Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:02"]
Petyr Baelish game of thronesista huh huh:D
[/quote]
Tässä roolissa, omana itsenään ei vetoa ollenkaan niin paljon.
[/quote]
Joo todellakin, siksi laitoin roolihahmon enkä näyttelijän nimeä
Paul Rudd, jota pidetään vähän tapettina.
Heikki Lampela ja Justin Bieber
Jaakko Saariluoma (terkkuja tutuille.. ;) )
H-P Björkman. Huh huh. Ei ole kaunis tai komea mies, mutta jokin siinä olemuksessa, katseessa ja äänessä saa minut villiksi.
N33
:) Jostain syystä Johnny Galecki (The Big Bang Theory)
Anna Abreu
Oikeastaan, ei häntä nyt yleisesti rumana (mitä hän ei todellakaan ole) pidetä, mutta tällä palstalla on häntä haukuttu milloin kääpiöksi, lapsenkasvoiseksi, tukevaksi, rumaksi jne. Olen bi-nainen ja olen pitänyt häntä aina tosi viehättävänä ja kauniina. Hänellä on nätit piirteet ja ihana hymy. Pidän pienistä naisista muutenkin.
Bob Odenkirk. Jotain helvetin seksikästä siinä miehessä vaan on.
Ja samaa mieltä aiemman viestin kanssa, jossa sanottiin Edward Nortonin olleen Fight Clubin todellinen hottis!
Alice Cooper. En tiiä onko tästä huolestuttava, kun mulla on ikää vasta 20, mutta siinä miehessä on jotakin. Viikon päästä pääsen näkeen livenä toisen kerran elämässäni ja mulla valuu jo kuola.
Pelle Miljoona ja Bruce Willis.
Manuel Jeannin aka Manuel Ferrara
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 04:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:21"]Anna Abreu Oikeastaan, ei häntä nyt yleisesti rumana (mitä hän ei todellakaan ole) pidetä, mutta tällä palstalla on häntä haukuttu milloin kääpiöksi, lapsenkasvoiseksi, tukevaksi, rumaksi jne. Olen bi-nainen ja olen pitänyt häntä aina tosi viehättävänä ja kauniina. Hänellä on nätit piirteet ja ihana hymy. Pidän pienistä naisista muutenkin. [/quote] Voisitteko vähän avata näitä alapeukkuja? Sekö, että pidän häntä viehättävänä?
[/quote]
Alapeukkujen idea on, että alapeukuttaja ei pidä sinun suosikkiasi viehättävänä. Minä alapeukutin koska mielestäni Anna Abreussa ei ole mitään kaunista, seksikästä, kuumaa tai viehättävää. Sen sijaan yläpeukutan jos joku mainitsee minun kuumana pitämäni henkilön. Ymmärsitkö?
[/quote]
Aah mä taas peukutan, jos mun mielestä tyypillä on hauska tai oikeasti erityinen kuolattava kohde :-D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:43"]Beetlejuice. En todellakaan tiedä miksi.
[/quote]
Ootko Sä hakeutunut hoitoon tai pystytkö juttelemaan tästä jollekin? :D <3
Sylvester stallone. Ihanat silmät. Olemus. Kasvonpiirteet. Olen tykännyt stallonesta ikuisuuden ja mulla on ikää 30vuotta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 16:24"]
Norman Reedus, Alan Rickman
[/quote]
Olet tainnut katsoa Dark Harborin... :D
Mervi Tapola; kaunis ja rempseä
mies 24v