Nainen: Mistä tiedostat sen, kun mies on laukeamassa?
Tämä asia on jäänyt naisilta kysymättä, mutta kiinnostaisi tietää, millä tavoin tunnette ja tiedostatte sen, kun mies on laukeamassa? Kuvaile vapaasti mitä silloin tapahtuu?
Kommentit (16)
Naama vääntyy järjettömään irvistykseen.
Liikkeestä tulee nopeampaa, vahvempaa ja syvempää ja rytmi alkaa olla koko ajan sellainen tasainen.
Äänet tietenkin, kommentit kuten "ooh, joo" tai "mä tuun" ja sitten orgasmin sykkeessä ilmaantuva voihke/ääntely siemensyöksyjen rytmissä.
Hah, että oikein tiedostaa pitäisi, eikö huomaaminen tai tietäminen riittäisi?
Huutaa niin että tekarit tippuu suusta.
Tunnen kun kalu kovettuu enemmän just ennen kuin tulee. Juuri sen kovuuden takia alkaa itsestäkin tuntua tosi hyvälle, mutta sittenhän se mies jo tuleekin ja pehmenee just kun itse olisit ihan onnessasi...
Jottai yninää ja sitten katoaa linjalta.
t. sexypuhelin-täti
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kun kalu kovettuu enemmän just ennen kuin tulee. Juuri sen kovuuden takia alkaa itsestäkin tuntua tosi hyvälle, mutta sittenhän se mies jo tuleekin ja pehmenee just kun itse olisit ihan onnessasi...
Pikku vinkki, aloita kunnon paneminen siinä vaiheessa, kun ukko on ekat voihkaisut päässyt ja yrittää olla paikallaan. Oikein ajoitettuna seisokki ei pääse ainakaan joka kerta laskemaan ja saatat saada toisenkin kierroksen vielä heti perään. Ukko saattaa kyllä olla eri mieltä, muttei ole kovin kauaa ellei nyt suorastaan karkuun lähde.
Olen oppinut tunnistamaan tietyt asiat. Pannessa liikkeet muuttuvat vähän nykiviksi, niin kuin olisi saamassa epilepsiakohtauksen, hengitys muuttuu katkonaiseksi, jalat alkaa täristä, silmät menee kiinni. Ja suihinottaessa viimeistään siinä vaiheesssa kun alkaa hokemaan, että "älä lopeta, älä lopeta"
Se koko tuntuma muuttuu, vaikea selittää. Paisuu joo, äännähdykset, ilmeet, tempo yms., mutta jotenkin tilanteen intensiteetti kertoo vaikka silmät kiinni että hetki on käsillä. Tämä siis kun on saman miehen laukeamisen kokenut satoja kertoja, eri miehen kanssa sitten varmaan erilaista, niistä en muista...
Kierähtää päälle ts. kieräyttää mut alle. Ottaa mua käsistä ja siirtää ne mun pään yläpuolelle. Huokaisee, voihkaisee, murahtaa, sanoo mun nimen huohottaen ja panee niin lujaa kuin pystyy, höylää mua, makaa tiukasti päälläni. Ihan lähellä tulemista ottaa kiinni olkapäistäni ja syöksyy vartalollaan eteenpäin päästäkseen syvään niin, etten vaan luista alta pois. Varmistaa sen, toistaa, tulee matalalla äänellä voihkien, oon täysin alla ja inisen itsekin orgasmista.
Jos mies on alla niin hengityksestä ja siitä että koko vartalo jäykistyy, saattaa ottaa käsillä kiinni mun lantiosta tai reisistä. Jos mies on päällä niin rytmin nopeutuminen on selkein, tai jos yrittää pidätellä niin senkin huomaa siitä ett nopeuttaa ja hidastaa vuorotellen ja ähisee tai pidättää hengitystä.
Vierailija kirjoitti:
Naama vääntyy järjettömään irvistykseen.
Voi, miten kauheaa! Minua pelottaisi.
Riippuu vähän siitäkin monesko yhdyntäkerta on saman päivän aikana. Jos vaikka ollaan kolmatta kertaa illalla, mies keskittyy pelkästään panemaan kovaa lähärissä ja saamaan orgasmin. Voihkinnasta huomaan laukeamisen olevan lähellä. Jokaisella uudella kerralla voihkii kovempaa ja kovempaa. Tuun jo pelkästään siitä äänestä.
No alkaahan se pano nopeutumaan, huohotus tiivistyy, ja sydän hakkaa hulluna..
Pian se panonopeus on jo ihan huipussaan, ja läähätys samoin. Sitten tulee melkein hiljainen hetki. kunnes joku karjaisu tai ärjäsi kuten "voi taivas" tai joku muu..
Sitten vielä haluaa työnnellä hukan sisällä vielä, ja jäädä siihen sisään..kunnes itse kulli liukuu ulos. Pitää minusta lujasti kiinni.