Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kellään kokemusta vieraasta miehestä sängyssä oman miehen vain katsellessa tai ollessa alistettuna vieressä?

Tai vaihtoehtoisesti naisella sallittu ulkopuolinen seksisuhde, josta kerrotaan sitten yksityiskohtaisesti miehelle kotona?

• ylös 104
  • alas 68

Sivut

Kommentit (276)

Meillä mieheni on subaisuri ja minä varsin tavallinen hotwife. Ollaan menty alfojen ehdoilla: jotkut haluavat mieheni katsomaan ja kehuvat minua leikkikalunaan, on ollut myös sellaisia joilla ei seiso jos mieheni on katsomassa vaikka ovat niin aluksi halunneet. Yksi kaveri laittoi mieheni pesemään pyykkinsä käsin samaan aikaan kun piti minulle seuraa

• ylös 98
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on tilanne, että itse olen bi-jota nykyinen (10v) vaimoni ei tiedä. Hän lisäksi on ollut aina todella innoton seksiin. Lähinnä hänen tyydyttämisensä suulla ja sitten pikainen pano on kiinnostanut. Kuitenkin hän (sairaanhoitaja) muutama vuosi sitten seksin aikana yhtäkkiä spontaanisti kertoi, että "tänään oli ollut (perushoitajien tekemässä) alapesussa mies, jolla oli kyllä tosi pitkä ja tosi paksu". Koskaan muuten hän ei aiheeseen ole palannut. Mutta jokin kai siinä vaikutti, kun sen päivän iltana tuollaista puhui. Olen miettinyt, että innostaisikohan häntä, että ottaisimme jonkun isomunaisen meille säännölliseksi sänkyseuraksemme. Minulla kun on se niin perus 15-senttinen. Normaalit mustasukkaisuusajatukset tässä ovat toki mielessä, mutta tuntuu, ettei elämää saa tällä tasolla rajoittaa. Jos saan oikeuden olla seksissä mukana, niin sopii.

• ylös 53
  • alas 15

Kyllä vain: on hyviä ja huonoja kokemuksia. Parhaimillaan kaikki kolme osapuolta on saanut fantastista seksiä: toinen mies ja vaimo ensin, minä aamulla vaimoni palattua. Vaimon spermaisen vaginan nuoleminen oli nöyryyttävyydessään kokemus, jota en koskaan unohda. 

Huono kokemus on taas se, että meille kävi ihan klassisesti: vaimo ja hänen rakastajansa rakastuivat toisiinsa. Kaikki sopimukset nollattiin ja tilalle tuli salailua ja oikeaa pettämistä. Toki tiesin, että niin saattaa käydä, mutta halusin uskoa että leikki pysyisi vain leikkinä. Loppujen lopuksi sovimme ja jatkoimme avioliittoa, mutta vähän aikaa oli rankkaa. 

Mun kokemus on se, että kuka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön. Seksi harvoin pysyy vain seksinä, mukaan saattaa hyvinkin tulla muitakin tunteita. 

• ylös 87
  • alas 7
Vierailija

Meillä on tilanne, että itse olen bi-jota nykyinen (10v) vaimoni ei tiedä. Hän lisäksi on ollut aina todella innoton seksiin. Lähinnä hänen tyydyttämisensä suulla ja sitten pikainen pano on kiinnostanut. Kuitenkin hän (sairaanhoitaja) muutama vuosi sitten seksin aikana yhtäkkiä spontaanisti kertoi, että "tänään oli ollut (perushoitajien tekemässä) alapesussa mies, jolla oli kyllä tosi pitkä ja tosi paksu". Koskaan muuten hän ei aiheeseen ole palannut. Mutta jokin kai siinä vaikutti, kun sen päivän iltana tuollaista puhui. Olen miettinyt, että innostaisikohan häntä, että ottaisimme jonkun isomunaisen meille säännölliseksi sänkyseuraksemme. Minulla kun on se niin perus 15-senttinen. Normaalit mustasukkaisuusajatukset tässä ovat toki mielessä, mutta tuntuu, ettei elämää saa tällä tasolla rajoittaa. Jos saan oikeuden olla seksissä mukana, niin sopii.

Aikaisemmassa liitossa minulla oli tuttu kylässä jolla tiesin olevan iso. Olin ehdotellut aikaisemmin vierasta mukaan mutta toista ei kiinostanut

Sen verran pohjustin asiaa että tarjoilin kaikille alkoholia. Sain sitten vaimon suostumaan selänpesijäksi ja poistuin välillä vivoittelemaan, palasin niin valtava kalu seisoi vielä saippuavaahdossa vaikka vaimo oli jo lopettanut pesun.

