Sivut

Kommentit (7665)

Vierailija

Hups, vastasin äsken noihin ja ei toki Janette kuulunut tuohon, vaan Jennaa siis tarkoitin! Janeteksi lipsahti vahingossa kun hänestäkin oli täällä kirjoitettu :D

Vierailija

Oonko ainoa joka voisi kuvitellakin että Timo ja Sonja olisivat edelleen yhdessä?
Eihän tuolla nyt sinänsä minulle mitään merkitystä ole, mutta kun täällä ollaan varmoja siitä että mitään lomaromanssia kummempaa ei tällä kaudella ole tullut. En siis itse pidä mitenkään mahdottomana, että olisi ihan oikeitakin pareja muodostunut.

• ylös 35
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa joka voisi kuvitellakin että Timo ja Sonja olisivat edelleen yhdessä?
Eihän tuolla nyt sinänsä minulle mitään merkitystä ole, mutta kun täällä ollaan varmoja siitä että mitään lomaromanssia kummempaa ei tällä kaudella ole tullut. En siis itse pidä mitenkään mahdottomana, että olisi ihan oikeitakin pareja muodostunut.

Jos se olisikin se yllätys,jota Mikko P jossain haastiksessa lupaili.. Itsekin tätä toivoisin..

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Toinen pareista on edelleen yhdessä, eli jotain hyvää tästä ohjelmasta kuitenkin toivottavasti seurasi

• ylös 24
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toinen pareista on edelleen yhdessä, eli jotain hyvää tästä ohjelmasta kuitenkin toivottavasti seurasi

Ai mistä sä tiedät?

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos se olisikin se yllätys,jota Mikko P jossain haastiksessa lupaili.. Itsekin tätä toivoisin..

No Parikka tarkoitti, että ohjelmassa tulisi vielä yllätyksiä. Ei hän puhunut mitään parien arjesta Suomessa.

• ylös 12
  • alas 0

Niin, olisihan se ihanaa. Kyllä ihan jokainen näistä osanottajista on rakkauden arvoinen, ihan niinkuin kaikki meistä kommentoijistakin. Mutta sen saaminen ja löytäminen ei tässä kovassa maailmassa ole helppoa. Ja kaikkein vaikeinta on sen säilyttäminen.
Joskus ainakin itse pelkään niin paljon sydänsuruja etten uskalla rakastua ja rakastaa.

• ylös 38
  • alas 0
Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla nyt sinänsä minulle mitään merkitystä ole, mutta kun täällä ollaan varmoja siitä että mitään lomaromanssia kummempaa ei tällä kaudella ole tullut. En siis itse pidä mitenkään mahdottomana, että olisi ihan oikeitakin pareja muodostunut.[/quote

Jos Timo on ollut tosissaan etsimässä elämänsä naista tässä ohjelmassa ja kohdellut valitsemaansa naista (toivottavasti Sonja) hyvin, niin tästä voisi hyvinkin kehittyä kunnon rakkaustarina. Jodelissa tosin on kirjoitettu, että Timolla oli Rodoksen kuvausmatkalla mukana hänen oikea naisystävänsä, eli oli tuolla vain näyttelemässä ja särkemässä Sonjan ja Hennan sydämet .

No onpa ikävä kuulla, jos näin on käynyt. Mä en ole tähän tarinaan jodelissa törmännyt. Muuten kyllä kuullut, ettei olisi valittunsa kanssa enää yhdessä ja olisi jo rinnalla uusi tyttöystävä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

No nyt on kyllä jo kaikenlaisia versioita liikkeellä, että ehkei nyt kannata uskoa mihinkään jodel-juoruihin :D
Eiköhän ensiviikolla selviä, että miten on käynyt :)

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä jo kaikenlaisia versioita liikkeellä, että ehkei nyt kannata uskoa mihinkään jodel-juoruihin :D

Timon oikea naisystävä on vaaleahiuksinen nainen, joka instagramin kuvissa on samaan aikaan rodoksella kun ohjelman kuvaukset olivat käynnissä.

• ylös 8
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Timon oikea naisystävä on vaaleahiuksinen nainen, joka instagramin kuvissa on samaan aikaan rodoksella kun ohjelman kuvaukset olivat käynnissä.

Juu tuo voi olla hyvinkin mahdollista. Piti stalkata,,ja huomasin et tuollainen yhteneväisyys on kyllä havaittavissa. Mut tämä on kyllä todella törkeää toimintaa, jos tämä pitää paikkansa, et ovat parisuhteessa.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu valitettavasti kyllä näissä juoruissa jotain perää on, joten ei tässä mitään pidempään romanssia ole odotettavissa.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Timo Instagramissa kirjoitti, että Rodokselta tultuaan valitun kanssa meni hänen luokseen yöksi. Jos olisi ollut jonkun  muun kanssa oikeasti parisuhteessa jo kuvausten aikana, niin ei kai enää Suomessa olisi tarvinnut esittää "ihastunutta".. 

