Romanikerjäläiset myyvät Helsingissä kielokimppuja!
Kävin pitkästä aikaa keskustassa viime viikolla ja siinä pönötti nainen Kolmen sepän patsaalla kielokimppuja myyden.
Mulla nousi kiukku todella nopeasti ja vaan karjaisin, ettei noita saa poimia /myydä. Joku toinen ohikulkija huusi perään niin just ja taputti. Olin miestä menossa vastaan ja hänelle sitten pauhasin, että nyt on kansalaisaarteeseen kajottu! Mies oli samaa mieltä, mutta varovasti sanoi, että on ne niitä myynnyt jo parisen vuotta.Eikö asialle voi tehdä mitään? Muuta kuin repiä ja paiskoa heidän kielonsa maahan kiukkupäissään ja poliiisi tulee ja vie MUT linnaan?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:40"]
Okei opin uutta. Lapsuudesta saakka mulle on paasattu, ettei kieloja saa poimia! Sama juttu sinivuokkojen kanssa.
Joten olen omille lapsillekin samaa toitottanut. On toiminut hyvin, joten en korjaa vääryyttä. Antaa kukkien kasvaa siellä missä niiden kuuluu olla, ei sisällä katkaistuna.
Romanialaiskerjäläiset eivät ole kerjäläisiä, vaan rikollisliigan jäseniä. Siksi en heitä siedä nyt, enkä tulevaisuudessakaan.
AP ja en lähde lapselle huutamaan. Vaan olisin sanonut, että nuppuseni olisit jättänyt metsään ja vienyt sinne ihastelemaan niitä.
[/quote]
Ai sä halusitkin vain viedä lapsia kanssasi metsään...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:12"]
Jos näkisit suomalaisen pikku lapsen myyvän kieloja, heräisikö sinulla samanlainen kiukku? Yhtä tietämättömiä he ovat siitä, mitkä kukat ovat rauhoitettuja ja mitkä eivät.
Olisiko syytä katsoa peiliin? Romanikerjäläisetkin ovat ihmisiä, vaikka kovasti jotkut yrittävät dehumanisoida heitä. Vastaavaa tapahtui natsi-Saksassa, jossa joiltakin ihmisryhmiltä vietiin ihmisarvo lietsomalla vihapropagandaa heitä vastaan. Ei ihme, että monet romanit ovat luovuttaneet ja tienaavat leipänsä kyseenalaisin keinoin.
[/quote]
Jos joku dehumanisoi romanikerjäläisiä niin ensisijaisesti kannattaisi syyllisiä etsiä muualta kuin suomalaisista.
Okei opin uutta. Lapsuudesta saakka mulle on paasattu, ettei kieloja saa poimia! Sama juttu sinivuokkojen kanssa.
Joten olen omille lapsillekin samaa toitottanut. On toiminut hyvin, joten en korjaa vääryyttä. Antaa kukkien kasvaa siellä missä niiden kuuluu olla, ei sisällä katkaistuna.
Romanialaiskerjäläiset eivät ole kerjäläisiä, vaan rikollisliigan jäseniä. Siksi en heitä siedä nyt, enkä tulevaisuudessakaan.
AP ja en lähde lapselle huutamaan. Vaan olisin sanonut, että nuppuseni olisit jättänyt metsään ja vienyt sinne ihastelemaan niitä.
[/quote]
Jestas olet idiootti. Huudat asiasta josta et edes tiedä mitään. :D Häpeäsit.
Joo jos ostatte kimpun, niin katsokaa ettei lähde kaulakoru tai kello samalla. On meinaan todella ammattimaista varkauspoimintaa heillä eikä sen pitäisi olla kenellekään enää yllätys. Luuletteko oikeasti että joku kielojen myynti tai kerjääminen on heidän pääbisnestä.....
[/quote]
Kieloja ei saa poimia, koska ne on myrkyllisiä. Jos poimit sinivuokkoja, voit syyllistyä virkavallan anastamiseen.
Kyllä Porvoosta poimittuja saa myydä. Kysyitkö, mistä olivat kotoisin?
Okei opin uutta. Lapsuudesta saakka mulle on paasattu, ettei kieloja saa poimia! Sama juttu sinivuokkojen kanssa.[/quote]
Ehkä sinulle on sanottu niin, koska ovat myrkyllisiä, ja olet yhdistänyt päässäsi syyn samaksi kuin sinivuokkojen kohdalla.
Miksi ne kerjäävät? Nehän nostavat sosiaaliturvaa!
Keräävät tyhmiltä muummoilta kultakout ja lompakot talteen.
Ikävä kyllä, näissä on takana ihmiskauppa. Ei paljoakaan jää näille myyjille ja kerjääjille niistä rahoista, mitä ihmsiset antavat.
Ihmiset ovat kyllä tyhmiä ja kirjoittelevat ihan mitä sylki suuhun tuo.
kielo ei ole rauhoitettu, niitä saa poimia paikoista, joista kasveja saa poimia ja vaikka myydä. myrkyllinen se on kyllä kaikilta osiltaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 22:35"]
Ensin uhotaan, että kerjäläisten ja muiden sossupummien pitää mennä metsää, kerätä ja myydä kemäämänsä tuotteet. Mutta sitten kun joku niin tekee syntyy vcaltava poru.
[/quote]
Yksi ihminen sanoo ja kiukuttelee asiasta ja se on valtava poru?
AP the tietämätön
kerjäläisen paskat menköön sinne mistä ovat tulleet