Siittä oli myöhemmin helppo suostutella kokeilemaan. Sovittiin että pyytävät minut katsomaan kun pääsevät alkuun. Hetkenpäästä alkoikin vaimo vinkumaan aivan hillittömästi, minut sitten unohdettiin kutsua. Tuli hiljaista niin kurkkasin ja näin kun mies on hajareisin vaimon kasvojen päällä.Vaimo imi ja veteli kaksin käsin kullia ja nieli kaikki kun mies laukesi suuhun , minun kaluani ei ollut koskaan ottanut edes suuhun. Oli niin kipeä sen jälkeen, että sain itse vasta kahden päivän päästä.

Jätettiin yhteen kertaan, vaikka kävi muutaman kerran pantavana, ei kertonut mutta tiesi kyllä että minäkin tiedän missä oli ollut.

Erottiin muusta syystä.

• ylös 71
  • alas 4
Vierailija
Vierailija

Aikaisemmassa liitossa minulla oli tuttu kylässä jolla tiesin olevan iso. Olin ehdotellut aikaisemmin vierasta mukaan mutta toista ei kiinostanut

Sen verran pohjustin asiaa että tarjoilin kaikille alkoholia. Sain sitten vaimon suostumaan selänpesijäksi ja poistuin välillä vivoittelemaan, palasin niin valtava kalu seisoi vielä saippuavaahdossa vaikka vaimo oli jo lopettanut pesun.

Siittä oli myöhemmin helppo suostutella kokeilemaan. Sovittiin että pyytävät minut katsomaan kun pääsevät alkuun. Hetkenpäästä alkoikin vaimo vinkumaan aivan hillittömästi, minut sitten unohdettiin kutsua. Tuli hiljaista niin kurkkasin ja näin kun mies on hajareisin vaimon kasvojen päällä.Vaimo imi ja veteli kaksin käsin kullia ja nieli kaikki kun mies laukesi suuhun , minun kaluani ei ollut koskaan ottanut edes suuhun. Oli niin kipeä sen jälkeen, että sain itse vasta kahden päivän päästä.

Jätettiin yhteen kertaan, vaikka kävi muutaman kerran pantavana, ei kertonut mutta tiesi kyllä että minäkin tiedän missä oli ollut.

Erottiin muusta syystä.

Fantasiaa:)

• ylös 29
  • alas 6
Vierailija

Sairasta et sulla on 10v vaimo..:(

• ylös 72
  • alas 12

Mun miehellä on sellaisia aisurifantasioita, että mua oksettaa. En tiedä, pystynkö koskaan niitä toteuttamaan, koska ei vaan ole mun juttu lähteä näillä asioilla leikkimään. Exänsä kanssa jo harrasti tota ja siksi myös pelkään,että mun kanssa seksi ei ole mitään, kun olen vaan tuttu ja turvallinen enkä joka toisen miehen munassa kiinni.

• ylös 45
  • alas 23

Niin no mun mielestä toi hommeli pitäis tehdä niin että jos vieras antaa naisellesi kyrpää. Seuraavanpäivän tapahti toisteppäin. muijjasi katsois ja sinä katsoisit kun ukkosi nussii vierastanaista. Sittehä tietäis onk toi teijän juttu meinaan sit oli puntit tasan. m42

• ylös 42
  • alas 26

Itse en nuorempana pystynyt mitenkään ymmärtämään, miten kukaan voisi haluta jakaa siippaansa, mutta nykyisellään ajatuksesta on tullut harmillisenkin kiehtova (naimisissa siis jo vuosia). En vain oikein usko, että kehtaisin mennä vaimolle tällaista ehdottelemaan, vähän pelkään huonohkoa vastaanottoa.

Mutta kiinnostaisi kyllä tietää niiden mahd. kokemuksien lisäksi, onko naisilla tämän tyyppisiä fantasioita (eli vierasta miestä ns. luvalla) ja jos mies on tällaista vihjaillut, miten suhtauduit ja mikä oli ensi reaktio?

• ylös 41
  • alas 3

Meillä meni exän kanssa suhteen loppuvaiheessa touhu vähän tämänkaltaiseksi. Suhde oli jonkun aikaa on/off-asennossa ja asuttiin jo eri osoitteissa. Kun välillä oli aikoja, ettei oltu yhdessä niin exäni eli nainen harrasti kyllä seksiä useiden muiden miesten kanssa. Ajoittain oltiin yhteyksissä, kun ei ehkä toisaalta osattu olla ihan yksin tai sitten jotain kipinääkin siinä saattoi olla. Nainen kertoi kyllä avoimesti touhuistaan muiden kanssa ja seksimme oli noihin aikoihin ehkä kiihkeämpää kuin koskaan. Puhuttiin vaikka millaisista asioista seksiin liittyen.