• ylös 27
  • alas 0
Case closed

Vierailija kirjoitti:
Timo Instagramissa kirjoitti, että Rodokselta tultuaan valitun kanssa meni hänen luokseen yöksi. Jos olisi ollut jonkun  muun kanssa oikeasti parisuhteessa jo kuvausten aikana, niin ei kai enää Suomessa olisi tarvinnut esittää "ihastunutta".. 

...eli tästäkin voimme päätellä valinnan olevan Sonja. Tuskin olisi lähtenyt helsinkiläisenä Poriin (vai missä Henna asuikaan?)
Timo ja Sonja asuu molemmat Helsingissä.

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko: a) ...menivät valitun kanssa hänen luokseen yöksi vai b) meni valitun kanssa tämän luokse yöksi.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu tuo voi olla hyvinkin mahdollista. Piti stalkata,,ja huomasin et tuollainen yhteneväisyys on kyllä havaittavissa. Mut tämä on kyllä todella törkeää toimintaa, jos tämä pitää paikkansa, et ovat parisuhteessa.

Mikä yhteneväisyys ? Näkyykö Timon instanssi ja jos näkyy, niin missä kohtaa se nainen, joka oli kanssaan jo Kreikassa ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko: a) ...menivät valitun kanssa hänen luokseen yöksi vai b) meni valitun kanssa tämän luokse yöksi.

Olivat siis Timon luona yötä..

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla nyt sinänsä minulle mitään merkitystä ole, mutta kun täällä ollaan varmoja siitä että mitään lomaromanssia kummempaa ei tällä kaudella ole tullut. En siis itse pidä mitenkään mahdottomana, että olisi ihan oikeitakin pareja muodostunut.[/quote

Jos Timo on ollut tosissaan etsimässä elämänsä naista tässä ohjelmassa ja kohdellut valitsemaansa naista (toivottavasti Sonja) hyvin, niin tästä voisi hyvinkin kehittyä kunnon rakkaustarina. Jodelissa tosin on kirjoitettu, että Timolla oli Rodoksen kuvausmatkalla mukana hänen oikea naisystävänsä, eli oli tuolla vain näyttelemässä ja särkemässä Sonjan ja Hennan sydämet .

No onpa ikävä kuulla, jos näin on käynyt. Mä en ole tähän tarinaan jodelissa törmännyt. Muuten kyllä kuullut, ettei olisi valittunsa kanssa enää yhdessä ja olisi jo rinnalla uusi tyttöystävä.

Ei ole uusi vaan sama, joka hänellä oli jo ennen ohjelman kuvauksia. Eli on ollut tuolla ihan vaan pelaamassa ja julkisuuden perässä.

Siis eikö tämä olisi törkeää vedätystä, sopimusrikkomus? Miksi kukaan varattu lähtisi tällaiseen, miksi SAISI lähteä? Ei kai tuollaista pystyisi peittelemään, täytyishän jonkun tietää ja käräyttää.

En usko että näin käsittämättömästi on voitu toimia, ei ole mahdollista.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei nyt taas järki käteen ihmiset näiden teidän juorujenne kanssa...

Koko sarja on ihan täyttä huttuhöttöä, niin mitä oikein odotat. Juuri tälläiset hölötys-spekuloinnit kuuluu tän keskustelupalstan ja erityisesti tän ketjun luonteeseen.  Mee tiedefoorumiin jos kaipaat järkevää juttuseuraa.

• ylös 11
  • alas 16
Vierailija

Käyttäjä7437][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole uusi vaan sama, joka hänellä oli jo ennen ohjelman kuvauksia. Eli on ollut tuolla ihan vaan pelaamassa ja julkisuuden perässä.

Siis eikö tämä olisi törkeää vedätystä, sopimusrikkomus? Miksi kukaan varattu lähtisi tällaiseen, miksi SAISI lähteä? Ei kai tuollaista pystyisi peittelemään, täytyishän jonkun tietää ja käräyttää.

En usko että näin käsittämättömästi on voitu toimia, ei ole mahdollista.

Kai nyt Parikka olisi jotain huomannut ?

Kyllä, tai joku kuvaajista tai käsikirjoittajista. Onhan tuolla paljon tuotannon porukkaa, takuulla joku huomaisi tai tietäisi.

Ennen kaikkea: miksi Timon väitetty tyttöystävä ikinä suostuisi tuollaiseen? Joo, mee sä Bacheloriin jotta saat julkisuutta, muista suudella ja koeajaa mahdollisimman monia, hyvä juttu! 

• ylös 37
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.