Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ugh. Olen puhunut"

Vierailija
03.06.2015 |

Miksi käytätte tätä tekstinne lopussa? Mun silmissä noi kolme sanaa syö edeltävän tekstin kaiken uskottavuuden. Ja vaikka olisikin ollut asiaa, se homma murentuu tohon. Ettekö keksi parempaa lopetusta (ihan vaan se piste sinne viimeisen virkkeen loppuun riittää tai joku tiivistelmä) vai onko muuten vaan kivaa päästä sanomaan, että "ugh, olen puhunut"?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ilmaisu, ihan kuin röyhtäys!

Vierailija
2/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankasta opittu juttu jolla pyritään samalle tasolle lukijan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan.
Ugh. Olen puhunut!

Vierailija
4/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piste!

Vierailija
5/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Tuo typerä loppukaneetti vie pohjan kaikelta aiemmin kirjoitetulta ja syö kirjoittajan uskottavuutta. Todella ärsyttävä tapa. Toinen ei-ihan-niin-ärsyttävä, mutta koko ajan yleistyvä loppulausahdus on "/rant over".

Vierailija
6/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuollaista käytä, ainakaan niin paljon että sitä tapahtuisi ongelmaksi asti. Paitsi tässä viestiketjussa tietenkin, koska kerjäät sitä. Muuten kyllä heilut kepilläsi olkinukkeja vastaan. 

Vierailija
7/10 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yllättävän monet sitä käyttävät. Varsinkin, jos teksti on yhtään pidempi. Ja mua vaan kiinnostaa tietää, miksi ihmiset sitä haluavat käyttää, koska en itse keksi yhtään hyvää syytä sen käytölle.

Vierailija
8/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo epävirallinen sanonta tarkoittaa sitä, ettei asiaa tarvitse sen kummemmin kommentoida tai se ei vaadi mitään toimia keneltäkään. Eli kyseessä on avautuminen jostain mieltä kaihertaneesta asiasta, yleensä vähemmän tärkeästä. Esimerkiksi:

"Onpa kuluttavaa, kun vauva.fi on aina täynnä tosikkoja, joita rassaa jokainen asia maailmassa. Edes joskus olisi kiva lukea jotain postiivista mutta taidan jatkossa etsiä ketjuja muualta. Ugh, olen puhunut."

Vierailija
9/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit. Oon tosikoista tosikoin eikä toi oo silti mua koskaan häirinnyt.

Mulla on selkeesti vielä toivoa!

Vierailija
10/10 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein yhtä ärsyttävää jos laittaa viestin eteen ööö... Antaa kirjoittajasta erittäin idiootin kuvan.