Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:18"]
Olli Herman <3
[/quote]
Sama täällä! :)
Salkkareiden Sergei ja Sebastian
Hugo Weaving. Ah miten seksikäs mies, se katse ja ääni... <3
Norman Reedus ja Miitri Aaltonen
Miles Teller ja Ville Myllyrinne
AW Yrjänä, nuorena hottis mutta onhan tässä itsekin vanhentunut. Lähtisin matkaan vieläkin jos ei hänellä olisi vaimoa eikä mulla miestä ja
lapsia ♥ Älykäs, runot ja musiikki, hyvä kokki ja hauskaa seuraa. :-D Jotain sellaista vaatimatonta ja tavallista kuitenkin. Symppis♥
Edward Norton. Fight Clubin hottis oli hän eikä Brad Pitt.
James gandolfini eli tunnetummin tony soprano! Rip komistus :(
Tiedänettä tulee alapeukku-tulva mutta pidän kyllä Jenni vartiaista kuumana naisena. Ja mulla on oikeus mun mielipiteeseen ilman että dissaaminen teiltä alkaa.
m23
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:46"]
Henkka Hyppönen. Ei kyllä mee tohon ruma kategoriaan ainakaan mun mielestä, mutta jotenkin yleinen mielipide tuntuu olevan hyvin paljon vastaan. En sitten tiedä mistä johtuu.
[/quote]
Henkkahan on superkuuma! Ulkonäkö miellyttää, samoin terveet elämäntavat ja sopiva "vihaisuus". Ottaisin heti, jos olis tarjolla.