Kuinka päihteidenkäyttö näkyy ulkonäössä?
Useammassa ketjussa on tuotu esiin, miten päihteidenkäyttö näkyy ulkonäössä. Miten se näkyy? kuinka kauan päihteitä pitää käyttää, että se näkyy? Joistain tosiaan voin itsekin päätellä päihteiden liikakäytön, mutta tiedän myös monta ihmistä, joista päihteidenkäyttöä ei arvaisi, tai en minä ainakaan. Mistä voi siis ulkonäössä päätellä, että joku käyttää huumeita tai liikaa alkoholia?
Kommentit (14)
Itellä ryyppyreissut näkyy naamassa. Iho kiiltää, tulee finnejä, mustat silmänaluset, pöhötystä...
Kuukausikin ilman tekee oikeasti ihmeitä! Viime vuonna tipaton tammikuu venyi kahdeksi kuukaudeksi, koska oli niin hyvä olo ilman alkoholia :D Sitten tuli jotain kissanristijäisiä, mutta vois kyllä ottaa taas tommosen pidemmän putken ilman yhtään :) Nukuinkin paljon paremmin, oli virkeämpi olo, näytin hyvältä... Ihmeellisesti ne viikoittaiset viinipullot ja silloin tällöin otetut siideritkin näkyvät ulkonäössä, vaikka mitään perseitä harvoin juonkaan.
Toivottavasti kukaan ei kuvittele, että minun ajoittainen punakkuus, ihon kiiltäminen ja finnit johtuvat alkoholista tai päihteistä. Syön ja elän suht terveellisesti, mutta siltikin hormonitoiminnassa on jotain, mikä aikaansaa edellämainittuja ominaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:07"]
Toivottavasti kukaan ei kuvittele, että minun ajoittainen punakkuus, ihon kiiltäminen ja finnit johtuvat alkoholista tai päihteistä. Syön ja elän suht terveellisesti, mutta siltikin hormonitoiminnassa on jotain, mikä aikaansaa edellämainittuja ominaisuuksia.
[/quote]
Ei, kyllä viinanjuonnin erottaa aknesta ihan helposti.
Nimim. kokemusta molemmista
Vanhemmilla pahasti alkoholisoituneilla naisille tulee n. viskibasso, ääni on matala ja karhea
Mulla kaikkea noita, vaikka juon max kerran kk pari lasia viiniä. :D huonot geenit kait!
Mä luulin että alkoholi kuivattaa ja tulee helpommin ryppyjä.
Kaikilla ei näy, kun vasta vuosikymmenien jälkeen.
Kropassa! Ns. pitkän linjan pubiruusuilla on aina samanlainen vartalo:
- hirveän ohuet jalat ja pieni peppu, ei yhtään lihasta reisissä tai pohkeissa, suosivat legginssejä ohuita jalkoja korostaakseen
- keskivartalo usein tynnyrimäinen, erityisesti jalkoihin verrattuna. Joko isompi tai pienempi, mutta aina iso verrattuna alaosaan
Joku voisi sanoa, että kyse on omppuvartaloista, mutta ei se niin ole. Ne jalat on oikeasti tavallista omppua ohuemmat ja kun ihan jokaisella alkkisnaisella on tuo sama ruumiinrakenne. Hyvä esimerkki takavuosina oli Mervi Tapola.
Kuva nuorena ja hyväkroppaisena, ei tietoakaan ompusta vaan piemminkin päärynä, jos pakko valita:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1417422688417.jpg
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:19"]
- hirveän ohuet jalat ja pieni peppu, ei yhtään lihasta reisissä tai pohkeissa, suosivat legginssejä ohuita jalkoja korostaakseen
- keskivartalo usein tynnyrimäinen, erityisesti jalkoihin verrattuna. Joko isompi tai pienempi, mutta aina iso verrattuna alaosaan
Joku voisi sanoa, että kyse on omppuvartaloista, mutta ei se niin ole. Ne jalat on oikeasti tavallista omppua ohuemmat ja kun ihan jokaisella alkkisnaisella on tuo sama ruumiinrakenne. Hyvä esimerkki takavuosina oli Mervi Tapola.
Kuva nuorena ja hyväkroppaisena, ei tietoakaan ompusta vaan piemminkin päärynä, jos pakko valita:
[/quote]
Joo tää on totta. Alkoholi lisää testosteronin määrää eli naisilla vartalo miehistyy eli tulee juuri tuota keskivartalolihavuutta ja peppu pienenee. Testosteronista johtuu myös tulevat finnit (niille, jotka on herkempiä testosteronille) ja joidenkin miehien (ja naisien) agressiivinen tai väkivaltainen käytös humalassa. Alkoholi nostaa myös kortisoli tasoja eli kiihdyttää sympaattista hermostoa. Stressaantuneelle ihmiselle juominen, lievittääkseen stressiä, on kuin myrkkyä joisi!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:19"]
[/quote]
Höpö höpö. Minulla on vartalo muuttunut hoikasta omenaksi ja en koskaan ole käyttänyt alkoholia. Minulla on myös punakka iho ja näppylöitä. Rasvainen iho siis. Jotain hyvbääkin ei ole ryppyjä vaikka ikää 40.
Kuvia narkkareista.
Näin se muutttaa ulkönäköä eka kuva on vuodelta 2009 ja alempi 2013
http://img2.timeinc.net/people/i/2009/news/091019/deryck-whibley-240.jpg
ja
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/06/wenn20418031(1)__oPt.jpg
Näkyy käytöksessä. Jos istutaan iltaa niin juopot tunnistaa tavasta juoda heti. Kiilto silmissä, kun avaavat ensimmäisiä oluita tai siidereitään on säälittävää.
Viinan näkee naamasta. Punakkuutta, turvotusta, naaman kiiltoa.