Mies, haluatko naisen jolla karvoitusta alapäässä vai ajeltua alapää?
Ja lisäkysymys vielä miehille: kumpi parempi naiselle, punainen häpykarvoitus vai tumma häpykarvoitus?
Innoittajan tämän otsikon tekemiselle toimi se henkilö joka viikon välein kyselee täällä että pitäisikö miehen olla ympärileikattu.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:07"]
Näin naisena sanon vaan, että miehet on nykyään niin neitejä, ettei niistä ole mitään iloa sängyssä. En tosiaan jaksa aina ajella miehen takia.
Nämä neidit haluavat aina posliinia, vaikkeivät edes pysty laukeamaan naisen sisälle vaikka olisi titaania naisella lantionpohjalihakset, kun ovat omaan käteen ja pokerunkkuun tottuneet. Ei ole miehissä nykyään enää mitään tavoittelemista noin seksimielessä. Hyi olkoon
[/quote]
Onko oikeesti? Eivät laukea pilluun?? Haha!!! No ei ole oikein mistään kotoisin kyllä tuollainen. Mutta ei muutenkaan kuulosta panomiestoiminnalta. Se on muuten kumma, että kun ei itse vaikuta laisinkaan halukkaalta niin miehet joita saa on vähän sellaisia panomiestyyppisiä. Ehkä ne haluavat ottaa haasteena..
[/quote]
Suu- tai käsihoito on neideille ainoa helpotus. Toista se oli exän kanssa, joka oli vanhan ajan panomies. Takuuvarmasti laukesi, vaikken silloin niin jaksanut itseäni timminä pitääkään. Nykyään pitäisi kaikki sirkustemput tehdä että posliinipojilta lentäisi. No, eipä ole pakko harrastaa eikä tavata, että se siitä :)
Kaikki karvoitus mikä on alle Hannu Karpon karvalakin on plussaa.
M25
Mahdollisimman karvainen pyllyreikä. On kiva poimia kikkareita
Naiset kysyy pitääkö olla karvoja ja ei eivät sitten kuitenkaan osaa kuin kiukutella vastauksista.
Karvattomat vie voiton. Harvemmin kenelläkään on mitenkään hoitamaton alapää.
Otantaryhmä noin 20-40v
T: mies 37v
Posliini tai pillun päällä kevyt karvoitus, mutta pillun pitää olla paljas.
Jos suhde muuten toimii, ollaan samalla aaltopituudella, on samat arvot ja odotukset elämästä, ymmärretään toistemme huumoria ja kemia kohdallaan ja rakkautta ja seksuaalista halua kovastikin, on sääli jos kaikki kaatuu alapään karvoitukseen. Mutta eihän sille sitten mitään mahda. Ero siitä sitten tulee ennenkuin suhde on ehtinyt kunnolla edes alkaa :(
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 07:34"]
Jos suhde muuten toimii, ollaan samalla aaltopituudella, on samat arvot ja odotukset elämästä, ymmärretään toistemme huumoria ja kemia kohdallaan ja rakkautta ja seksuaalista halua kovastikin, on sääli jos kaikki kaatuu alapään karvoitukseen. Mutta eihän sille sitten mitään mahda. Ero siitä sitten tulee ennenkuin suhde on ehtinyt kunnolla edes alkaa :(
[/quote]
Ihan hyvä että ero tulee. On nuo karvoitusasiat kuitenkin sen verran tärkeitä ellei tärkein asia parisuhteessa.
Entä jos naisella niin herkkä iho, ettei kestä sheivausta saati vahausta, sokerointia jne. Eroko sen takia?
Ehdottomasti nainen jolla karvoitus. Posliini on niin dont.
punaiset karvat olis mahtava,mut kunhan on karvat
Ainoa syyhän miksi näitä karvaketjuja nousee kuin tatteja sateella, on se että jotkut naiset eivät vain pysty hyväksymään ajatusta että _kaikki_ miehet ei saa kiksejä siitä luonnonpuskasta. Harva kai sitä yläpääkarvoitustakaan jättää hoitamatta. ;)
Vinkki miehille: kannattaa selvittää ne karvajutut jo baarissa, ettei aikaa mene turhaan hukkaan väärästä valinnasta.
Mikä vain karvoitus nainen itse itselleen on valinnut. Jos minä saisin päättää niin täysin luomu, mutta kun asia ei ole minun päätettävissäni. :)
M25
Karvakasat alapeukuttaa. Olen nainen, ja ajelen posliiniksi, en minkään ryhmäpaineen takia tai miesten takia, vaan ihan tasan itseni takia. En halua pillun rehottavan ku joku amazonin viidakko, pidän siitä että olen karvaton alapäästä. :)
Mitähän neitimiehiä se joku on tavannut kun ei yhdynnässä laukea? Oman kokemukseni mukaan liian aikainen laukeaminen on ollut enemmän ongelma. Yhtään en ole tavannut miestä, joka ei yhdynnässä laukea. Ehkä hyvä tuuri :D
Ja mitä karvotus keskusteluun tulee niin en miehen takia alkais kasvattaa. Poslari tai viiva, koska itse tykkään.
Kyllä täänyt on ihan samantyylinen kysymys ku Meikillä vai ilman!!??
Tai Mies kumpaa haluat mielummin, vasenkätisen vai oikeakätisen naisen?!?!
Silmistähän kaikki lähtee ja siitä ensikatseesta ku mennää pidemmälle nii kyllä kaikki muu on aivan se ja sama!
M43
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:07"]
Näin naisena sanon vaan, että miehet on nykyään niin neitejä, ettei niistä ole mitään iloa sängyssä. En tosiaan jaksa aina ajella miehen takia.
Nämä neidit haluavat aina posliinia, vaikkeivät edes pysty laukeamaan naisen sisälle vaikka olisi titaania naisella lantionpohjalihakset, kun ovat omaan käteen ja pokerunkkuun tottuneet. Ei ole miehissä nykyään enää mitään tavoittelemista noin seksimielessä. Hyi olkoon
[/quote]Jos miehet on neitejä, niin naisten pitää olla rautaa ja kiihottua miehestä pienen vilahduksen perusteella kuten miehet ennen vanhaan.
-Mies 29v + 1v-