Suhde kuitenkin kariutui aikanaan ja nyt olemme molemmat onnellisia tahoillamme ja toivon hänelle kaikkea hyvää. En kaipaa eksääni muuten, mutta joskus väistämättä tulee mieleen nämä kokemukset. En usko, että nykyisen kanssa tällaiseen touhuun lähdettäisiin. Muistan kuitenkin miltä tuntui kuulla ensimmäistä kertaa sanat: "en ollut yötä kotona".

• ylös 29
  • alas 3

Meillä on pidempi historia aisankannattamisesta ja aloitimme jo ennen kuin tästä tuli oma hyväksytty genrensä. Aluksi kyse oli vain seksin piristämisestä, jossa miehinikin oli mukana. Pian kuitenkin aloin tapailla muita miehiä iman omaa miestä harvakseltaan ja mieheni sai oman oudon nautintonsa minun odottamisestani.

Loppjen lopuksi aloin seurustelmaan aika vakavastikin omassa avioiitossaan huonosti voivan miehen kanssa. Hänestä tuli myös lapseni isä. Ehkä oudointa koko asiassa on se, että olen edelleen naimisssa ja aika onnellisestikin. Muut miehet ovat jääneet, mutta eivät ehkä lopullisesti. 

• ylös 85
  • alas 14
kjj

Ite oon katellu ja osallistunut, ohjasin koulukaverin herkkutatin paljaana vaimoni sisään, ja puristelin pusseja kun vaimoni sanoi että puristelehan pussit tyhjiks sit ehkä pääset liukkaille.Koulukaveri tyhjensi 4 kertaa saman yön aikana pussit. Parahaiten pääsin puristelemaan kun vaimo ratsasti toista kertaa kasvot minuun päin

• ylös 65
  • alas 6
MielenKiintoHeräsi

Moi. Viestistäsi on aikaa jo. Miten on käynyt. Oletko päässyt toteuttamaan fantasioita vai oletko kieltäytynyt? 😊

MielenKiintoHeräsi

Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on sellaisia aisurifantasioita, että mua oksettaa. En tiedä, pystynkö koskaan niitä toteuttamaan, koska ei vaan ole mun juttu lähteä näillä asioilla leikkimään. Exänsä kanssa jo harrasti tota ja siksi myös pelkään,että mun kanssa seksi ei ole mitään, kun olen vaan tuttu ja turvallinen enkä joka toisen miehen munassa kiinni.

Moi. Viestistäsi on aikaa jo. Miten on käynyt. Oletko päässyt toteuttamaan fantasioita vai oletko kieltäytynyt? 😊

osaavamies

Olen tapaillut hottis rouvaa. Juttu kestänyt vuoden ajan. Kerran miehensä soitti vaimonsa puhelimeen ja minähän vastasin siihen että "Elina" ei nyt pääse puhelimeen kun on kiireinen. Mies meinasi tukehtua langan päässä. Kerran nain heidän makkarissa rouva oikein kunnolla ja mies oli tulossa kotiin aiemmin kun oli tarkoitus. Ovi kävi, oli nähnyt eteisessä mun vaatteet ja lähti heti takaisin ulos. itselläni on fiilis korkealla kun saan hyvää seksiä ja jotenkin tekee niin miehekkään olon.

• ylös 103
  • alas 10
Vierailija

Baarissa vaimoke ehdotteli kolmenkimppaa vieraalle miehelle, mutta olin heti että ei tule tapahtumaan. Vieraalla kuola jo herahti kielelle kun tsiikaili herkkua hoikkaa vaimokettani. Itseä salaa kyllä kiihottaa ajatus että vieras panisi vaimoketta rajusti. Mutta kun palaan ajatuksistani takaisin oikeaan maailmaan niin eipä tuota tule tapahtumaan vaikka molemmat siitä kiihottuisivat.
Fantasiat fantasioina.

• ylös 91
  • alas 7
Vierailija

Jos olisi mahdollista tutustua naiseen jota kiinnostaisi tällaisessa hengessä tapahtuva parisuhde niin olisi mukava tietää missä sellaisia naisia voisi mahdollisesti tavata... Voiko jo tavatessaan naisen kertoa hänelle, että on kiinnostunut tällaisen tyylisestä parisuhteesta?

• ylös 20
  • alas 5
Vierailija

Ei voi. Karkoittaa heti naiset. Cuckold suhde on vuosien prosessi. Toki sitten jos yrität löytää naisen jolla tiedät olevan vilkas tausta, saattaa innostua helpommin jos exiä on useampiakin ja baarisäätöjä paljon.

• ylös 31
  • alas 3

Sivut