Mistä johtuu himo kanamuniin???
Ja nimenomaan keitettyyn kanamunaan. Yleensä paistan enkä kovin usein edes syö. 3 päivää jo kestänyt tämä käsittämätön himo. Olen syönyt tänään jopa 5 keitettyä munaa jo herbamaren kanssa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:47"]Sä vain tykkäät niistä. Munista.
[/quote]
Hahah :"D
Kuulostaa munanpuutteelta :/ Onko muna-arvot otettu?
Proteiinin takia?
Itsekin olen aikamoinen munahaukka. Munia meneekin usein 6kpl päivässä <3
Mullakin tulee ajoittain himo keitettyihin kananmuniin. Sitten taas pitkä tauko. En tiedä mistä johtuu, joku puutostila kai?
Kananmunan keltuainen sisältää kaikkia ihmisen tarvitsemia ravintoaineita, paitsi C-vitamiinia. Sulla on joku puutos, joka korjaantuu sitten munalla.
Ei siihen mitään selitystä tarvi olla, varsinkaan mikään puutos. Mulla on himo appelsiineihin ja voisin elää pelkästään niillä. Tykkään vain niiden mausta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:46"]
Ja nimenomaan keitettyyn kanamunaan. Yleensä paistan enkä kovin usein edes syö. 3 päivää jo kestänyt tämä käsittämätön himo. Olen syönyt tänään jopa 5 keitettyä munaa jo herbamaren kanssa.
[/quote]Sä olet munahaukka.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:16"]Mahtaa olla mukavat lemut :D
[/quote]
Mä en ymmärrä miksi kananmuna pierettää joitakin ihmisiä? Muna-allergia?
Munanhimo on aivan normaali olotila, yleisempää naisten keskuudessa ja keski-iässä. Laukaiseva tekijä on usein ero entisestä miehestä. Tunnettuja oireita ovat levottomuus ja kiiluvat silmät.
Ne on hyviä. Joskus muutama vuosi sitten oli juttu jostain simpanssiparasta, joka rakasti yli kaiken kananmunia ja söi niitä kolmekymmentä päivässä. Ilmeisesi liika oli liikaa - simpanssi kuoli sydänvaltimon tukokseen. Vähän ajattelemattomia eläintenhoitajia.
Syöppä ilman tuota herbamarea, siinä se syy piilee miksi niihin on himo.
mäkin voisin elää keitetyillä kananmunilla! ihania!