n. vuoteen 1998-99 asti ja sitten taas This Is It:n aikoihin pidemmän peruukin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:05"]
Minusta miehet on parhaimmillaan (eniten karismaa) vanhemmalla iällä, eli neljästäkympistä ylöspäin. Minua ei kyllä yhtään kiinnosta omanikäiset eli 20-30-vuotiaat pojanklopit, vaan kaikki suosikkinäyttelijäni on vanhempia miehiä. :-)
[/quote]Kuten te naikkoset tästä viestistä ja ylöspeukutuksista näette, niin nuoret neidot käy kuumina meihin vanhempiin miehiin.
Teininä Sonja Lumme
Ei tod. enää...
James Bondissa se Rautahammas :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:16"]Niles Crane ja Sheldon Cooper
[/quote]
Samat! =O
Riku Rantala. Ja myöskin Arman Alizad.
Kari Ketonen (Ketonen&Myllyrinne)
Arno Kotro, Arto Nyman, Pasi Rautiainen, Tuomas Kyrö, Miika Nousiainen
M Alatalo :)
O Soininvaara:)
PP Petelius :)
P Lipponen :)
M Ahtisaari :)
Å Blomqvist :)
Carl Haglund, Ville Niinistö ja Paavo Arhinmäki
Jan Vapaavuori. Jotenkin saan sen vaikutelman että siellä puntissa roikkuu poikkeuksellisen suuri kalu.
Lauri Tähkä :P