Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi naista, jolla on kirjava ja ruma iho.

Vierailija
12.06.2015 |

Voisi olla muuten nätti nainen, jos iho ei olisi tuollainen. Hänestä tuntuu varmaan tosi pahalta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen epäillytkin: minua ei saatu pelastettua pahat palovammat aiheuttaneen kolarin jälkeen, vaan jouduin helvettiin, jossa on valtavasti tyhmiä ihmisiä. Onneksi täälläkin myydään kaupoissa meikkivoiteita, joiden kanssa olen töissä oikein tyylikäs, ja läheiseni ovat siitä outoja, että heistä olen kaunis ihan muutenkin.

Vapaa-ajalla on kiva ottaa rennosti, ja usein yritänkin mieluummin vaikka porhaltaa kirjakauppaan tai kirjastoon ennen sulkemisaikaa kuin jäädä meikkaamaan. Ketään en ole harmi kyllä vielä onnistunut säikäyttämään, vaan olen saanut kommentteja esim. kauniista ja iloisesta hymystäni.

Ikävää, jos aiheutan olemassaolollani imelää säälisairautta aloittajan kaltaisissa henkilöissä. Elän elämääni ihan normaalisti, ja olen tyytyväinen siihen. Kenelläkään meillä ei ole kuin henkinen pääomamme ja tämä hetki, muu ei ole pysyvää.

Vierailija
42/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kirjavaihoinen ketjussa kokeillut radiofrekvenssihoitoa (joskus on ollut Karkkipäivässä juttua)? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi naista, jolla on duck-huulet, silikonitissit, keinovärjätty muovitukka, silikonipakarat ja muovikynnet. Ei mitään omaa ja aitoa. Se, mitä on sitten omasta takaa, voi olla vaikka pötkö torso eli ei oikeita rintoja, ei vyötäröä, pullohartiat tai lättäpylly. Ei oikeita muotoja, vaan ostettua, "kauniiksi" kuviteltua höttöä.

Vierailija
44/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:53"]

Ei jumankauta. Ymmärrät tahalteen väärin. Hyvät elämäntavat SAATTAA ehkäistä sitä. Pointti nyt oli se et ainakaa huonot elämäntavat ei edesauta aknen paranemisessa!

[/quote]

Olisit sitten sanonut noin, etkä "kuolen meikkivoidekommenteille", jonka perään "juokaa vettä". Kuinka moni tässä ketjussa on edes kertonut elävänsä epäterveellisesti? Älä kuvittele tietäväsi toisten elämästä enemmän kuin he itse.

Toisekseen on outo väite, että sinä olet elänyt aina terveellisesti, vaikka muut sukulaisesi eivät. Ihanko päätit jo synnyttyäsi, mitä sinulle syötetään ja mitä rasvoja ihoosi sivellään?

Vierailija
45/45 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjava iho ei ole ruma. Se on ihan luonnollinen. Itse en meikkivoidetta käytä ja iho on kirjava minullakin.

Kún kaikilla naisilla on meikkivoidetta yleensä niin ihmiset eivät enää ymmärrä miltä normaali iho näyttää.

Luonnollinen iho on kaunis ja meikkivoiteet tyhmän näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä