Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te E-pilleri naiset!

Vierailija
08.06.2015 |

Minulta on jotenkin jäänyt epäselväksi, että saako mies laueta sisään jos syö e-pillereitä?

Miten te hoidatte kyseisen homman?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Senhän takia niitä syödään, että voi harrastaa seksiä ilman kortsua. Aktiin yleensä liittyy touhutipat ja sperma.

Vierailija
2/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti! Nyt uskallan olla luottavaisin mielin! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako alapeukut, ettei saisi tulla sisään vai mollaa vaan tyhmyyttäni :D

Ap

Vierailija
4/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:52"]

Tarkoittaako alapeukut, ettei saisi tulla sisään vai mollaa vaan tyhmyyttäni :D Ap

[/quote]

No ei ainakaan ensimmäistä... :D Sori!

Vierailija
5/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on jotenkin jäänyt epäselväksi, että saako mies laueta sisään jos syö e-pillereitä?
Miten te hoidatte kyseisen homman?

Vierailija
6/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ap:lle. Minkä ikäinen olet? Mikä oli vikana kasvatuksessasi/koulutuksessasi, kun tietämyksesi ehkäisyasioista on noin puutteellista? En kysy mollatakseni, vaan oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
7/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:52"]

Tarkoittaako alapeukut, ettei saisi tulla sisään vai mollaa vaan tyhmyyttäni :D Ap

[/quote]

No ei ainakaan ensimmäistä... :D Sori!
[/quote]

Haha joo :D kun mulle ei oo kerrottu niin ihanaa kun sain selvyyden! Olo on tyhmä, mutta nyt ainakin viisastuin! :)

Ap

Vierailija
8/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on jotenkin jäänyt epäselväksi, että saako mies laueta sisään jos syö e-pillereitä? Miten te hoidatte kyseisen homman?

Vierailija
9/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:58"]Kysymys ap:lle. Minkä ikäinen olet? Mikä oli vikana kasvatuksessasi/koulutuksessasi, kun tietämyksesi ehkäisyasioista on noin puutteellista? En kysy mollatakseni, vaan oikeasti kiinnostaa.
[/quote]

Olen tosiaan vasta 15, ja koulussa kyllä on kerrottu, että ehkäisee raskaudelta ja terkkari kertoi että ovat luotettavat, mutta en tiedä, jotenki kun kukaan ei ole koskaan puhunut suoraan että sperma tulee sisään niin olen jäänyt miettimään että vedetäänkö se pois kesken. Olen kyllä päätellyt että sisään tullaan, mutta halusin vain varmistaa! :)

Ap

Vierailija
10/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:58"]Kysymys ap:lle. Minkä ikäinen olet? Mikä oli vikana kasvatuksessasi/koulutuksessasi, kun tietämyksesi ehkäisyasioista on noin puutteellista? En kysy mollatakseni, vaan oikeasti kiinnostaa. [/quote] Olen tosiaan vasta 15, ja koulussa kyllä on kerrottu, että ehkäisee raskaudelta ja terkkari kertoi että ovat luotettavat, mutta en tiedä, jotenki kun kukaan ei ole koskaan puhunut suoraan että sperma tulee sisään niin olen jäänyt miettimään että vedetäänkö se pois kesken. Olen kyllä päätellyt että sisään tullaan, mutta halusin vain varmistaa! :) Ap

[/quote]

Ihan näin vastaisuuden varalle... "Sen vetäminen pois kesken" ei ole sit ehkäisykeino! Miehen peniksestä erittyy koko seksin ajan tuota "touhutippaa" elikkä se viimeinen isompi spermalasti ei oo ainoa mistä voi raskaaksi tulla.

Vierailija
11/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:58"]Kysymys ap:lle. Minkä ikäinen olet? Mikä oli vikana kasvatuksessasi/koulutuksessasi, kun tietämyksesi ehkäisyasioista on noin puutteellista? En kysy mollatakseni, vaan oikeasti kiinnostaa. [/quote] Olen tosiaan vasta 15, ja koulussa kyllä on kerrottu, että ehkäisee raskaudelta ja terkkari kertoi että ovat luotettavat, mutta en tiedä, jotenki kun kukaan ei ole koskaan puhunut suoraan että sperma tulee sisään niin olen jäänyt miettimään että vedetäänkö se pois kesken. Olen kyllä päätellyt että sisään tullaan, mutta halusin vain varmistaa! :) Ap

[/quote]

Ihan näin vastaisuuden varalle... "Sen vetäminen pois kesken" ei ole sit ehkäisykeino! Miehen peniksestä erittyy koko seksin ajan tuota "touhutippaa" elikkä se viimeinen isompi spermalasti ei oo ainoa mistä voi raskaaksi tulla.
[/quote]

Joo tämän tiedänkin, mutta jotenkin ajattelin, että käyttääkö naiset mahdollisesti tätä tapaa pillereiden kanssa ettei tulisi lasti sisään. Henkilökohtaisesti lupaan pitää huolen, etten sekoile ilman kumia/ilman pillereitä! :)

Ap

Vierailija
12/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian nuori seksin harrastamiseen

Vierailija
13/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Ainakin tällä tietotaidolla. Odota vielä pari vuotta. Seksi on niitä asioita, jotka tuntuu vähän vanhempana paljon paremmalta - jo pelkästään senkin takia, että tuntee oman kehonsa ja mieltymyksensä paremmin.

Vierailija
14/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Ainakin tällä tietotaidolla. Odota vielä pari vuotta. Seksi on niitä asioita, jotka tuntuu vähän vanhempana paljon paremmalta - jo pelkästään senkin takia, että tuntee oman kehonsa ja mieltymyksensä paremmin.
[/quote]

Kiitos asiallisesta vastauksesta! En olekaan vielä seksielämää aloittanut, kysellyt vain erilaisista ehkäisykeinoista ja jutellut terkkarille näistä. Ei minulla vielä kumppaniakaan joten ei hätää mammat! :D

Ap

Vierailija
15/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
16/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:58"]Kysymys ap:lle. Minkä ikäinen olet? Mikä oli vikana kasvatuksessasi/koulutuksessasi, kun tietämyksesi ehkäisyasioista on noin puutteellista? En kysy mollatakseni, vaan oikeasti kiinnostaa.
[/quote]

Olen tosiaan vasta 15, ja koulussa kyllä on kerrottu, että ehkäisee raskaudelta ja terkkari kertoi että ovat luotettavat, mutta en tiedä, jotenki kun kukaan ei ole koskaan puhunut suoraan että sperma tulee sisään niin olen jäänyt miettimään että vedetäänkö se pois kesken. Olen kyllä päätellyt että sisään tullaan, mutta halusin vain varmistaa! :)

Ap
[/quote]

Ne pillerit eivät ole sataprosenttisen varmoja. kuten eivät mitkään muutkaan ehkäisykeinot. Edes sterilisaatio ei ole sataprosenttisen varma.
Ihan muistutukseksi.
Kannattaa käyttää tuplaehkäisyä

Vierailija
17/17 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata syödä e-pillereitä, t. pilkunnussija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi