Ketä julkkismiestä/-naista pidät kuumana, mitä muut eivät ymmärrä? :)
Sellainen, joka on esim. "oudon" näköinen, ei-niin-viehättävä ulkoisesti (muiden mielestä), hintelä "nörtti", kyseenalainen maineeltaan, huonosti käyttäytyvä, "pahis" tai muunlainen antisankari (voi olla myös fiktiivinen hahmo, jos ei tule julkkiksia mieleen). Ei siis mitään kiiltokuvapoikia tai yleisesti komeina pidettyjä tähän ketjuun! :) Niin ja täällä ei sitten tuomita kenenkään paljastuksia! ;)
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:33"]Tommi Korpela
[/quote]
Eikse oo joskus voittanu jonkun Suomen seksikkäin mies- tittelinki?
Henkka Hyppönen. Ei kyllä mee tohon ruma kategoriaan ainakaan mun mielestä, mutta jotenkin yleinen mielipide tuntuu olevan hyvin paljon vastaan. En sitten tiedä mistä johtuu.
Marjo Rein, on vaan jotenkin niin kuuma puuma!
Esim Mel Gibson ja Bruce Willis. Ystävät aina ihmettelevät tätä kun pidän "vanhoja ukkoja" hyvännäköisinä, kun itse ollaan 24-vuotiaita.
Harri Moisio. Johtuu sen äänestä ja tarinoinnista :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:54"]
Hitler. oikeesti.
[/quote]
Tai siis, enhän minä ainoa ole. moni sakemannihan siihen kävi myös kuumana.
Kiekonheittäjä Sanna Kämäräinen on hot. Monet ovat sitä mieltä ettei 183cm/83kg -nainen voi olla hottis, mutta minusta iso koko naisella on nimenomaan seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 12:22"]
Christina Ricci
[/quote]
Minulle oli yllätys, että Ricci on joidenkin mielestä oudon näköinen. Olen aina pitänyt kauniina.
Minulla on esim. Chris O'Neill, Benedict Cumberbatch, Game of Thronesista mm. The Mountain ja Petyr Baelish :)
Minusta miehet on parhaimmillaan (eniten karismaa) vanhemmalla iällä, eli neljästäkympistä ylöspäin. Minua ei kyllä yhtään kiinnosta omanikäiset eli 20-30-vuotiaat pojanklopit, vaan kaikki suosikkinäyttelijäni on vanhempia miehiä. :-)
Teemu Lehtilä