olen todella hyvännäköinen mies
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:13"]hyväksikäytätkö ulkonäköäsi paljon, erityisesti naisten suhteen?
[/quote]tietenkin..
Ap
Etkä ole, ihan seinästä revitty riihiperkele.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:59"]Miten kohtelet naisia? Oletkp hetero?
[/quote]kohtelen mielestäni naisia hyvin mutta kyllästyn helposti. Parisuhteessa en jaksa kauhean kauaa olla. En jaksa mustasukkaisia ja nalkuttavia ämmiä ollenkaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:05"]Nähdäänkö?
[/quote]mikä ettei..
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:36"]Blondit ei kyllä iske...
[/quote]miksei?
Ap
blondit on naisii ja feminiinisii, kasvaaks niillä edes partaa vai sellasta kimiräikkös-nöyhtää vähän leuassa? miehen pitää olla tumma ja tulinen
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:36"]
Blondit ei kyllä iske...
[/quote]
Sama, suomalainen mies ruskeilla silmillä kiitos :)
Kenelle uskallat myöntää olevasi homo?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 17:53"]Kenelle uskallat myöntää olevasi homo?
[/quote]se että olen poikkeuksellisen komea mies ei tarkoita että olisin homo.
Ap
Mikä tän aloituksen pointti oli? Mä olen helvetin kaunis nainen, muttei multa silti tarvitse kysellä vauva-palstalla mitään :D Ennemmin menen muhinoimaan miehen kanssa. Koska niitähän piisaa :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 16:55"]
On totta luomistyö tiedän nyt sen,kun kylpyhuoneeseen astelen,ja peilin edessä kampailen pään ja siihen paikkaan mä tunniksi jään..
Tunnistatteko?
[/quote]
Jep:
Miten näitä " helvetin hyvännäkösiä" miehiä ja naisia täällä vauva-palstalla pyörii, miks niitä ei näy kadulla :D
Millaisen naisen haluaisit tai haluaisit pidempään olla?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 19:03"]Millaisen naisen haluaisit tai haluaisit pidempään olla?
[/quote]itsevarman, kauniin, terveppäisen jolla ei ole liikaa omistushalua ja tarvetta kytätä jokaista liikettä mitä teen.
Ap
hyväksikäytätkö ulkonäköäsi paljon, erityisesti naisten suhteen?